MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

nzbfinder.ws

Hnnnnnnnnnnnnggggggggggg

Net pas S02E12 gezien van Suits, geweldige aflevering!

Volgt hier iemand The Following en The Americans? Ben net begonnen met beide series en vind ze heel behoorlijk.

Volgt hier iemand The Following en The Americans? Ben net begonnen met beide series en vind ze heel behoorlijk.

following vind ik echt vet! moet ep3 nog kijken, the americans heb ik wel gedownload maar nog niet gekeken, banshee is trouwens ook een aanrader, na 3eps is seizoen 2 al bevestigd, echt een vette serie!

Arrow vandaag gedownload, vind het een k*t serie.

Waarom? Plot is onrealistisch, acteer prestaties zijn matig, gevechtschoreografie is slecht/het valt teveel op dat het gespeeld is & hou niet zo van het melodramatische & overdreven gedoe. (Heb het gered tot afl 2)

Morgen Banshee downloaden hoop dat dat wel de moeite waard is.

Banshee is in ieder geval een stuk beter als Arrow

Krijg Arrow, Game of Thrones en The Walking Dead aangeraden. Eens zien waar ik eerst aan zal beginnen. Ben namelijk al 3-5 series aan t volgen/inhalen (Suits en Person of Interest loop ik inmiddels op schema :p).

Welke van die 3 series is de beste om eerst mee te starten? :D

Krijg Arrow, Game of Thrones en The Walking Dead aangeraden. Eens zien waar ik eerst aan zal beginnen. Ben namelijk al 3-5 series aan t volgen/inhalen (Suits en Person of Interest loop ik inmiddels op schema :p).

Welke van die 3 series is de beste om eerst mee te starten? :D

game of thrones > walking dead > arrow

Game of thrones is echt zoveel beter dan arrow. Walking dead nooit gezien

Waarom? Plot is onrealistisch, acteer prestaties zijn matig, gevechtschoreografie is slecht/het valt teveel op dat het gespeeld is & hou niet zo van het melodramatische & overdreven gedoe. (Heb het gered tot afl 2)

Eens.

Daaaaaaamn Banshee is intens! Thanks voor de aanrader, mannen. Vandaag ff alle 6 eps gekeken. De eerste was idd even inkomen, maar de t**ten maakten het goed. Suits is de volgende serie, denk ik.

Het is maar waar je van houdt, maar arrow is absoluut geen slechte serie.

Terug
Naar boven