MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

abbo

Heeft iemand s01 van homeland gezien?

Laatst alle seizoenen van Breaking Bad gekeken. Bazenserie. Vooral Jesse is vet, en ook hoe het karakter van personages verandert naarmate de serie vordert blijft boeien. Ook in 24 uur met 2 maten het eerste seizoen van Game of Thrones gezien, maar dat is niet echt mijn ding.

Gisteren begonnen aan Homeland, eerste 3 afleveringen inmiddels gezien maar ben nog niet echt overtuigd.
Nu is eigenlijk alleen maar duidelijke dat hij bekeerd is tot de islam en er liggen wat familieproblemen op de loer. Best has yet to come? Of blijft het een beetje op dit spanningsniveau qua actie/cliffhangers?

Het heeft voor mij tot de tweede helft van Seizoen 4 van Breaking Bad geduurd voordat ik overtuigd was, maar nu ben ik toch verkocht. Alleen blijven sommige acteerprestaties mij ergereren. Bijvoorbeeld de 'vriendin' van Jesse wanneer haar kleintje in het ziekenhuis ligt. Acteurs van Familie/GTST acteren beter.

Het heeft voor mij tot de tweede helft van Seizoen 4 van Breaking Bad geduurd voordat ik overtuigd was, maar nu ben ik toch verkocht. Alleen blijven sommige acteerprestaties mij ergereren. Bijvoorbeeld de 'vriendin' van Jesse wanneer haar kleintje in het ziekenhuis ligt. Acteurs van Familie/GTST acteren beter.

Nou niet overdrijven, ze zijn wel beter dan GTST ;)
Maar ik vond seizoen 5 het vetst, balen dat nu lang moet wachten tot het volgende seizoen.

Heb nu bijna het eerste seizoen van Spartacus uit. Is gewoon iets wat ik met de vriendin kijk. Het is natuurlijk niet kwalitatief hoogstaand, maar best vermakelijk. Iemand enig idee of het tweede seizoen ook goed is? Het is een ander hoofdpersonage zeker, dus ik weet niet of dat zo aangenaam kijken is..
En als mijn vriendin Spartacus goed vindt, gaat ze Rome dan ook leuk vinden? Of is dat toch iets 'serieuzer'?
rome seizoen 1 vond ik top, seizoen 2 geen klap aan

Je bent wel een doorzetter iig haha. Ik heb al moeite verder te kijken als ik de eerste twee afleveringen niks vond

Je bent wel een doorzetter iig haha. Ik heb al moeite verder te kijken als ik de eerste twee afleveringen niks vond

Ja, voor Breaking Bad heb ik echt moeten doorzetten. Begreep de hype totaal niet. Nu is het wel vrij cool. Maar in mijn ogen had het nog een pak beter gekund door betere acteerprestaties. Mr. White acteert ook niet altijd even geweldig en is nogal karikaturaal. Daar ergerde ik me in het begin echt aan. En z'n vrouw is helemaal kanker irritant.
Jesse, Saul en de DEA schoonbroer zijn in mijn ogen het interessants.

Ja, voor Breaking Bad heb ik echt moeten doorzetten. Begreep de hype totaal niet. Nu is het wel vrij cool. Maar in mijn ogen had het nog een pak beter gekund door betere acteerprestaties. Mr. White acteert ook niet altijd even geweldig en is nogal karikaturaal. Daar ergerde ik me in het begin echt aan. En z'n vrouw is helemaal kanker irritant.
Jesse, Saul en de DEA schoonbroer zijn in mijn ogen het interessants.

Mrs White oke, maar Mr White. Die is gek. Hij kan enorm goed acteren, nergens heb ik gedacht dat is wat minder.

Breaking Bad is denk wel beste serie die ik heb gezien, en dat zijn er best wat.

Al zijn er nu redelijk wat series die ik gestart hebt maar nog moet afkijken.
Heb er geen zin in, zijn geen leuke series meer.
Lost, Band of Brothers, Alcatrez, Person of Interest, Sopranos

Laatst bewerkt:
The Inbetweeners is fantastisch (UK versie)
Super slim geschreven, en alsnog af en toe een lekker dom grapje tussendoor. Echt TOP!

Verder;

it's always Sunny in Philladelphia
Modern Family
South Park
Alaska State Troopers
Parks & recreation
An Idiot Abroad
The Joe Rogan Experience (online)
Inside MMA
UFC Tonight
UFC Ultimate insider
MMA Fighting Weekly
MMA Uncensored
The Ultimate Fighter (UK vs Aus / Fridays / Brazil)
Inside The cage (online)
The Reem (online)
BioLayne (Layne Norton, YT)

Mrs White oke, maar Mr White. Die is gek. Hij kan enorm goed acteren, nergens heb ik gedacht dat is wat minder.

Breaking Bad is denk wel beste serie die ik heb gezien, en dat zijn er best wat.

Al zijn er nu redelijk wat series die ik gestart hebt maar nog moet afkijken.
Heb er geen zin in, zijn geen leuke series meer.
Lost, Band of Brothers, Alcatrez, Person of Interest, Sopranos

Sopranos blijft 1000 keer beter dan Breaking Bad. Hoe kan je dat nu niet goed vinden. Ik was echt depressief na die laatste aflevering omdat het gedaan was.

Sopranos blijft 1000 keer beter dan Breaking Bad. Hoe kan je dat nu niet goed vinden. Ik was echt depressief na die laatste aflevering omdat het gedaan was.

10000% true.
Soprano's is een serie die in de top 5 allertijden thuishoort.
En inderdaad wanstaltig dat ze het van TV hebben gehaald, terwijl die serie niet perse zwakker werd in de laatste seizoenen.

Moet het nog afkijken, dus wie weet komt het.
Zit ergens bij seizoen 2 kan ik mij herinneren. Was beetje vergeten en toen langzaam aan gestopt.
Ooit kijk ik het wel af. Al vind ik breaking bad nu nog toffer, maar het genre spreekt mij dan ook meer aan.

87 shows (42 active) | 3789/4373 episodes downloaded
Staat een goeie 4200+ afleveringen hier thuis, ben helaas nooit ziek.

Homeland = baas.
Met de series die op maandag uit komen.
Dexter, The Walking Dead, Homeland, Mythbusters.

Is Homeland daar nu echt nummer 1 van gevolgd door Dexter.

Laatst bewerkt:
Iemand Boss aan het kijken?

Arrow is wel leuk, alleen het plot is wel vaag... rijke jongen gaat op schip met zusje van zn vriendin nken, schip zinkt, blijft 5 jaar op eiland, komt terug in amerika en wordt robin hood...

Complete Savages

****ing bazenserie deze.
kan ik echt helemaal kapot mee gaan :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven