MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Gvd, begin nu aan seizoen 6 van The Sopranos en weet niet wat ik hierna moet kijken :(
Elke keer bang dat een serie niet gaat bevallen :p Heb Prison Break voor The Sopranos gezien, vond ik ook een goede serie. Maar na The Sopranos weet ik niet wat ik dan moet gaan kijken, altijd lastig om afscheid te moeten nemen van de personages :(

Know that feeling :p
Ik kan je wel burn notice aanbevelen :)

Op dit moment how I met your mother en entourage aan het volgen, beide topseries imo.

Enige beschrijvingen van Entourage, Burn Notice en How I Met Your Mother? :D

Gvd, begin nu aan seizoen 6 van The Sopranos en weet niet wat ik hierna moet kijken :(
Elke keer bang dat een serie niet gaat bevallen :p Heb Prison Break voor The Sopranos gezien, vond ik ook een goede serie. Maar na The Sopranos weet ik niet wat ik dan moet gaan kijken, altijd lastig om afscheid te moeten nemen van de personages :(

Beste series voor afkickers van Sopranos zijn zonder twijfel Breaking Bad en Entourage.

Korte omschrijvingen:

Enoutrage: Bekende filmster die met zijn crew elke dag feesten, blowen, en chicks husselen. Wel hier ook echt lastig om afscheid te nemen van de personages wanneer alles uitgekeken is.

Breaking Bad: Leraar chemie die diagnose krijgt dat hij lijdt aan terminale kanker. Om kosten van bestralingen te kunnen betalen, en zijn gezin te kunnen onderhouden, zet hij een drugnetwerk (crystal meth) op met een oud-leerling.

Laatst bewerkt:
LAS VEGAS

[Afbeelding niet meer beschikbaar] was ook altijd leuk1

Heb zo onderhand toch het idee dat ik echt wat mis, aangezien ik Sopranos nooit heb gekeken.

Heb zo onderhand toch het idee dat ik echt wat mis, aangezien ik Sopranos nooit heb gekeken.

Baas, Sopranos is met stip de beste serie ooit. Ik ben hem nu voor de 2e keer aan't kijken en het is weer een geniale zit. Er zit gewoon geen enkele slechte aflevering tussen.

Las Vegas was erg vermakelijk jammer dat ze em hebben gecanceld

ik kijk nu

Happy endings, is ook vet de eerste 2 of 3 epi's vond ik enigzins tegenvallen daarna word het echt beter.

Heb net alle seizoenen van Dexter gekeken in een week tijd erg goede serie kan niet wachten op seizoen 7.

The Sopranos beste serie ooit.. nog steeds.

curb your enthusiasm voor de fans van Seinfeld

Beste series voor afkickers van Sopranos zijn zonder twijfel Breaking Bad en Entourage.

Korte omschrijvingen:

Enoutrage: Bekende filmster die met zijn crew elke dag feesten, blowen, en chicks husselen. Wel hier ook echt lastig om afscheid te nemen van de personages wanneer alles uitgekeken is.

Breaking Bad: Leraar chemie die diagnose krijgt dat hij lijdt aan terminale kanker. Om kosten van bestralingen te kunnen betalen, en zijn gezin te kunnen onderhouden, zet hij een drugnetwerk (crystal meth) op met een oud-leerling.

Hier ga ik absoluut niet mee akkoord. Ben Breaking Bad beginnen kijken na Sopranos en dat viel serieus tegen. Kwam ook wel doordat ik iets zoals Sopranos verwachtte en het eerder zoals Prison Break of Dexter is imo.
Denk dat je dan beter The Wire of Boardwalk Empire kunt kijken.

Ben ook niet zo´n fan van Breaking Bad. 2 seizoenen gekeken, maar toen echt afgehaakt. The Wire is mijns inziens 10x beter. Entourage is ook zeer vermakelijk, hoewel ik de laatste seizoenen minder vond.

Weet iemand wanneer Dexter weer begint (season7??)

30/09 dacht ik

Terug
Naar boven