AndroidHealthClinic

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Hm, gezien ik ook niet meer keek dan de pilot, misschien toch maar een tweede kans geven :p

Gisteren de season finale van Homeland Season 1 gezien. Man, was teleurgesteld. Niks van spanning en enorm voorspelbaar. Vind de serie toch geen toppertje, hoor.

Gisteren de season finale van Homeland Season 1 gezien. Man, was teleurgesteld. Niks van spanning en enorm voorspelbaar. Vind de serie toch geen toppertje, hoor.

+1

Nu ook de tijd gevonden om banshee te kijken, gisteren de eerste en tweede episode gezien en dit bevalt me veel meer

Begonnen met Zero Hour. Nieuwe serie, een beetje in de stijl van Da Vinci Code. Vond de eerste aflevering erg interessant. De eerste aflevering biedt zeker perspectief op een leuke serie.

Heb onlangs een reclame gezien van een nieuwe serie 'transporter'.
Gebaseerd op de films, lijkt me bagger serie maar kan mis zijn.

transporter is zeer bagger,niet aan beginnen. het schijnt dat ze voor 2afleveringen precies dezelfde scene hebben gebruikt haha hoezo slecht.

House of Cards Season 1 gekeken, aanrader! Vooral later in het eerste seizoen wordt het goed

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 15:19 ----------

Over de eerdere Arrow discussie, helemaal eens, slecht verhaal, slecht acteerwerk, onmogelijke acties er in, niet mijn ding

House of Cards Season 1 gekeken, aanrader! Vooral later in het eerste seizoen wordt het goed

---------- Post toegevoegd Sun 24 Feb 2013 om 15:19 ----------

Over de eerdere Arrow discussie, helemaal eens, slecht verhaal, slecht acteerwerk, onmogelijke acties er in, niet mijn ding

Heb jij een download-link voor het volledige eerste seizoen van House of Cards? Las er ook wat over in de Economist en lijkt me wel erg interessant!

Vandaag is de eerste ep. van Vikings uitgekomen, het ziet er wel gaaf uit en scoort ook goed (8.6). Zometeen maar eens kijken.

Vikings follows the adventures of Ragnar Lothbrok the greatest hero of his age. The series tells the sagas of Ragnar's band of Viking brothers and his family, as he rises to become King of the Viking tribes. As well as being a fearless warrior, Ragnar embodies the Norse traditions of devotion to the gods, legend has it that he was a direct descendant of Odin, the god of war and warriors.

http://www.imdb.com/title/tt2306299/?ref_=sr_1

Sneak peek
http://www.youtube.com/watch?v=KlmSiRJZEco

http://www.youtube.com/watch?v=a-gTUL14iZs

Laatst bewerkt:
heb vikings toen straks gekeken,eerste ep vond ik nog niet zo,maar het het heeft wel potentie.

Gelijk Vikings gedownload en zo even kijken. Ben benieuwd.

Begonnen aan white collar (crime)
Serie die in het verlengde van de mentalist ligt, hoofdpersonage is ook een baas qua sociale kills.
4 seizoenen in het totaal, momenteel '1' volledig gezien : 8.5/10

Zojuist Vikings gekeken en lijkt me een erg toffe serie te gaan worden. Pilot is duidelijk een intro en geeft je een goed beeld waar het over zal gaan.

Hoop echt dat Vikings tof gaat worden, hou wel van dat tijdperk.

Gister de nieuwste die hard gezien. Actie was vet maar de rest was zooooooo slecht. Alleen aan te raden om heen te gaan met verstand op 0.

Terug
Naar boven