MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Nice dat True Detectives goed was. Ik wacht even tot er wat meer episodes zijn.

Heb mijn twijfels wacht wel tot het seizoen afgelopen is.

Zie ook geen lang bestaan meer voor het huidige serie- en film zakenmodel. Heb ook het vermoeden dat films en series steeds meer samenkomen tot één iets.

Avatar: The Legend of Korra (Season 1)

Avatar Korra fights to keep Republic City safe from the evil forces of both the physical and spiritual worlds.

the-legend-of-korra.jpg

Heb gewoon heel season 1 in één dag erdoor geramd, best wel vermakelijk! Grappig, vol actie, verhaal zit goed (gaat soms wel wat te snel imo) en met enkele onverwachtse plottwists naar het einde toe...Kon me wel beetje irriteren aan de stem van dat stukje in het begin telkens, past gewoon niet bij avatar, & het gebrek van een theme song zoals bij the legend of aang is ook wel een minpuntje.
Maar zeker een aanrader!

IMDB: 8,7/10
Personal: 7,8/10

Op naar season 2!

Avatar: The Legend of Korra (Season 1)

Avatar Korra fights to keep Republic City safe from the evil forces of both the physical and spiritual worlds.

the-legend-of-korra.jpg

Heb gewoon heel season 1 in één dag erdoor geramd, best wel vermakelijk! Grappig, vol actie, verhaal zit goed (gaat soms wel wat te snel imo) en met enkele onverwachtse plottwists naar het einde toe...Kon me wel beetje irriteren aan de stem van dat stukje in het begin telkens, past gewoon niet bij avatar, & het gebrek van een theme song zoals bij the legend of aang is ook wel een minpuntje.
Maar zeker een aanrader!

IMDB: 8,7/10
Personal: 7,8/10

Op naar season 2!

Kijkt fijn weg, maar kan niet tippen aan Aang's versie imo.

Breaking bad begint eindelijk een beetje vet te worden, bij season s04e10.

Seizoen 2 is beduidend minder, hopelijk word seizoen 3 beter.

Seizoen 2 is beduidend minder, hopelijk word seizoen 3 beter.

mwah ik vond alles in seizoen 1 veel te snel gaan...de eerste afleveringen van seizoen 2 weer hetzelfde tot aan episode 4 ofzo, dan gaat het wat rustiger. Begint wel interessanter te worden in episode 7 waar je eindelijk veel informatie krijgt over hoe de avatar ontstaan is en de spiritworld etc
je blijft er wel naar kijken :o

Oké, season 4 finale van breaking bad was knetterhard :roflol:

Wie kijkt er nog meer naar Helix?

Net klaar met season 2 van avatar the legend of korra. Vond het 2e seizoen toch beter als het eerste...
8/10

Blacklist
kijkt hier iemand naar?
ook wel interessant

blacklist
kijkt hier iemand naar?
Ook wel interessant

na de reclame van the blacklist heb ik de eerste 10 afleveringen er even doorheen geramd en het kijkt lekker weg. Die raymond reddington is ****ing goed gespeeld, niets op aan te merken. Elizabeth keen iets minder helaas, maar dat uiterlijk maakt het aanvaardbaar :o. Schrijvers hebben volgens mij niet helemaal een idee waar ze heen willen (i.t.t. Person of interest), maar al met al kijkwaardig.

je merkt toch steeds meer dat er details naar boven komen? Ik vind het wel leuk hoe ze naast de losse afleveringen er toch wel een rode draad doorheen hebben en je steeds meer te weten komt over de personages, al gaat het soms wel heel langzaam. Kijkt lekker weg inderdaad en naar elizabeth kan ik ook wel blijven kijken en vind ik toch gewoon goed spelen. Raymond reddington speelt wel echt goed inderdaad.

klopt, er wordt inderdaad steeds een klein beetje vrijgegeven en ik moet zeggen dat ik wel merk dat ik de rest echt wil weten inmiddels. Vind het ook vrij langzaam gaan, maarja.

quotes.

mwah ik vond alles in seizoen 1 veel te snel gaan...de eerste afleveringen van seizoen 2 weer hetzelfde tot aan episode 4 ofzo, dan gaat het wat rustiger. Begint wel interessanter te worden in episode 7 waar je eindelijk veel informatie krijgt over hoe de avatar ontstaan is en de spiritworld etc
je blijft er wel naar kijken :o

Ik vind dat er erg veel tegenstrijdige informatie bij komt. Vooral het hele gebeuren over de avatar dat hij een theedoek inzich heeft. Terwijl er tijdens The Legends of Aang altijd werd verteld dat je er mee geboren word. En nu verzinnen ze nog gauw een episode over de allereerste Avatar waar nog nooit aandacht aan is besteed, en wat ook nogal vluchtig in elkaar is gezet kwa tekenstijl.

En die hele spirit world stelt ook niks voor, al die beesten en shit zagen er ook nog is belachelijk uit.

Ik hoop iig dat seizoen 3 beter word.

Terug
Naar boven