Fitness Seller

Serie: Vikings

gister gezien was weer aardig.

zeker aardig,
hoop toch wel dat die zoon van Ragnar zich niet weer zo laat dissen, ik bedoel kom op jonge! Tijd voor Rollo om zich weer te bewijzen en z'n dorp terug te vorderen.

En ben benieuwd hoeveel tegenstand Ragnar en King Horic gaan tegen lopen met die koning van wankcoïtus

zeker aardig,
hoop toch wel dat die zoon van Ragnar zich niet weer zo laat dissen, ik bedoel kom op jonge! Tijd voor Rollo om zich weer te bewijzen en z'n dorp terug te vorderen.

En ben benieuwd hoeveel tegenstand Ragnar en King Horic gaan tegen lopen met die koning van wankcoïtus
idd.

die zoon van ragnar mag eerst eens een goede kapper zoeken.

aan de trailer te zien lijkt het dat ragnar en horic met de wankcoïtus:) koning gaan samen werken?

idd.

die zoon van ragnar mag eerst eens een goede kapper zoeken.

aan de trailer te zien lijkt het dat ragnar en horic met de wankcoïtus:) koning gaan samen werken?

Haha ja maar misschien was het toen gewoon de mode!
Maar welke trailer is dat dan? Daar ben ik nu wel benieuwd naar :O

Haha ja maar misschien was het toen gewoon de mode!
Maar welke trailer is dat dan? Daar ben ik nu wel benieuwd naar :O
kan het zo snel niet terug vinden, maar had gezien dat ragnar met die king off ascoïtus in gesprek was.

volg de fb gewoon, ze gaan proberen een agreement te sluiten

goede aflevering, ik denk dat bjorn en lagertha nu bijna wel tegen een relatie aanzitten. het laatste zetje is nodig en dan kan de liefde bloeien

goede aflevering, ik denk dat bjorn en lagertha nu bijna wel tegen een relatie aanzitten. het laatste zetje is nodig en dan kan de liefde bloeien

not-subtle-flirting.gif

Durf die alliance te vormen! By Odin!!!

Vind die oudste zoon van Ragnar geen echte Viking uitstraling hebben... Tis meer een lulletje lampekatoen

Aardige aflevering

• Topic Starter Topic Starter
wel nice ep. zit stuk meer schot in de afleveringen dan voorheen. En binnenkort epic fight i hope? Rollo en Bjorn mogen beiden wel even flinke killstreak maken, anders moet Ragnar ze uit de party kicken.

Iemand al subs kunnen vinden voor aflevering 5?

ben em ook weer aan het binnenharken

gewoon zonder subs kijken man

Ze praten niet altijd even duidelijk, zeker sommige met accent dus heb liever subs maarja om de een of andere reden is er nog geen enkele sub in geen enkele taal beschikbaar

• Topic Starter Topic Starter
Is 5 vandaag uitgekomen?

ja

hij was weer keihard

rollo deelde paar goeie oekies uit, floki is weer back in action

Terug
Naar boven