Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Inmiddels heb ik de midseason finally gehad van suits season. Rachel is idd goed te doen haha. Leuke serie alleen wat mij betreft wel minder dan Boston legal.

Na de reclame van The Blacklist heb ik de eerste 10 afleveringen er even doorheen geramd en het kijkt lekker weg. Die Raymond Reddington is ****ing goed gespeeld, niets op aan te merken. Elizabeth Keen iets minder helaas, maar dat uiterlijk maakt het aanvaardbaar :o. Schrijvers hebben volgens mij niet helemaal een idee waar ze heen willen (i.t.t. Person of Interest), maar al met al kijkwaardig.

Je merkt toch steeds meer dat er details naar boven komen? Ik vind het wel leuk hoe ze naast de losse afleveringen er toch wel een rode draad doorheen hebben en je steeds meer te weten komt over de personages, al gaat het soms wel heel langzaam. Kijkt lekker weg inderdaad en naar Elizabeth kan ik ook wel blijven kijken en vind ik toch gewoon goed spelen. Raymond Reddington speelt wel echt goed inderdaad.

Je merkt toch steeds meer dat er details naar boven komen? Ik vind het wel leuk hoe ze naast de losse afleveringen er toch wel een rode draad doorheen hebben en je steeds meer te weten komt over de personages, al gaat het soms wel heel langzaam. Kijkt lekker weg inderdaad en naar Elizabeth kan ik ook wel blijven kijken en vind ik toch gewoon goed spelen. Raymond Reddington speelt wel echt goed inderdaad.

Klopt, er wordt inderdaad steeds een klein beetje vrijgegeven en ik moet zeggen dat ik wel merk dat ik de rest echt wil weten inmiddels. Vind het ook vrij langzaam gaan, maarja.

VPRO Import: The life and crimes of Doris Payne (vr 27 dec 2013, 00:00)

De zwarte, alleenstaande moeder Doris Payne ontpopt zich in het gesegregeerde Amerika van de jaren 50 als een beruchte juwelendief. Nu op haar 83e, toont ze weinig berouw over de buitgemaakte sieraden.

[Link Dood]
Sorry geen YouTube versie kunnen vinden.. Op zich wel het kijken waard, aangezien je niet iedere dag iets leest of hoort over een bejaarde diamantendief. Al vind ik het een beetje magere documentaire, net alsof er een heleboel van haar leven bewust niet wordt getoond.

Terms and Conditions May Apply: 8/10
Moet je gezien hebben.

Kumaré: 7.5/10
Indische kerel doet zich voor als een guru als experiment.

Last Lions: 7.5/10
Over leeuwen.(no shit)

The King of Kong: 8/10
"In the early 1980s, legendary Billy Mitchell set a Donkey Kong record that stood for almost 25 years. This documentary follows the assault on the record by Steve Wiebe"

Transcendent Man: 7/10
Over Ray Kurzweil en z'n futuristische ideeën.

Off the Grid Life on the Mesa: 7/10
"The film documents a loose-knit desert community in "the Mesa," five miles from the Rio Grande and 25 miles from the nearest town."

Als iemand nog docu's heeft die de moeite zijn om te bekijken hoor ik het graag, begin al wat problemen te hebben met het vinden van (goeie) docu's die ik nog niet gezien heb.

Terms and Conditions May Apply: 8/10
Moet je gezien hebben.

Kumaré: 7.5/10
Indische kerel doet zich voor als een guru als experiment.

Last Lions: 7.5/10
Over leeuwen.(no shit)

The King of Kong: 8/10
"In the early 1980s, legendary Billy Mitchell set a Donkey Kong record that stood for almost 25 years. This documentary follows the assault on the record by Steve Wiebe"

Transcendent Man: 7/10
Over Ray Kurzweil en z'n futuristische ideeën.

Off the Grid Life on the Mesa: 7/10
"The film documents a loose-knit desert community in "the Mesa," five miles from the Rio Grande and 25 miles from the nearest town."

Als iemand nog docu's heeft die de moeite zijn om te bekijken hoor ik het graag, begin al wat problemen te hebben met het vinden van (goeie) docu's die ik nog niet gezien heb.

Waar gaat die eerste dan precies over?

Naam docu: Wat weten de Amerikanen van mij? (23 aug. 2007)
Onderwerp: Privacy, en dan vooral wat voor mother****ers de Amerikanen zijn omtrent het verzamelen hiervan en wat een ****ing ziele politici wij in Nederland (en de EU) hebben. We worden allemaal zwaar in de kont gedoet.....
Wat was (wel/ niet) interessant: Hoe Amerika ervoor zorgt dat wij als EU toch wel instemmen met hun belachelijke wetgevingen en verdragen
Cijfer 1-10: 7.5

Naam docu: Vrienden voor het leven
Onderwerp: Facebook, cookies
Wat was (wel/ niet) interessant: Dat Facebook zeer waarschijnlijk ook info van NIET gebruikers opslaat. Dat Facebook doormiddel van het "vind ik leuk"-knopje dat op heel veel websites bijhoud welke sites hun klanten bezoeken (echt ziek).
Cijfer 1-10: 8

• Like
Waarderingen: 515
Homeland seizoen 3 aan t terugkijken, de NLse uitzendingen dan. Toffe plotwendingen, gaat hard! Blijft spannend zeg.

The Tillman story: 8/10
Gaat over een Pat Tillman die de NFL opgaf om in het leger te kunnen gaan, met alle gevolgen van dien.

Naam docu: Pulling Energy from the Vacuum - Lt. Col. Thomas Bearden
Onderwerp: Onderdrukking van technologieën door overheden/ grootse organisaties
Wat was (wel/ niet) interessant: Eerste 26 minuten zijn technisch maar is even doorheen bijten, daarna word het zeker boeiend want hij praat (deel voorzichtig) over de praktijken die plaatsvinden om vooruitstrevende techniek (die de huidige manier van energie leveren helemaal verandert) word onderdrukt. Het verhaal over de "diapole" en hoe dat deze zichzelf in de huidige opstelling blijft vernietigen snap ik niet echt maar het komt erop neer dat onze manier van energie "opwekken" op dit moment ernstig fout werkt. Hij bespreekt ook hoe het komt dat onderzoekers zich niet focussen op zulke belangrijke problemen en waarom zij dit wel zouden moeten doen, en hij is ervan overtuigd dat de nieuwe techniek al half af is maar er kan/ mag niet aan verder gewerkt worden. Nadeel was dan zijn verwachtingen die in mijn ogen niet zijn uitgekomen maar het kan zijn dat de "oorlog" waar hij het over heeft is op het gebied van patenten e.d en daar krijgen wij dan toch niks van mee (stille oorlog).
Cijfer 1-10: 7

True Detective binnenkort op HBO. Woody Harrelson en Matthew McCounaghy, vind hun beide altijd wel goed. Iemand al wat gezien vd serie of is ie in de US ook nog niet uitgezonden?

Heb de driedelige serie Unsere Mütter, unsere Väter gekeken, zeker het kijken waard.

http://www.imdb.com/title/tt1883092/?ref_=nv_sr_1

"Berlijn 1941: vijf vrienden nemen afscheid. Ze beloven elkaar eeuwige vriendschap. Maar geen van hen kon vermoeden hoe de oorlog hen zou veranderen. Hun belofte behoort tot een andere wereld..."

Terug
Naar boven