MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Yup 30 sept. Kan niet wachten, heb seizoen 1-6 in 3 weken oid gekeken. Geweldige serie :D

Ik wacht op Sons of Anarchy & The Walking Dead

zin in :)

Vroeg me af, ben ik de enige die redelijk wat Tv Series heeft opgeslagen?

Heb 100 verschillende Tv Series (Waarvan 35 in volledig HD)
Met een totaal van 3500+ afleveringen ongeveer.

Moet nog wel paar series downloaden zoals House, Entourage, Sopranos.
Maar HD met de HD series erop is vol :')

Nee heb ook redelijk veel opgeslagen, externe harde schijf

Keek eerst alles via HD streams of downloadde en verwijderde maar vind dit wel chill
Echt goede shows kijk ik gerust een 2e of 3e keer helemaal uit

Het zijn bij mij alleen geen 35 maar eerder 10+ ofzo :D

Nee heb ook redelijk veel opgeslagen, externe harde schijf

Keek eerst alles via HD streams of downloadde en verwijderde maar vind dit wel chill
Echt goede shows kijk ik gerust een 2e of 3e keer helemaal uit

Het zijn bij mij alleen geen 35 maar eerder 10+ ofzo :D

Dat is mijn idee ook, alleen heb zoveel staan dat ik echt nog enorm veel moet kijken en ook wil kijken.

Maar de echt goeie series. Hooguit 10 denk ik, wil ik wel keer opnieuw kijken ja.
Moet Prison Break nog in HD opnieuw downloaden, maar heb nu nog geen genoeg ruimte.

Vroeg me af, ben ik de enige die redelijk wat Tv Series heeft opgeslagen?

Heb 100 verschillende Tv Series (Waarvan 35 in volledig HD)
Met een totaal van 3500+ afleveringen ongeveer.

Moet nog wel paar series downloaden zoals House, Entourage, Sopranos.
Maar HD met de HD series erop is vol :')

Waar download jij hd series? Gewoon via torrents zoeken?

Waar download jij hd series? Gewoon via torrents zoeken?

Ik doe niks.

Heb Sickbeard icm Sabnzbd aanstaan.

Voeg TV serie toe, klik aan dat ik alles wil hebben.
Alles wordt automatisch gedownload in HD.
Gesorteerd en op volgorde gezet op mijn server.

Hiervoor gebruikte ik gewoon nieuwsgroepen.

How I Met Your Mother (4 Seizoenen)
Sopranos (Alles)
Sons of Anarchy (Alles)

kost wat GB.
Maar dan heb je ook wat.

Heb net ep3 van Homeland gekeken.. De serie wordt nu ook heel spannend!

Onlangs The Newsroom afgekeken. Was best een grote teleurstelling. Had er veel meer van verwacht. Grootste punten van kritiek:

- personages zijn erg 1-dimensionaal.
- de schrijvers proberen duidelijk een erg linkse boodschap mee te geven
- wordt soms echt gezocht naar cheap emotie (Bin Laden episode was afschuwelijk)

Mijn ervaring bij het kijken van de serie ging van "Oh, ik kijk er naar uit!", over "Ok, dat kan beter, maar valt toch nog goed mee", naar "Ai, dat was eigenlijk niet echt geweldig".

Als ik terug kijk naar de serie heb ik eigenlijk gewoon een hele tijd naar Tea Party bashen liggen kijken. Grappig dat dit dan gebeurt onder het mom van een neutrale news-show.

De 8.8 op IMDB is erg overrated. 7.5 is al goed, en dan voornamelijk door de acteerprestaties van Jeff Bridges en het interessante concept (een neutrale news-show in het erg gepolariseerde medialandschap van de VS). Kon veel beter!

Op het moment Heroes aan het kijken, heb nooit alle episodes gezien. Ben net bij season 2, ik vind het een leuke serie tot nog toe. Het is wel iets waar je van moet houden

vandeweek eerste ep revolution gekeken ,ech vette serie!

Sicke Sons of Anarchy Episode.

Op het moment Heroes aan het kijken, heb nooit alle episodes gezien. Ben net bij season 2, ik vind het een leuke serie tot nog toe. Het is wel iets waar je van moet houden

Eerste 2 seizoenen zijn goed te doen. Daarna in seizoen 3 gaat het bergafwaarts waarbij seizoen 4 echt het dieptepunt bereikt. Mijn tip: bespaar je de moeite met seizoen 4 sowieso, dat wil je gewoon niet zien. Ik ben blij dat die serie ten einde is. Heel goed idee, begint leuk, maar daarna zeer slecht uitgewerkt.

Vooral dat de schrijvers op een gegeven moment niet meer weten wie welke powers hebben en gewoon maar op de reset button klikken. :o

Onlangs The Newsroom afgekeken. Was best een grote teleurstelling. Had er veel meer van verwacht. Grootste punten van kritiek:

- personages zijn erg 1-dimensionaal.
- de schrijvers proberen duidelijk een erg linkse boodschap mee te geven
- wordt soms echt gezocht naar cheap emotie (Bin Laden episode was afschuwelijk)

Mijn ervaring bij het kijken van de serie ging van "Oh, ik kijk er naar uit!", over "Ok, dat kan beter, maar valt toch nog goed mee", naar "Ai, dat was eigenlijk niet echt geweldig".

Als ik terug kijk naar de serie heb ik eigenlijk gewoon een hele tijd naar Tea Party bashen liggen kijken. Grappig dat dit dan gebeurt onder het mom van een neutrale news-show.

De 8.8 op IMDB is erg overrated. 7.5 is al goed, en dan voornamelijk door de acteerprestaties van Jeff Bridges en het interessante concept (een neutrale news-show in het erg gepolariseerde medialandschap van de VS). Kon veel beter!

Helemaal mee eens! Veel te Amerikaans en te veel cliché´s. Verder vind ik de dialogen ook te gemaakt. En de ´humor´ die ze er in proberen te verwerken te flauw, oppervlakkig en voorspelbaar.

Zware tegenvaller wat mij betreft. Krijgt dan ook niet meer dan ´n 6,5 van mij.

Eerste 2 seizoenen zijn goed te doen. Daarna in seizoen 3 gaat het bergafwaarts waarbij seizoen 4 echt het dieptepunt bereikt. Mijn tip: bespaar je de moeite met seizoen 4 sowieso, dat wil je gewoon niet zien. Ik ben blij dat die serie ten einde is. Heel goed idee, begint leuk, maar daarna zeer slecht uitgewerkt.

Vooral dat de schrijvers op een gegeven moment niet meer weten wie welke powers hebben en gewoon maar op de reset button klikken. :o

Achjaa ik ga sws alles kijken, ben nu toch al bezig haha. Thanks voor de tip ;)

Ik heb nog een leuke serie wel van korte duur er zijn nog niet zoveel afleveringen. Het gaat over een detective die de zaakjes allemaal niet zo erg serieus neemt, en mag zelfs geen geweer dragen aangezien hij gezakt is voor het schiet examen.

Je moet het meer zien als een niet al te standaard detective serie. Er zit veel humor in wat het echt geweldig maakt. Het is tevens een britse serie

http://www.bierdopje.com/shows/vexed

Terug
Naar boven