AndroidHealthClinic

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Gelukkig verschillen meningen soms :o

True Detective is vet! Helemaal hooked. EP03 was geniaal.

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

Was zeker goed. Matthew McConaughey is geniaal.

Haters gonna hate, die gast is eindbaas. Altijd fan geweest, zelfs bij zijn romcoms. En hij maakt het waar, want hij doet een hoop geniale dingen lately.

Net Breaking Bad afgekeken, 1 maart de laatste 8 afleveringen op Netflix. Wat een serie zeg! :D

Nu maar Dexter denk ik...

Ik vond dexter echt redelijk suf.

+1

Veel te traag tempo. Acteerwerk is wel hoog niveau.

daarom moet je ook alle afleveringen op een dag of 4 uitkijken;)

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Hij was pas echt homo in Six Feet Under. Daarom was Dexter voor mij ook raar kijken. Mijn serie lijst so far:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-review-topic-27968/index421.html#post8177574

zelf kerel nooit in een andere rol gezien voor dexter uitkwam, was dus ideaal:)

Sommige episodes van dexter zijn leuk, maar andere totaal niet.
vind game of thrones wel een goede

Ik wacht nog even tot alle ep's uitzijn en dan kijk ik het hele seizoen op 1 week.
Vrijdag komt ook het volledige tweede seizoen van House Of Cards uit, dus dat wordt lekker bingen!

Klaar met de tweede aflevering; De eerste keer dat ik Matthew echt goed vind; Hij speelt Woody gewoon onder tafel. Echt crazy.

Raar dat jij die fenomenale tet*en niet noemt :rolleyes:

Gisteren het vervolg gezien "The Walking Dead", ik heb me 45 minuten lang zitten ergeren aan Carl en zn Pa. Wat een marginale serie is dit toch geworden.

Gisteren het vervolg gezien "The Walking Dead", ik heb me 45 minuten lang zitten ergeren aan Carl en zn Pa. Wat een marginale serie is dit toch geworden.

tet*en? Haahahahaha, vond dat niet echt het vermelden waard.

Walking dead/ In het begin ging het nog door die andere speler, bane of zo, maar toen die stierf ging het snel bergaf. De hoofdrolspeler, die zo stil mogelijk tracht te praten om mysterieus en stoer over te komen maar eigenlijke beta ecto is, werkt me echt op de zenuw; Marginale serie is inderdaad het juiste woord.

Ja idd beetje jammer allemaal, zijn nog maar weinig goede series op het moment. En films zijn de afgelopen jaren helemaal waardeloos.

tet*en? Haahahahaha, vond dat niet echt het vermelden waard.

Walking dead/ In het begin ging het nog door die andere speler, bane of zo, maar toen die stierf ging het snel bergaf. De hoofdrolspeler, die zo stil mogelijk tracht te praten om mysterieus en stoer over te komen maar eigenlijke beta ecto is, werkt me echt op de zenuw; Marginale serie is inderdaad het juiste woord.

Niet?

ben nu black sails aan het binnenhalen, schijnt goed te zijn, ben benieuwd.

Terug
Naar boven