Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Suits:

Wij hebben een beetje een twijfelachtig gevoel bij deze serie. Vooral dankzij het 'ik maak een stoere onliner, jij blijft achter met een oneindige staar, ik loop voldaan de kamer uit, jij laat mijn zojuist geplaatste opmerking bezinken' effect wat echt iedere episode minimaal 23 keer herhaald wordt. Sinds mijn vriendin me er op gewezen heeft kunnen we de serie bijna niet meer met goed fatsoen kijken. Hij kijkt zeker lekker weg maar hetzelfde kunstje wordt wel echt iedere aflevering eindeloos herhaald. Mike Ross wordt langzaam maar zeker een storend karakter en het een-tweetje tussen hem en Harvey Specter begint ook wat eentonig te worden. Het einde van season 1 was erg tof maar nu in het begin van season 2 begint het wat flauw te worden

Suits is ook geen 'legend serie' (sopranos e.d.) zou het meer dan 'vermakelijk' willen noemen echter :)

The wire zie ik hier minder passeren dan andere series en vind deze nochtans een echte aanrader ...

Niemand Familie of Thuis ?

Spartacus is weer begonnen! Sterke eerste aflevering van het nieuwe seizoen!

**** zeg wat was de banshee episode vandaag epic. En het einde echt awesome.

Absoluut een aanrader

Potverdomme, kom echt leip van die jessy in breaking bad.. Kanker idioot telkens!
Nu heeft ie z'n buurvrouw bish verteld over dat geld en blackmailed ze walt.

Na ep 5 ben ik gestopt met The newsroom. Wat een hoop persoonlijke drama gelul zeg, de rkomt precies amper politics/media gelul. Precies een gossip girls serie voor mannen.

Zit toch weer californication season 6 te volgen :D

Net begonnen met Homeland, opzich best aardige pilot.

Gisteren de allerlaatste episode van Oz gezien. Was in mijn ogen echt een enorm goede serie. Hiermee heeft HBO zowat voor de eerste keer grote bekendheid gekregen. Het gaat over het leven in een Amerikaanse gevangenis en alles wat daarbij komt kijken. Er wordt puur naar de verhaallijnen van de verschillende karakters gekeken. Het is absoluut geen snelle, flashy serie, maar er wordt geen rustig een verhaal verteld. Iets wat ikzelf wel weet te waarderen. 8,5+/10

Gisteren de allerlaatste episode van Oz gezien. Was in mijn ogen echt een enorm goede serie. Hiermee heeft HBO zowat voor de eerste keer grote bekendheid gekregen. Het gaat over het leven in een Amerikaanse gevangenis en alles wat daarbij komt kijken. Er wordt puur naar de verhaallijnen van de verschillende karakters gekeken. Het is absoluut geen snelle, flashy serie, maar er wordt geen rustig een verhaal verteld. Iets wat ikzelf wel weet te waarderen. 8,5+/10

Moet ik ook nog steeds eens downloaden.

Oz is echt een aanrader ja

Begonnen aan seizoen 5 van breaking bad, moet zeggen dat ik het momenteel één van de betere vind :)
Wel jammer dat één van m'n favo personages nu net is vermoord..

Terug
Naar boven