AndroidHealthClinic

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Misschien gaat ie KO, we merken het wel, vind hem iig niet het type wat zou dood gaan in de serie, daar is hij te sympathiek voor, maar dat zegt natuurlijk niets.

Het is bevestigd hoor. Niet hopen. :(
We zien nooit graag leuke personages sterven, maar zoals in andere series voegt dit wel toe tot de waarde.

the shield staat op spotnet in goede kwaliteit.

Hoe downloaden jullie subs atm?

Aangezien bierdopje plat ligt..

Ik had chuck serieus anders zien aflopen,
vanaf season 2 of 1 houden ze van elkaar, en opeens komt er dit terecht

alleen snap ik het niet als iemand dit gezien heeft, herinnert sarah chuck weer of niet?

niet veel soeps over om te kijken... iemand nog tips?

iemand nog een leuk tv serie die een beetje zoals chuck is?

serieus ik klik even op al je spoilers -.-'' dat had ik niet verwacht :p

maar ff serieus iemand?

Iemand nog een leuke serie zoals chuck
wat ik vooral leuk vond aan het serie is dat het
25% romance bevatte
50% actie
25% comedy

dus ongeveer een zelfde soort tv show zou wel leuk zijn :D

Teen wolf alle 3 seasons gezien, eerlijk gezegd vond ik het een echt leuke serie!!
iemand die nog zo een serie weet stuur dan even de naam aub :D

Pff dat lijkt me dus echt geen zak aan he. Vergelijkbaar? Twilight lijkt me dan maar neem aan dat je die wel gezien hebt als je van dit soort dingen houdt.

twilight die film of is dat een serie?

ja heb daar 1 film van gezien maar vond het niet echt veel aan dus niet verder gekeekn:D
nog andere suggesties? beetje serie die zich afspeelt als college highschool comedy, scifi
beetje als teen wolf "D

Buffy was ook het eerste waar ik aan moest denken ja. Verder ken ik niet zulke series, wel college highschool maar geen weerwolven enz

heb daar de trailer wel van gezien , maar ik weet niet via de trailer lijkt die best saai
rob P heb jij hem gezien zo ja wat vond je ervan :p

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Buffy was ook het eerste waar ik aan moest denken ja. Verder ken ik niet zulke series, wel college highschool maar geen weerwolven enz

college highschool met comedy en actie of echt series zoals awkward en degrassi ofzo

Terug
Naar boven