XXL Nutrition

Serie: Vikings

+1, ineens stopt iedereen met vechten als Rollo niet meer verder wil. Wel jammer dat die lekkere vrouw van hem vertrokken is. Maar die zien we vast nog wel terug

die gaat later met haar halve bloempotkapsel zoon petsen geven aan het leger van ragnar

lekker aflevering weer hoor,

ook mooi dat al die series tegelijk lopen, GoT komt er deze maand ook nog bij dan zit ik op alweer op 5 series en nog 4 in de wachtrij waar ik gewoon echt geen tijd voor heb :roflol:

5series is nog niks. Ik heb nu 15 series die ik volg:p

Ik heb er een aantal verwijdert uit mijn serie lijst op bierdopje die afgelopen zijn, maar ik heb volgens bierdopje 63 series in mijn favorieten staan, met een paar al afgelopen series. En heb er sws al een stuk of 10 verwijdert.

Vandaag kwamen deze series uit:

HIMYM
The Following
Almost Human
Teen Wolf
Intelligence
The Blacklist
Castle

Morgen ook nog een stuk of wat.

Ik heb er een aantal verwijdert uit mijn serie lijst op bierdopje die afgelopen zijn, maar ik heb volgens bierdopje 63 series in mijn favorieten staan, met een paar al afgelopen series. En heb er sws al een stuk of 10 verwijdert.

Vandaag kwamen deze series uit:

HIMYM
The Following
Almost Human
Teen Wolf
Intelligence
The Blacklist
Castle

Morgen ook nog een stuk of wat.

Mooie lijst. Ik merkte laatst dat ik te veel series volgde, had echt geen tijd meer om alles actief te volgen. Blacklist, the Following en HIMYM zijn sowieso baas. Ik vond de eerste afl. van Intelligence niet heel boeiend, is het nu wel wat?

en OT: STERKE 1e aflevering van Vikings, dit seizoen wordt zeker top!

Mooie lijst. Ik merkte laatst dat ik te veel series volgde, had echt geen tijd meer om alles actief te volgen. Blacklist, the Following en HIMYM zijn sowieso baas. Ik vond de eerste afl. van Intelligence niet heel boeiend, is het nu wel wat?

en OT: STERKE 1e aflevering van Vikings, dit seizoen wordt zeker top!

Intelligence is best aardig weet niet of ik ermee verder ga iig, kijk liever series die ik echt tof vind.

Intelligence wordt zeer waarschijnlijk gecanceld. Heb 2eps gekeken maar het kon mij niet boeien.

s02e02 moet ik nog kijken, ben benieuwd heb me interesse na het plotse einde van seizoen 1 eigenlijk een beetje verloren.

Iemand die Vikings nog volgt?

ja, ik wilde straks s02e03 gaan kijken.

• Topic Starter Topic Starter
yesh ofcourse!

elke vrijdag

tuurlijk, blijft keihard

epic serie, ik ga m'n naam laten veranderen naar anne-ragnar

Terug
Naar boven