- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja heb ik gezien, wel goede serie

Het heeft voor mij tot de tweede helft van Seizoen 4 van Breaking Bad geduurd voordat ik overtuigd was, maar nu ben ik toch verkocht. Alleen blijven sommige acteerprestaties mij ergereren. Bijvoorbeeld de 'vriendin' van Jesse wanneer haar kleintje in het ziekenhuis ligt. Acteurs van Familie/GTST acteren beter.

rome seizoen 1 vond ik top, seizoen 2 geen klap aanHeb nu bijna het eerste seizoen van Spartacus uit. Is gewoon iets wat ik met de vriendin kijk. Het is natuurlijk niet kwalitatief hoogstaand, maar best vermakelijk. Iemand enig idee of het tweede seizoen ook goed is? Het is een ander hoofdpersonage zeker, dus ik weet niet of dat zo aangenaam kijken is..
En als mijn vriendin Spartacus goed vindt, gaat ze Rome dan ook leuk vinden? Of is dat toch iets 'serieuzer'?
Nou niet overdrijven, ze zijn wel beter dan GTST
Maar ik vond seizoen 5 het vetst, balen dat nu lang moet wachten tot het volgende seizoen.
Je bent wel een doorzetter iig haha. Ik heb al moeite verder te kijken als ik de eerste twee afleveringen niks vondHet heeft voor mij tot de tweede helft van Seizoen 4 van Breaking Bad geduurd voordat ik overtuigd was, maar nu ben ik toch verkocht. Alleen blijven sommige acteerprestaties mij ergereren. Bijvoorbeeld de 'vriendin' van Jesse wanneer haar kleintje in het ziekenhuis ligt. Acteurs van Familie/GTST acteren beter.
Je bent wel een doorzetter iig haha. Ik heb al moeite verder te kijken als ik de eerste twee afleveringen niks vond
Sinds woensdag alle afleveringen gezien, hele goede serie!
Ja, voor Breaking Bad heb ik echt moeten doorzetten. Begreep de hype totaal niet. Nu is het wel vrij cool. Maar in mijn ogen had het nog een pak beter gekund door betere acteerprestaties. Mr. White acteert ook niet altijd even geweldig en is nogal karikaturaal. Daar ergerde ik me in het begin echt aan. En z'n vrouw is helemaal kanker irritant.
Jesse, Saul en de DEA schoonbroer zijn in mijn ogen het interessants.
Mrs White oke, maar Mr White. Die is gek. Hij kan enorm goed acteren, nergens heb ik gedacht dat is wat minder.
Breaking Bad is denk wel beste serie die ik heb gezien, en dat zijn er best wat.
Al zijn er nu redelijk wat series die ik gestart hebt maar nog moet afkijken.
Heb er geen zin in, zijn geen leuke series meer.
Lost, Band of Brothers, Alcatrez, Person of Interest, Sopranos
Sopranos blijft 1000 keer beter dan Breaking Bad. Hoe kan je dat nu niet goed vinden. Ik was echt depressief na die laatste aflevering omdat het gedaan was.
Sopranos blijft 1000 keer beter dan Breaking Bad. Hoe kan je dat nu niet goed vinden. Ik was echt depressief na die laatste aflevering omdat het gedaan was.