AndroidHealthClinic

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Je hebt buffy nog nooit gezien? Generatiekloof haha. Is niet de moeite waard nee

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

heb daar de trailer wel van gezien , maar ik weet niet via de trailer lijkt die best saai
rob P heb jij hem gezien zo ja wat vond je ervan :p

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

college highschool met comedy en actie of echt series zoals awkward en degrassi ofzo

College highschool comedy: Blue Mountain State :D

ik heb Teen Wolf ook helemaal gezien, volgend jaar weer een nieuw seizoen. In eerste instantie had ik mijn twijfels maar werd aangenaam verrast en was vanaf de eerste ep hooked.

Ja ik vond hem in het begin ook niet super maar daarna werd het wel steeds spannender, Mistery heb je nog zo'n film die je kijkt? serie bedeol ik

Ja ik vond hem in het begin ook niet super maar daarna werd het wel steeds spannender, Mistery heb je nog zo'n film die je kijkt? serie bedeol ik

Spijtig genoeg heb ik daar ook naar gezocht. Ik kon alleen niks vinden wat er echt op leek. Heb daarna Hell on Wheels gekeken en ben daarna aan The Walking dead begonnen ( ben nu bij season 3 ep 12).

Zit nu 5 afleveringen in de Wire. Wat een zalige reeks. Het gaat erg traag, maar ben nog steeds hooked.

Wie kijkt suits?

Suits is sowieso baas.

Morgen vrij dus vannacht maar even een seizoen binnenhalen dan. :p

En sowieso Rachel.. hnnnng

MV5BMTY1MTUxNTMzMV5BMl5BanBnXkFtZTgwMzQwMzgwMDE@._V1_SX640_SY720_.jpg

:ds:

Laatste EP van sons of anarchy seizoen 7, wat een kk einde :(

Terug
Naar boven