Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Nieuwe seizoen 'Two and a Half man'... denk dat ik maar eens stop met deze kijken.
The Big Bang Theory is ook weer begonnen, wel prima serie imo.

Dexter bijna!

Heb Alphas toegevoegd aan mijn lijstje, goede serie!

Ik ben begonnen aan the wire. Heb nu 6 afleveringen gezien maar zit echt met tegenzin te kijken, het kan me nog niet boeien. Sons of anarchy ook maar eens mee beginnen

The Wire heb ik 1 seizoen gekeken maar nooit meer afgekeken, wat een langzame serie is dat.

The Wire is de beste serie die ik ooit heb gezien
Het begin is lastig vol te houden, maar dat veranderde bij mij. Serie is niet voor iedereen geschikt though.

the wire wordt inderdaad alleen maar vetter. Breaking bad seizoen 1 had ik hetzelfde.

The Wire is echt een top-serie!

Verwacht geen hollywood-actie etc maar gewoon degelijk en goed gemaakt.

Heb nu bijna het eerste seizoen van Spartacus uit. Is gewoon iets wat ik met de vriendin kijk. Het is natuurlijk niet kwalitatief hoogstaand, maar best vermakelijk. Iemand enig idee of het tweede seizoen ook goed is? Het is een ander hoofdpersonage zeker, dus ik weet niet of dat zo aangenaam kijken is..
En als mijn vriendin Spartacus goed vindt, gaat ze Rome dan ook leuk vinden? Of is dat toch iets 'serieuzer'?

Gods of the Arena is wel ok. (prequel)
Vengeance NIET KIJKEN, zuigt hard. (andere Spartacus acteur inderdaad)

mensen die the wire niet kunnen waarderen, zijn ongetwijfeld niet ouder dan 21. Beste serie ooit imho

Ik heb seizoen 1 van The Wire gezien... vond het super dat het geen Hollywood 'over the top' bullshit actie was, maar op een of andere manier nog niet verder gekeken. Staat wel op m'n to do list.

Heb nu bijna het eerste seizoen van Spartacus uit. Is gewoon iets wat ik met de vriendin kijk. Het is natuurlijk niet kwalitatief hoogstaand, maar best vermakelijk. Iemand enig idee of het tweede seizoen ook goed is? Het is een ander hoofdpersonage zeker, dus ik weet niet of dat zo aangenaam kijken is..
En als mijn vriendin Spartacus goed vindt, gaat ze Rome dan ook leuk vinden? Of is dat toch iets 'serieuzer'?

Gewoon alle seizoenen kijken en Rome is gewoon anders maar je kan het toch gewoon proberen?

Community seizoen 1 en 2 net gecheckt. Is eigenlijk best wel een vermakelijke serie :D

Yeaah Nikita season 3 en Person of Interest season 2 zijn uit!

Nikita begint idd erg leuk, vooral met de wijzigingen die er eind seizoen 2 zijn gemaakt.

Arrow is ook een geweldige serie die pas is begonnen als je van batman/ robin hood houd is dat zeker ook een aanrader.

Net begonnen aan Alcatraz best wel interessant zo te zien

Heb nu 2 seizoen van Parks & Recreation gezien. Een van de beste sitcoms die ik in jaren gezien hebben. Te vergelijken met The Office in z'n hoogdagen. Absolute aanrader.

Terug
Naar boven