AndroidHealthClinic

Serie: Vikings

bij deze nomineer ik deze serie voor het k*tst serie ooit

dank u

Arrow vind ik maar matig. Was in het begin leuk toen het nieuw was maar na een tijdje begon het wel te vervelen, vond ik in ieder geval. Banshee was vet en GoT is natuurlijk geweldig, stijgt echt ver boven alle andere series uit.

Juist de laatste 2 eps van Arrow waren echt geweldig.

Ik ben al een tijdje geleden gestopt met Arrow (heb wel aardig wat afleveringen gekeken) en toen was het al een tijdje saai. Toch mooi voor de volgers dat de laatste afleveringen wel weer goed zijn. Maar goed, dit is het Vikings topic he.

De laatste 2 eps van vikings waren bagger. Denk niet dat ik aan season 2 ga beginnen.

Ik vond het wel okee hoor :) Maar ik vind vikings an sich dan ook wel interessant. Vind het vooral aardig om te zien dat het historisch allemaal accuraat lijkt te zijn. Maar ja, het wordt dan ook geproduceerd door het History Channel he ;)

Vind het zo jammer dat het zoveel potentie heeft maar het er niet uitkomt.

Ja dr moeten wel echt epic veldslagen te vinden zijn hoor. Met gemak, in die tijd. Kansen zat om dr een epic serie van te maken.

zal nog wel komen, ik zie een stijgende lijn.
het begon in 1 dorp. daarna gingen ze naar een ander land. toen werd hij earl. contact met meerdere dorpen. en nu zit hij bij de koning.. ep 8 vondt ik wat minder. hele aflevering over n ritueel feestje maar de rest vindt ik best nog wel goed.

De serie was wss een gok, een probeersel van the history channel, dus een supergroot budget zullen ze niet gekregen hebben, nudat blijkt dat de serie heel populair is zullen de volgende seizoenen er een pak anders uitzien, das iig mijn gok.

Parks en rec was ooit ook een probeersel met een eerste seizoen van 6 afleveringen, nu is het één van de best-rated series van de wereld.

kdacht dat er 10 ep's waren, zeer jammer dit

• Topic Starter Topic Starter
Wat een k*teinde ook.

Kijk dit als ik me dood verveel bij mijn ouders op m'n broertjes pc. Heb een vriend die de serie geweldig vindt, ik ben daarentegen bij lange na niet verkocht.

Ook in dat andere topic gepost:

Heb alles behalve afl 8 gekeken. Heb niet zo'n zin om afl 8 te kijken, want ik ken de geschiedenis en vond het minder boeiend. Begin van de serie was zeker vet, maar ze hadden er veel meer uit kunnen halen. Ligt absoluut niet aan de cast, want die maakt het juist zo goed, maar aan de snelheid waarmee ze er doorheen rammen. Het mocht van mij wel iets langzamer allemaal, zodat we ook iets meer te zien krijgen (van bijvoorbeeld de roven in "the west"). Vermoed dat dit komt door het lage budget wat ze gekregen hebben.

Zal binnenkort alsnog e08 kijken.

Die Lagertha (Katheryn Winnick) is overigens ****ing lekker. "I want to ride you like a bull"

gvd die raids idd, daar moeten ze veel meer van laten zien

20 afleveringen alleen maar raids

ik volg dit topic niet helemaal maar is deze serie ook in stream te zien?

Ben er net aan begonnen, eerste 2 epi's gezien. Heerlijk :)
Spijtige is dat ik ook altijd een Viking wil zijn met pure genetics na het kijken van dergelijke series :o
Maar ach, wij hebben Ambiorix :D
Ambiorix.jpg

BTW moest er iemand degelijke download links hebben met dutch subtitles, please do share.

Ben er net aan begonnen, eerste 2 epi's gezien. Heerlijk :)
Spijtige is dat ik ook altijd een Viking wil zijn met pure genetics na het kijken van dergelijke series :o
Maar ach, wij hebben Ambiorix :D
Ambiorix.jpg

BTW moest er iemand degelijke download links hebben met dutch subtitles, please do share.

ik kijk altijd met BS player, die zoekt zelf subs op 3 verschillende sites, je moet dan ff instellen welke taal subs je wilt en de goede aanklikken en je hebt vrijwel altijd subs (tenzij een ep net 2 dagen ofzo uit is)

ik kijk altijd met BS player, die zoekt zelf subs op 3 verschillende sites, je moet dan ff instellen welke taal subs je wilt en de goede aanklikken en je hebt vrijwel altijd subs (tenzij een ep net 2 dagen ofzo uit is)

Thanks, had BS player ook al door iemand anders horen vallen hier op het forum, maar blijkt niet te werken als je op een Apple computer werkt. Maar ga het nog eens na.

Cheers

Niks dan liefde voor deze serie! Komt er dus een tweede seizoen?

Terug
Naar boven