AndroidHealthClinic

Serie: Vikings

lekker ep05 gezien, episch episch

• Topic Starter Topic Starter
Season 2 = goed nieuws

ep 1 t/m6 gekeken, keek makkelijk weg moet ik zeggen.
in

wachten op ep 7, fml:(

1 tot 4 ep gekeken maar wat is een k*t serie zeg
pfff

Vanaf aflevering 4 wordt hij juist goed, aflevering 7 was echt een topper imo.

sowwww ep07 eerlijk waar, echt een heerlijke aflevering. wat een ontzettend vette serie is dit zeg.

potverdomme, kan niet wachten op ep08

Nou! Ik heb de mijne ook gisteren zitten kijken. Wat een ubervette show. Ik wíst t zodra ik de titel voorbij zag komen destijds. Sowieso ook een heel gaaf onderwerp natuurlijk :D

FYI: Vikings is gebaseerd op de meest waarschijnlijke gebeurtenissen in de Engelse geschiedenis. Ragnar Lodbrok was een grote held in die tijd en er zijn saga's over hem geschreven. Over hemzelf is geschiedkundig nog niet eens zo heel veel bekend, maar zijn zoons Ivar en Halfdan (Ragnarsson) zijn wel beroemd als de leiders van een dikke veroveringstocht :) Als je deze serie vet vindt, kan ik iedereen de boeken van Bernard Cornwell aanraden. Zijn serie boeken over de Vikings zijn ronduit bruut geweldig, en hij heeft daarnaast nog een ander drieluik geschreven over de meest waarschijnlijke versie van de Arthur legende. Speelt zich iets eerder af van Vikings. Supergoeie boeken :D

Laatst bewerkt:
Zag het natuurlijk al aankomen tussen die twee, ben benieuwd nar s02.

Volgende seizoen pas in 2014 :(

****ing shit welke serie moet ik dan nu kijken voor mijn wekelijkse portie gore en bloed?

nee niet GOT

Was een vette serie dit. Vond de laatste episode dan weer wazig, er gebeurd weinig en ik heb geen idee wat er in het hoofd van Ragnor omgaat.

****ing shit welke serie moet ik dan nu kijken voor mijn wekelijkse portie gore en bloed?

+1 op deze vraag. Vond het bij deze serie wat dat betreft trouwens wat tegenvallen.

mijn gok is dat de makers het verhaal van Vikings een beetje gaan aanspekken, wss hadden ze deze populariteit niet geanticipeerd en nu gaan ze mss meer geld krijgen -> meer mogelijkheden

Er was hier laatst een of andere debiel die Vikings een betere serie dan Spartacus vond. Vikings is aardig, maar lang niet zo spraakmakend en boeiend als Spartacus. Het is gewoon een aardige serie met af en toe interessante momentjes. Meer niet.

damn waarom maar 9 eps :( tot 2014 w88 dammit

Er was hier laatst een of andere debiel die Vikings een betere serie dan Spartacus vond. Vikings is aardig, maar lang niet zo spraakmakend en boeiend als Spartacus. Het is gewoon een aardige serie met af en toe interessante momentjes. Meer niet.
Dat is gewoon een hater, spartacus is een van de beste series ooit.

Weet niet of jullie banshee kennen, die is zeer vermakelijk.
Volg verder nu game of thrones
en arrow en da vincis demons. Got uiteraard supervet maar die andere 2 zijn ook zeker nice

Arrow vind ik maar matig. Was in het begin leuk toen het nieuw was maar na een tijdje begon het wel te vervelen, vond ik in ieder geval. Banshee was vet en GoT is natuurlijk geweldig, stijgt echt ver boven alle andere series uit.

Arrow vind ik maar matig. Was in het begin leuk toen het nieuw was maar na een tijdje begon het wel te vervelen, vond ik in ieder geval. Banshee was vet en GoT is natuurlijk geweldig, stijgt echt ver boven alle andere series uit.

Veel van hetzelfde indd.. maar tis alsnog wel een vermakelijk uurtje iedere week imo. Banshee wel veeeeelen malen beter

Terug
Naar boven