AndroidHealthClinic

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Ik vind dat er erg veel tegenstrijdige informatie bij komt. Vooral het hele gebeuren over de avatar dat hij een theedoek inzich heeft. Terwijl er tijdens The Legends of Aang altijd werd verteld dat je er mee geboren word. En nu verzinnen ze nog gauw een episode over de allereerste Avatar waar nog nooit aandacht aan is besteed, en wat ook nogal vluchtig in elkaar is gezet kwa tekenstijl.

En die hele spirit world stelt ook niks voor, al die beesten en shit zagen er ook nog is belachelijk uit.

Ik hoop iig dat seizoen 3 beter word.

Die bepaalde tekenstijl werd volgens mij gebruikt omdat dat specifieke verhaal zich echt duizenden jaren geleden afspeelt, vond het wel passend. Hoe bedoel je een theedoek? Er is toch altijd gezegd dat de spirit van de avatar verder gaat naar een pasgeborene als de huidige avatar sterft? Ik vond het zeker wel wat toevoegen aan de serie. Nu weet je tenminste waar de elementen vandaan komen en hoe de avatar ontstaan is

Die bepaalde tekenstijl werd volgens mij gebruikt omdat dat specifieke verhaal zich echt duizenden jaren geleden afspeelt, vond het wel passend. Hoe bedoel je een theedoek? Er is toch altijd gezegd dat de spirit van de avatar verder gaat naar een pasgeborene als de huidige avatar sterft? Ik vond het zeker wel wat toevoegen aan de serie. Nu weet je tenminste waar de elementen vandaan komen en hoe de avatar ontstaan is

Rava bedoelde ik, naja vond het geen geweldig seizoen.

Iemand die trouwens Sherlock kijkt? Elke aflevering duurt een 90min, maar het is erg leuk.

Dat plot twist @ White Collar in de afgelopen 2 afleveringen.

Meest recente aflevering van The Blacklist was hard. :roflol: @ al die mensen op IMDB die het afschuwelijk vinden. Stomme schapen.

vikings opzich ook wel leuk eerste seizoen

2 Afleveringen van falling skies gezien, tegenvaller....

Benieuwd naar Blacklist! Andere series de moeite om te kijken heb sinds kort Netflix vandaar :D

Series die ik goed vond: 24, Prison Break, Lost.

house of cards prachtige serie
heel seizoen 1 in een weekend tijd ge-bingewatched :roflol:

Dracula, goede serie srs.

Was zeker goed. Matthew McConaughey is geniaal.

Ik haal nu de tweede binnen.

g7IsB.gif

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

True Detective was weer genieten. Wordt echt een goede sfeer neergezet.

Terug
Naar boven