Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Heeft iemand Bates Motel gezien?

Gisteren de eerste aflevering bij BNN. Leek me wel een aardig serie, maar de vooruitblik werd me toch een beetje te horror. In de reviews staat echter dat het vooral psychologisch spannend is, maar niet echt gore. Ben wel benieuwd of het de moeite is om het echt te gaan volgen.

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

Wel tof dat het de prequel voor Psycho voor moet stellen, maar dan in een moderne setting.

De hele serie of alleen de eerste aflevering?

Bedankt voor deze uitgebreide review :D

Ik vind dat er erg veel tegenstrijdige informatie bij komt. Vooral het hele gebeuren over de avatar dat hij een theedoek inzich heeft. Terwijl er tijdens The Legends of Aang altijd werd verteld dat je er mee geboren word. En nu verzinnen ze nog gauw een episode over de allereerste Avatar waar nog nooit aandacht aan is besteed, en wat ook nogal vluchtig in elkaar is gezet kwa tekenstijl.

En die hele spirit world stelt ook niks voor, al die beesten en shit zagen er ook nog is belachelijk uit.

Ik hoop iig dat seizoen 3 beter word.

Lol.

Ik vond de geschiedenis erachter juist het leukste aan seizoen 2.

Net begonnen aan het kijken van orphan black. Best interessante serie.

Blacklist:

Die troela die bij de babyshower is en met Tom (man van Elizabeth) praat halverwege de aflevering is dezelfde vrouw als de foto's waar Reddington paar keer naar kijkt. That smells fishy.

mensen die Louie al gezien hebben?

net klaar met alle3 seizoenen te hebben gekeken en vond t een bizar goede serie, vooral door alle wtf momenten die erin voorkomen:roflol:

Hoorde van iemand dat Breaking Bad een goede serie is.. Mensen hier de serie gezien? + mening graag ;)

Of toch Dexter/Suits? Wil dat netflix wel gebruiken haha

breaking bad = meh

niet echt m'n ding

Ben je een enkeling, imo Breaking Bad > Dexter > Suits.

Ik ben net begonnen met Dexter, ondertussen bij de 7e aflevering van seizoen 1 beland. Tot nu toe prima. Ik heb wel gelezen dat het na seizoen 4 downhill gaat, dus even afwachten.

Ok ik ga beginnen met Breaking Bad vanaf vanavond, ben benieuwd! Daarna wellicht Dexter :)

Breaking bad is den ik zeker iets voor jou.
Als ik uit mag gaan van onze brieven aan elkaar.

Dag penvriend

Terug
Naar boven