XXL Nutrition

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

juist begonnen met homeland, weet nog niet goed wat ik ervan moet denken. Vind het redelijk traag gaan

Net de Pilot gezien van Banshee, echt een serie waar ik van hou. Ga het absoluut volgen.

Morgen gelukkig alweer een nieuwe :).

The newsroom is ook tof om naar te kijken

Vandaag weer Archer, voor wie van gortdroge keiharde humor houdt :D

Ik vond het niet dat.

Dit heb ik hier eens geschreven over The Newsroom.

Onlangs The Newsroom afgekeken. Was best een grote teleurstelling. Had er veel meer van verwacht. Grootste punten van kritiek:

- personages zijn erg 1-dimensionaal.
- de schrijvers proberen duidelijk een erg linkse boodschap mee te geven
- wordt soms echt gezocht naar cheap emotie (Bin Laden episode was afschuwelijk)

Mijn ervaring bij het kijken van de serie ging van "Oh, ik kijk er naar uit!", over "Ok, dat kan beter, maar valt toch nog goed mee", naar "Ai, dat was eigenlijk niet echt geweldig".

Als ik terug kijk naar de serie heb ik eigenlijk gewoon een hele tijd naar Tea Party bashen liggen kijken. Grappig dat dit dan gebeurt onder het mom van een neutrale news-show.

De 8.8 op IMDB is erg overrated. 7.5 is al goed, en dan voornamelijk door de acteerprestaties van Jeff Bridges en het interessante concept (een neutrale news-show in het erg gepolariseerde medialandschap van de VS). Kon veel beter!

Tijd terug een paar afleveringen gekeken, was best aardig maar heb uiteindelijk besloten dat ik het saai vond.
En één van de personages kan ik niet uitstaan, namelijk Emily Mortimer / MacKenzie McHale.

Raar, van de argumenten die jij nu opgeeft merk ik eigenlijk niets van tijdens het kijken van the newsroom. Bin laden episode cheap? Had jij nu gedacht dat een nieuwsprogramma dat rond die periode loopt zoiets niet ging vermelden? Moet wel zeggen dat ik bij het begin van de serie af en toe wat moeite had om te volgen omdat ze soms vrij snel na mekaar praten in een discussie oa maar dit werd beter naarmate de serie vorderde.

Ieder zijn eigen mening :)

Homeland s01 uitgekeken maar moet toch wel zeggen dat ik wat teleurgesteld ben na alle positieve commentaren. Te langdradig vooral

Iemand Borgen al gezien, ben er wel benieuwd naar, maar ook een beetje bang voor teleurstelling.

Nieuwe serie vanaf dinsdag te downloaden:

The Following

When notorious serial killer Joe Carroll escapes from death row and embarks on a new killing spree, the FBI calls former agent Ryan Hardy to consult on the case. Having since withdrawn from the public eye, Hardy was responsible for Carroll’s capture nine years ago. Hardy knows him better than anyone; he is perhaps Carroll’s only psychological and intellectual match. But the Ryan Hardy who broke the Carroll case years ago isn’t the same man today. Wounded both physically and mentally by his previous pursuit of this serial killer, Hardy isn’t calling the shots on this case. He works closely with an FBI team, which considers Hardy to be more of a liability than an asset.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F_c3PNs1eV8

Nieuwe serie vanaf dinsdag te downloaden:

The Following

When notorious serial killer Joe Carroll escapes from death row and embarks on a new killing spree, the FBI calls former agent Ryan Hardy to consult on the case. Having since withdrawn from the public eye, Hardy was responsible for Carroll’s capture nine years ago. Hardy knows him better than anyone; he is perhaps Carroll’s only psychological and intellectual match. But the Ryan Hardy who broke the Carroll case years ago isn’t the same man today. Wounded both physically and mentally by his previous pursuit of this serial killer, Hardy isn’t calling the shots on this case. He works closely with an FBI team, which considers Hardy to be more of a liability than an asset.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F_c3PNs1eV8

kijk ik ook al tijdje naaruit, 31jan. begint ook do no harm ,heb ik de pilot al van gezien,en heeft ook potentie!

The West Wing is trouwens een serie met één van de beste scripts ooit. De dialogen zijn echt heel goed, vooral de eerste seizoenen. Niet iedereen zal het leuk vinden, en het is inmiddels wel al ruim tien jaar oud.

Sickbeard maar eens geconfigureerd, heerlijk dat gemak :)

Ja, moest wel wat newznab providers opsporen, nzbmatrix etc. is allemaal gone :(

CouchPotato werkt ook prima trouwens.

Net aflevering 1 van Grimm gezien, ben positief verrast. Iemand hier al gezien?

Suits:

Wij hebben een beetje een twijfelachtig gevoel bij deze serie. Vooral dankzij het 'ik maak een stoere onliner, jij blijft achter met een oneindige staar, ik loop voldaan de kamer uit, jij laat mijn zojuist geplaatste opmerking bezinken' effect wat echt iedere episode minimaal 23 keer herhaald wordt. Sinds mijn vriendin me er op gewezen heeft kunnen we de serie bijna niet meer met goed fatsoen kijken. Hij kijkt zeker lekker weg maar hetzelfde kunstje wordt wel echt iedere aflevering eindeloos herhaald. Mike Ross wordt langzaam maar zeker een storend karakter en het een-tweetje tussen hem en Harvey Specter begint ook wat eentonig te worden. Het einde van season 1 was erg tof maar nu in het begin van season 2 begint het wat flauw te worden

Terug
Naar boven