Logical
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 671
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 10%
Waarom niet gewoon Bierdopje.com gebruiken is net zo makkelijk. En is een NL community
Ik haal ook alles van bierdopje.com
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom niet gewoon Bierdopje.com gebruiken is net zo makkelijk. En is een NL community
Onlangs The Newsroom afgekeken. Was best een grote teleurstelling. Had er veel meer van verwacht. Grootste punten van kritiek:
- personages zijn erg 1-dimensionaal.
- de schrijvers proberen duidelijk een erg linkse boodschap mee te geven
- wordt soms echt gezocht naar cheap emotie (Bin Laden episode was afschuwelijk)
Mijn ervaring bij het kijken van de serie ging van "Oh, ik kijk er naar uit!", over "Ok, dat kan beter, maar valt toch nog goed mee", naar "Ai, dat was eigenlijk niet echt geweldig".
Als ik terug kijk naar de serie heb ik eigenlijk gewoon een hele tijd naar Tea Party bashen liggen kijken. Grappig dat dit dan gebeurt onder het mom van een neutrale news-show.
De 8.8 op IMDB is erg overrated. 7.5 is al goed, en dan voornamelijk door de acteerprestaties van Jeff Bridges en het interessante concept (een neutrale news-show in het erg gepolariseerde medialandschap van de VS). Kon veel beter!

Iemand Borgen al gezien, ben er wel benieuwd naar, maar ook een beetje bang voor teleurstelling.

Nieuwe serie vanaf dinsdag te downloaden:
The Following
When notorious serial killer Joe Carroll escapes from death row and embarks on a new killing spree, the FBI calls former agent Ryan Hardy to consult on the case. Having since withdrawn from the public eye, Hardy was responsible for Carroll’s capture nine years ago. Hardy knows him better than anyone; he is perhaps Carroll’s only psychological and intellectual match. But the Ryan Hardy who broke the Carroll case years ago isn’t the same man today. Wounded both physically and mentally by his previous pursuit of this serial killer, Hardy isn’t calling the shots on this case. He works closely with an FBI team, which considers Hardy to be more of a liability than an asset.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F_c3PNs1eV8
Sickbeard maar eens geconfigureerd, heerlijk dat gemak![]()
en nu met die takedowns op usenet helemaal