Fitness Seller

Serie: Vikings

Geen afl. 5 :twitch:

Nee, zag het al :(

ik weet niet waar je haalt dat Vikings van HBO is maar tis iig echt da shit, kan niet wachten op meer afleveringen

idd staat maar heel groot the history channel bij. maar idd vette serie alleen erger ik me soms aan hoe ragnar praat door steeds te pauzeren

Zal later es checken, klinkt erg goed!

Net gedownload tot ep 4. Is het wat?

• Topic Starter Topic Starter
ik vind t wel vet. beetje inkomen de eerste twee eps.

en waar de **** blijft 5

Ziet er goed uit, straks mooi wat te kijken als spartacus is afgelopen

ep5 komt maandag

Serie is wel ok heb alleen het gevoel dat ze er veel meer uit konden halen. Beetje in de klasse van spartacus imo good watch maar er zijn zeker betere series

Vette aflevering, wat mij betreft komt het nu echt op gang.

Begint leuk te worden inderdaad. Maar iemand zei dat het maar 9 aflevering zou hebben, dan ga ik er toch vanuit dat er een 2e seizoen komt.

Vergeet niet dat 't van History Channel is. De insteek is volgens mij ook niet om een puur geweldadige spektakel serie te bouwen, maar een historisch besef bij de kijker te ontwaken door middel van een vermakelijke serie. 'Tis dus zogenaamd een mix van educatief en spektakel.

Aflevering 5 was de beste tot nu toe.

Ze hebben het niet echt historisch correct gemaakt lijkt me. Of namen de vikings vroeger ook hun vriendinnetje mee als ze gingen plunderen? Daar begin ik wel moe van te worden langzamerhand. Bij Spartacus waren al die wijven ook gelijk aan de gasten kwa vechten enz.

nog ff wachten tot deel 6 er is, dan kan ik weer 3 afleveringen achter elkander bekijken.

Ze hebben het niet echt historisch correct gemaakt lijkt me. Of namen de vikings vroeger ook hun vriendinnetje mee als ze gingen plunderen? Daar begin ik wel moe van te worden langzamerhand. Bij Spartacus waren al die wijven ook gelijk aan de gasten kwa vechten enz.

De vrouw van Ragnar is een shieldmaiden.

Idd schildmaagden kwamen wel voor toen. Al vrij snel kwam *iedereen* mee met de schepen om zich te vestigen he, vrouwen, kinderen, bejaarden etc.

Maar ze moeten natuurlijk niet overdrijven. Je maakt mij niet wijs dat een vrouw van haar postuur het lang uithoudt tegen de gemiddelde vechter van die tijd.

yesssssssssssssssssssss

History heeft vandaag bekend gemaakt dat serie een tweede seizoen krijgt.

Alhoewel het origineel plan was om het bij negen afleveringen te houden. Maar omdat de serie zo goed scoort heeft History dus toch beslist om een tweede seizoen te bestellen.

"Als onze eerste show met een script is Vikings een schot in de roos voor ons." aldus Dirk Hoogstra, top programming exec.
Seizoen twee zal in de zomer opgenomen worden en uitgezonden in 2014.

Wat denk jij? Tof dat er een tweede seizoen komt? Of was het beter bij het origineel plan van 9 gebleven?

bron: http://www.bierdopje.com/shows/vikings/newsitem/vikings-veroveren-tweede-seizoen

Idd schildmaagden kwamen wel voor toen. Al vrij snel kwam *iedereen* mee met de schepen om zich te vestigen he, vrouwen, kinderen, bejaarden etc.

Maar ze moeten natuurlijk niet overdrijven. Je maakt mij niet wijs dat een vrouw van haar postuur het lang uithoudt tegen de gemiddelde vechter van die tijd.

Om te vestigen is heel iets anders als wat ze hier doen, ze kwamen nu puur om te plunderen. Maar goed, zo te horen is het niet ongeloofwaardig.

En ik ben blij dat er nog een seizoen komt, ik zie namelijk zoveel dingen voor me wat ze zouden kunnen doen.

Terug
Naar boven