XXL Nutrition

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Walking Dead is zo slecht. :( Op de eerste paar afleveringen na. Zonde van een briljante comic book serie.

Mee eens, eerste paar afl. goed en daarna om te janken.

Heb de nieuwe series Marvels Agents of S.H.I.E.L.D. en Sleepy Hollow gechecked maar kan er nog niet zoveel over zeggen, ben een beetje bang dat het mogelijk op niets uitloopt.

Walking Dead is zo slecht. :( Op de eerste paar afleveringen na. Zonde van een briljante comic book serie.

Ik had de serie bijna gekocht of gedownload totdat ik de reviews las en alleen de eerste delen alleen leuk zijn + het verhaal eigenlijk niet om de zombies draait maar om de overlevenden.

blacklist is wel goed,maar lees over hostages niet veel goeds.

Boardwalk empire is de beste serie van het moment imo.

vind dit seizoen anders toch niet zo traag,gebeurt genoeg.

Vond de eerste twee seizoenen ook vrij matig. Maar seizoen 3 & 4 tot nu toe vind ik wel sterk.

Meest recente aflevering van Person Of Interest was ziek. Voor mensen die altijd maar zeggen "Ik heb niets te verbergen" misschien wel een eye-opener.

Meest recente aflevering van Person Of Interest was ziek. Voor mensen die altijd maar zeggen "Ik heb niets te verbergen" misschien wel een eye-opener.

Dit seizoen is echt super begonnen.

Iemand nog suggesties voor een keiharde actie serie ( zoals Banshee bijv.)

Penoza trouwens ook weer begonnen, vind ik zelf ook wel leuke serie. (Op die jankzoon na dan)

wie volgt hier 'The walking dead'?

Volgende week nieuw seizoen! :D

Terug
Naar boven