MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Zeker jammer van James ja. Leuke humor zit er ook wel in soms.

Fawlty towers
Cijfer: 7-

The Worst Week of My Life

Cijfer: 7

Keeping Up Appearances
Cijfer: 7,5

Agatha Christie's Poirot
Cijfer: 8

Laatst bewerkt:
Iemand die me nog een leuke serie kan aanraden?

Recente series die ik tot nu toe erg vet vond:

Vikings
Californication
The Walking Dead
Breaking Bad
Mad Men

Iemand die me nog een leuke serie kan aanraden?

Recente series die ik tot nu toe erg vet vond:

Vikings
Californication
The Walking Dead
Breaking Bad
Mad Men

Boardwalk empire. Prachtige serie, goed acteerwerk. Draait zich af rond de drooglegging van amerika vroeg 20e eeuw.
Band of brothers miniserie. Net voor de 5e keer gezien.
Sopranos. Deelt de kroon met BoB in mijn ogen.

The Pacific.

Thanks voor de tips.
Band of brothers en Pacific sowieso al gezien <3 had ze er niet bijgezet omdat die al wat ouder zijn.
The Wire heb ik vroeger een kans gegeven, maar vond het niet echt de moeite.
Sopranos moet ik inderdaad eens aan beginnen.

Boardwalk Empire wil ook ook echt graag zien, vind alleen moeilijk een torrent met NL subs :D
Ga er vanavond nog eens naar zoeken, thanks!!

Thanks voor de tips.
Band of brothers en Pacific sowieso al gezien <3 had ze er niet bijgezet omdat die al wat ouder zijn.
The Wire heb ik vroeger een kans gegeven, maar vond het niet echt de moeite.
Sopranos moet ik inderdaad eens aan beginnen.

Boardwalk Empire wil ook ook echt graag zien, vind alleen moeilijk een torrent met NL subs :D
Ga er vanavond nog eens naar zoeken, thanks!!

Speel je serie gewoon af in BSplayer. Zoekt NL ondertiteling.
Waarom zoek je hardcoded subs?

---------- Post toegevoegd 25 August 2013 om 21:18 ----------

Zijn er mensen die Deadwood hebben doorgekauwd? Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden. Exact een jaar geleden heb ik er anderhalf seizoen van gezien, maar het bleef me niet erg boeien. Enkele personages waren wel prachtig neergezet en entertaining, maar verder dan dat gebeurde er niets?

Speel je serie gewoon af in BSplayer. Zoekt NL ondertiteling.
Waarom zoek je hardcoded subs?

Heb die BSplayer al eens geprobeerd, bleek niet te werken op Mac. :(
Ik zoek gewoon een torrent van het hele 1e seizoen, waar de subs al standaard in het mapje zitten.
Zodat ik niet voor elke episode een halfuur op zoek moet gaan naar de juiste NL sub.

Vind kijken met subs trouwens gewoon relaxer, zonder subs is het vermoeiender. Als dat op iets slaagt.

Ik zoek gewoon een torrent van het hele 1e seizoen, waar de subs al standaard in het mapje zitten.
Zodat ik niet voor elke episode een halfuur op zoek moet gaan naar de juiste NL sub.

Vind kijken met subs trouwens gewoon relaxer, zonder subs is het vermoeiender. Als dat op iets slaagt.

Bierdopje.com staan heel veel subs op, en je kan zien wanneer je huidige series gereleased worden ;).

• Like
Waarderingen: Ebel

VLC + Bierdopje.nl

Naam docu: Wake Up Call - New World Order (Full Documentary)

Onderwerp: Gaat over hoe niet de regering de macht heeft maar een aantal hele machtige en rijke mensen/ bedrijven met als doel 1 wereldwijde regering. Docu is al wat ouder maar zeer relevant, ook komt de "Bilderberg Group" aan bod, een groep allerrijkste (waar ook Beatrix in zit) die 2/3x per jaar een geheime meeting hebben waar helemaal niks van over in de media komt (omdat deze ook in handen is van leden in deze groep). Docu staat lijnrecht tegenover een aantal zaken die wij als normaal zien, beetje open minded kijken dus maar zeker een aanrader!

Wat was (wel/ niet) interessant: Wel: samenhang tussen oa geld + macht + politiek + oorlog

Cijfer 1-10: 8.5

Excuses dat ik dit post format gebruik maar ik post dit ook in een fb groep met vrienden en heb geen zin om het aan te passen :rolleyes:

• Like
Waarderingen: Tsn
Naam docu: NWO: DOMINO EFFECT (2013 Full Documentary)
Onderwerp: Uiteraard the new world order (1 overheersende overheid), waarbij de overheid wordt gestuurd door mensen uit de rijkste families/ grootste bedrijven en staatshoofden. In deze docu komt zeer veel aan bod, ik noem gewoon wat termen: energie, medicijnen, kanker, drinkwater, armoede, macht, drugs, experimenten.
Wat was (wel/ niet) interessant: Ergens op 3/4 van de docu gaat een deel over Barack Obama, ik keek echt mijn ogen uit. Volgens de docu maker heeft hij een crimineel verleden en rare dingen gedaan en de mensen die hier meer over zouden kunnen weten zijn alle 3 in +/- dezelfde tijd overleden.
Cijfer 1-10: 8.5

Tja ik moet ook weer nieuwe serie.

Real humans denk ik maar eens een poging geven.

Suits ben ik bij. Maandag laatste breaking bad. Verder misschien walking dead eens proberen.

Banshee enzo lijkt me iets te slecht.

laatst aan hell on wheels begonnen,erg vette serie!

Series die op mijn to-watch lijst staan zijn op dit moment House of Cards en Ray Donavan. Iemand al gezien?

Tja ik moet ook weer nieuwe serie.

Real humans denk ik maar eens een poging geven.

Suits ben ik bij. Maandag laatste breaking bad. Verder misschien walking dead eens proberen.

Banshee enzo lijkt me iets te slecht.

Walking Dead is zo slecht. :( Op de eerste paar afleveringen na. Zonde van een briljante comic book serie.

Terug
Naar boven