MuscleMeat

Serie: Vikings

2014 is het enigste wat bekend is volgens mij, maar ik gok begin maart. Meestal starten de seizoenen steeds rond dezelfde tijd dus zal bij Vikings ook wel zo zijn.

Dankje!

bump!
sneakpeak van Season 2

ziet er tof uit!

niet lief van rollo

awesome! Ik hoop niet dat Floki echt dood gaat!

****kkk floki mijn held gaat dus dood

slechtste trailer in history, hoeveel kun je spoilen in 1,5 minuut....

wanneer begint het 2e seisoen?

kan gewoon niet dat floki dood gaat, zal gewoon wel een misleidende trailer zijn, anders ga ik huilen

Morgen begint Vikings weer :).

Ik ga het nog een paar afleveringen de kans geven, maar vond het einde van season 1 dramatisch.

• Topic Starter Topic Starter
awesome! Ik hoop niet dat Floki echt dood gaat!

dude. u srs? :roflol:

Misschien heeft hij een zeer zeldzame aandoening waardoor zn hersenen in zn borstkas zitten, maar voor de rest zie ik weinig kansen waarop hij een bijl door zn hoofd overleeft.

---------- Toegevoegd om 02:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:45 ----------

op pb staat ie nog niet :(

Misschien heeft hij een zeer zeldzame aandoening waardoor zn hersenen in zn borstkas zitten, maar voor de rest zie ik weinig kansen waarop hij een bijl door zn hoofd overleeft.

Haha, er al aan gedacht dat het wellicht een droom/hallucinatie zou kunnen zijn?! Anders is het wel de ziekste spoiler die ik ooit in een trailer heb gezien

---------- Toegevoegd om 02:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:45 ----------

op pb staat ie nog niet :(

[Link niet meer beschikbaar]

Redelijk goede eerste episode, wel een beetje vaag hoe het gevecht eindigt

Terug
Naar boven