MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Ik ben opnieuw The West Wing aan het kijken. Zal voor velen hier niet interessant zijn, maar het is echt een super goede serie. Het is realistisch, goed geacteerd (marting sheen ook) en het is een super script.

Als je benieuwd bent, het is echt aan te raden.

TOBY
Yeah, well, you’re welcome. [Both get up.] The Torah doesn’t prohibit capital punishment.

RABBI GLASSMAN
No.

TOBY
It says, “An eye for an eye.”
You know what it also says? It says a rebellious child can be brought to the city gates
and stoned to death. It says homocoïtusuality is an abomination and punishable by death.
It says men can be polygamous and slavery is acceptable. For all I know, that thinking
reflected the best wisdom of its time, but it’s just plain wrong by any modern standard.
Society has a right to protect itself, but it doesn’t have a right to be vengeful. It
has a right to punish, but it doesn’t have to kill.

Suits/ Breaking bad en Entourage epic imo

Begonnen met the shield.

Eerste aflevering vond ik echt niets bijzonder, meestal zegt voor mij de eerste aflevering véél maar moest denken aan the wire waar ik ook een paar aflevering moest gezien hebben om 'erin' te zitten.

Zelfde tafereel, vanaf aflevering 3 was ik mee en vind het niet slecht. Enkel het begin vind ik wel k*t met die credits en serie door elkaar.. Die k*tmuziek doet er ook niet veel goed aan.

The Shield is vet man. Het zijn ook niet echt losstaande afleveringen dus je moet er wel even inkomen.

Weet iemand waar ik chuck season 3 helemaal kan vinden, heb er 1 maar die begint bij 3x07

Net eerste aflevering van Eureka gekeken.
Sloeg helemaal nergens op.

Ik ga toch maar eens aan Penoza beginnen. Nou heb ik een behoorlijke afkeer tegen alles wat Nederlandstalig is, maar ik hoor er toch wel erg veel goede dingen over.

Vond dat het niveau van sp aan het zakken was de laatste tijd.
Maar met deze trilogy zitten ze weer helemaal op niveau.

sp_1708_press_960x540_cartman-and-kyle.jpg

tumblr_mwoh69qGaR1rlo1q2o1_1280.jpg

:roflol: :roflol:

Ik vind 'the shield' nergens in goeie kwaliteit.. Enkel met hardcoded english subs kan ik hem vinden in goeie kwaliteit :/

Boardwalk empire seizoen afgelopen..kan me de laatste aflevering niet echt voir me halen, maar kan me niet herinneren dat ik dacht dit is t einde van t seizoen..

Boardwalk empire seizoen afgelopen..kan me de laatste aflevering niet echt voir me halen, maar kan me niet herinneren dat ik dacht dit is t einde van t seizoen..

Weet je zeker dat je hem wel hebt gezien dan? Finale is heel duidelijk het eind vh seizoen namelijk.
Gemaskerde man wil vertrekken met zijn vrouw, schiet per ongeluk dochter van Mr. White dood ipv de dokter, gaat vervolgens zelf dood. Eli vermoord FBI agent. Al Capone komt aan de leiding in Chicago. Gillian Darmody staat terecht voor de moord op Jimmy nadat die kerel die zich voordeed als iemand anders een detective blijkt te zijn en zij opbiecht wat ze heeft gedaan. enz.

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Ik vind 'the shield' nergens in goeie kwaliteit.. Enkel met hardcoded english subs kan ik hem vinden in goeie kwaliteit :/

Misschien deze?
http://torcache.net/torrent/7A084351EA53680EBAEC173513E2AA16B2F21199.torrent?title=[kickass.to]the.shield.season.1.2.3.4.5.6.7.deluxe.dvd.box.set.hdtv

Weet je zeker dat je hem wel hebt gezien dan? Finale is heel duidelijk het eind vh seizoen namelijk.
Gemaskerde man wil vertrekken met zijn vrouw, schiet per ongeluk dochter van Mr. White dood ipv de dokter, gaat vervolgens zelf dood. Eli vermoord FBI agent. Al Capone komt aan de leiding in Chicago. Gillian Darmody staat terecht voor de moord op Jimmy nadat die kerel die zich voordeed als iemand anders een detective blijkt te zijn en zij opbiecht wat ze heeft gedaan. enz.

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Misschien deze?
http://torcache.net/torrent/7A084351EA53680EBAEC173513E2AA16B2F21199.torrent?title=[kickass.to]the.shield.season.1.2.3.4.5.6.7.deluxe.dvd.box.set.hdtv

Volgens mij was het niet duidelijk of Richard Harrow dood ging of niet hoor...

Volgens mij was het niet duidelijk of Richard Harrow dood ging of niet hoor...

Vrij duidelijk volgens mij, de allerlaatse scene van de aflevering. Ik heb hem net even snel teruggekeken. Eerst zie je hoe hij het voor zich ziet, dat hij naar zijn familie en vrouw loopt maar dan zonder masker en zonder littekens. Vervolgens zie je hem aan het strand zitten onder een steiger met een schotwond in zijn maag en vervolgens wordt het beeld zwart en is het afgelopen. Ik zou niet weten hoe je dit anders moet opvatten.

:roflol: Je hebt helemaal gelijk.

Vrij duidelijk volgens mij, de allerlaatse scene van de aflevering. Ik heb hem net even snel teruggekeken. Eerst zie je hoe hij het voor zich ziet, dat hij naar zijn familie en vrouw loopt maar dan zonder masker en zonder littekens. Vervolgens zie je hem aan het strand zitten onder een steiger met een schotwond in zijn maag en vervolgens wordt het beeld zwart en is het afgelopen. Ik zou niet weten hoe je dit anders moet opvatten.

Misschien gaat ie KO, we merken het wel, vind hem iig niet het type wat zou dood gaan in de serie, daar is hij te sympathiek voor, maar dat zegt natuurlijk niets.

Misschien deze?

Nope had hem helemaal gedownload maar was max 6.5/10..
Die k*tapen raten dat dan 9/10 'facepalm'

Misschien gaat ie KO, we merken het wel, vind hem iig niet het type wat zou dood gaan in de serie, daar is hij te sympathiek voor, maar dat zegt natuurlijk niets.

Zou ook kunnen ja, dat hij gevonden wordt en hulp krijgt maar dat zie ik niet snel gebeuren. We zullen het wel zien.

Iemand die Dracula volgt?

Terug
Naar boven