Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

iemand die de nieuwe serie gaat bekijken van sbs6

hell on wheels net seizoen 3 afgekeken, vette serie!

Under the dome vind ik dus echt een afrader, wat steekt dat allemaal slecht in elkaar zeg.

Nu bezig met Luther, toch wel erg sterk. Lekker duister randje zit er ook aan.

wie volgt hier 'The walking dead'?

Volgende week nieuw seizoen! :D

heb het tot de helft van seizoen 3 gevolgd. was inmiddels alweer een tijdgeleden, maar de resterende afleveringen van seizoen 3 staan in de download rij :D goeie seire

iemand die de nieuwe serie gaat bekijken van sbs6
Under The Dome bedoel je?
heb gister aflevering 1 gezien en heb het idee dat het een goede serie word. dus nu maar even aflevering 2tm13 aan het downloaden :)

breaking bad moet ik ook nog een keer kijken. en game of thrones. en 24. damn wat een boel series.
maar eerst dragon ball z :D haha blijft geweldig

Iemand Chuck gezien? Vind ik tot nu toe wel een goeie serie (afl 8). Niet de beste, maak is leuk vermakelijk en kan er altijd wel om lachen

Je bent zeker gestopt na aflevering 5 of eerder?

Geloof wel tot 9 of 10 ofzo. Ze hadden er zoveel mee kunnen doen maar ze deden het gewoon niet. Ik zag veel mogelijkheden voor de serie maar het sloeg gewoon nergens op. Niemand maakt zich druk en iedereen doet gewoon zijn ding terwijl ze afgesloten zijn van de wereld. Dan dat gedoe met die sherrif en gestoorde zoon wat me ook de strot uit kwam en ga zo maar door. Ik zou het niet eens een matige serie durven noemen, het is gewoon belachelijk slecht. Zeker met alle series die er ondertussen zijn zou ik mijn tijd niet aan Under the Dome verdoen.

Naam docu: Dr Amit Goswami 'Consciousness, Quantum Physics and Being Human
Onderwerp: Consciousness/ Quantum Physics
Wat was (wel/ niet) interessant: Het is geen docu maar een interview met Amit Goswami. Het is mooi om te zien hoe veel de beste man geniet van zijn onderzoeken in Quantum Physics. Sowieso is Quantum Physics super interessant want heeft verklaringen voor verschijnselen die met de huidige wetten en regels in de natuurkunde niet opgelost kunnen worden (bijvoorbeeld telepathie). Maar ook "the double slit experiment". Met Consciousness/ of bewustzijn heb je volgens de Quantum Physics invloed op je omgeving en op je eigen level, mooie gedachte toch :)
Cijfer 1-10: 7.5

Naam docu: Terms and conditions may apply
Onderwerp: Online privacy, voor een behoorlijk deel gericht op Facebook
Wat was (wel/ niet) interessant: Super Interessante docu! O.a: de gevolgen van een online berichtje (politie voor de deur)/ een student die zijn eigen info die door Facebook is bijgehouden heeft kunnen bemachtigen/ doel van informatie verzamelen/ en nog veel mer
Cijfer 1-10: 8

Naam docu: Mark Zuckerberg's Profile: Bloomberg Game Changers
Onderwerp: Mark Zuckerberg
Wat was (wel/ niet) interessant: Hij is niet zo onschuldig als zijn babyface doet denken. Toen hij net zijn eerste sociale network voor Harvard had gemaakt was hij in mailcontact met een vriend, daarin gaf hij aan dat mensen "stupid facks" oid waren om hem te vertrouwen met hun e-mail adressen. Daarbij blijft facebook continue de grenzen van privacy verleggen.

Naam docu: VPRO Thema: Wat nou privacy?
Onderwerp: Privacy / online als offline
Wat was (wel/ niet) interessant: Hoe makkelijk het is om gegevens te kopiëren/ in te breken in netwerken/ camera's. Gaat ook in op het aantal camera's in steden/ OV e.d. Was ook mooi was is hoe makkelijk je informatie over iemand kunt achterhalen, een man verteld hij (indirect) voor de overheid mensen helemaal moest natrekken en dit gaat erg makkelijk wanneer je naar instanties belt en bijvoorbeeld bankrekening info wilt.
Cijfer 1-10: 7.5

Naam: Chaos Communication Congress: Keynote ; Rob Gonggrijp
Onderwerp: Privacy en best veel over digitale stemkastjes.
Wat was (wel/ niet) interessant: Deze man heeft zeer interessante dingen te vertellen (zoek maar eens meer van hem op). Hij verteld o.a over stemkastjes (die steeds meer gebruikt worden in de wereld) en hoe makkelijk die te hacken/ aan te passen zijn.

Naam docu: Wiebo's war
Onderwerp: Invloed van olie- en gasindustrie op een gemeenschap op een gemeenschap. Door lekkage's een aantal miskramen en vee gaat dood. Op een gegeven moment komt er zelfs gas uit hun waterkraan.
Wat was (wel/ niet) interessant: Machteloos, schijnbaar is de grond tot 15 cm diep van degene die er woont maar ligt er gas onder dan heb je 0.0 eigendom en mag dit legaal opgeboord worden. Je moet even door het christelijke van Wiebo heen kijken (ik heb daar althans niks mee) maar zeker de moeite om eens te kijken.
Cijfer 1-10: 7

Dirty Wars (2013)

Altijd interessant dit type documentaires. Zoals de titel al suggereert, een onderzoek naar de daden van de VS tijdens de bekende oorlogen (en erbuiten) en hoe bepaalde moorden worden gerechtvaardigd als zijnde nodig ter verdediging van het eigen land.

9/10

Dit weekend vikings gezien, leuk serie. Gaat over een bepaalde viking die ze volgen in zijn leven, zit geschiedkundig goed in mekaar en is wel voor mensen die wat actie willen zien.

Iemand nog een aanrader qua serie die ik zeker zou moeten zien?

Dit weekend vikings gezien, leuk serie. Gaat over een bepaalde viking die ze volgen in zijn leven, zit geschiedkundig goed in mekaar en is wel voor mensen die wat actie willen zien.

Haha, lees dit topic eens door, zou ik zeggen. :)

Wat heb je al gezien? Wat zie je graag?

Geen serie, wel een film.

Erik the Viking (1989) ;) Vind het zelf geen leuke btw.

Terug
Naar boven