AndroidHealthClinic

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Kijk nu paar dagen Fringe, opzich wel geinig. Maar af en toe muziek bij sommige scene's welke debiel heeft dat zo hard gezet :roflol:

kritiek op Scrubs: veel te veel herhalingen de laatste tijd

Ik ben begonnen met Prison Break (beetje laat I know :o) het heeft wel wat maar damn wat is dat gehyped geweest zeg.

Ohja, en.. does he even lift?

Ben door dit topic begonnen met entourage.
Leuke serie, maar vind de reviews beetje overdreven. Vind het script eerlijk gezegd maar matig in elkaar zitten, het verhaallijn is (iig in de eerste 2 seizoenen) zo ongeveer hetzelfde en ook de dialogen zitten soms slecht in elkaar. Eruit springt natuurlijk Johnny Drama, hoewel je ook hem na 2 seizoenen wel kent.
Ben nu wel seizoen 3-6 aan het downloaden. Wordt het beter?

Leuke serie, maar vind de reviews beetje overdreven. Vind het script eerlijk gezegd maar matig in elkaar zitten, het verhaallijn is (iig in de eerste 2 seizoenen) zo ongeveer hetzelfde en ook de dialogen zitten soms slecht in elkaar. Eruit springt natuurlijk Johnny Drama, hoewel je ook hem na 2 seizoenen wel kent.

Na seizoen 6 gaat het stijl bergaf!
Het is inderdaad geen super serie, maar wel cool. Je blijft gewoon volgen. Ari en Johnny (en die f**got) zijn wel vette personage's.

Als proletariër zijnde kan dit idd wat te ver voor je gaan ;)

Entourage kijk je natuurlijk niet voor het script over de cenematografie, zie het als een Stallone film. De dialogen zijn juist super, en vooral Ari Gold is natuurlijk een eindbaas!

Als je seizoen 1 en 2 niets aan vindt, dan hoef je ook niet aan 3-6 te beginnen.

Iemand wat te zeggen over breaking bad? Die leek me altijd wel leuk, misschien maar een keer downloaden.

Ook een entourage fan hier. Ik vond de latere seizoenen zeker nog wel vermakelijk hoor. Misschien als je er meer in komt ga je het wel waarderen.

Iemand wat te zeggen over breaking bad? Die leek me altijd wel leuk, misschien maar een keer downloaden.

Ook een entourage fan hier. Ik vond de latere seizoenen zeker nog wel vermakelijk hoor. Misschien als je er meer in komt ga je het wel waarderen.

Ja , breaking bad is zeker een aanrader. De 2 hoofdpersonages hebben een goeie vibe en je wordt al snel meegezogen in het verhaal.

Na seizoen 6 gaat het stijl bergaf!
Het is inderdaad geen super serie, maar wel cool. Je blijft gewoon volgen. Ari en Johnny (en die f**got) zijn wel vette personage's.
True, dat zijn inderdaad toffe personages en een reden om door te kijken. Maar verder valt het me dan gewoon tegen.

Als proletariër zijnde kan dit idd wat te ver voor je gaan ;)

Entourage kijk je natuurlijk niet voor het script over de cenematografie, zie het als een Stallone film. De dialogen zijn juist super, en vooral Ari Gold is natuurlijk een eindbaas!

Haha, mijn politieke voorkeur even buiten beschouwing gelaten, het concept opzich is natuurlijk prima en ik begrijp dat het niet een diepgaand verhaal hoeft te zijn. Maar als je het dan gaat vergelijken met californication, dan wint die tweede toch met vlag en wimpel op het gebied van het script. De dialogen zijn veel adremmer, sneller en gevatter. De situaties die zich voordoen bij californication lig ik soms helemaal dubbel om, is me bij entourage nog niet overkomen. En goede one liners van Johnny Drama en Ari Gold maken nog geen vette dialogen.

Mja ik vond californication season 1 wek sterk, daarna werd het snel stukken slechter. Naja voorkeur denk ik. Entourage is lekker luchtig, kijkt lekker weg, easy going.

Mja ik vond californication season 1 wek sterk, daarna werd het snel stukken slechter. Naja voorkeur denk ik. Entourage is lekker luchtig, kijkt lekker weg, easy going.

Eens! Entourage kijkt heerlijk weg, afleveringen zouden van mij daarom ook veel langer mogen duren.

Sherlock is weer verder gegaan, 3 afleveringen van seizoen 2 uit :)

Ben begonnen aan breaking bad. Episode 5 van season 1 nu, maar ik moet zeggen dat ik het wel erg traag vind alle allemaal. 95% drama. Ik kom er maar moeilijk doorheen. Start cooking meth already...

Romanzo Criminale de serie een dikke 9 in mijn ogen.

Ben begonnen aan breaking bad. Episode 5 van season 1 nu, maar ik moet zeggen dat ik het wel erg traag vind alle allemaal. 95% drama. Ik kom er maar moeilijk doorheen. Start cooking meth already...

Heb toevallig de afgelopen twee weken ook het eerste seizoen gezien. Het is uiteraard wel een coole serie, maar om het nu het beste van de afgelopen jaren te noemen.. Dan is Sopranos of Mad Men toch een pak beter. Verder is het uiteraard wel erg entertainend.

Romanzo Criminale de serie een dikke 9 in mijn ogen.

Jij toevallig geen Download/Torrent-link?

Ik heb de boxen origineel gekocht, maar ze staan vast nog op filestube.com moet je ff google alleen je moet de subs apart regelen.

Zijn shameless en workaholics al genoemd? Vooral shamless vind ik erg goed, workaholics is gewoon grappig

Terug
Naar boven