- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
Ben je een enkeling, imo Breaking Bad > Dexter > Suits.
Suits hoort niet eens in dat rijtje thuis
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je een enkeling, imo Breaking Bad > Dexter > Suits.
.+1
voordat hij homo werd (halverwege seizoen 2) was het epic.
+1
Veel te traag tempo. Acteerwerk is wel hoog niveau.

Hij was pas echt homo in Six Feet Under. Daarom was Dexter voor mij ook raar kijken. Mijn serie lijst so far:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-review-topic-27968/index421.html#post8177574

True Detective net gedownload, straks kijken. Ben erg benieuwd.
Klaar met de tweede aflevering; De eerste keer dat ik Matthew echt goed vind; Hij speelt Woody gewoon onder tafel. Echt crazy.

Raar dat jij die fenomenale tet*en niet noemt
Gisteren het vervolg gezien "The Walking Dead", ik heb me 45 minuten lang zitten ergeren aan Carl en zn Pa. Wat een marginale serie is dit toch geworden.
Raar dat jij die fenomenale tet*en niet noemt
Gisteren het vervolg gezien "The Walking Dead", ik heb me 45 minuten lang zitten ergeren aan Carl en zn Pa. Wat een marginale serie is dit toch geworden.
tet*en? Haahahahaha, vond dat niet echt het vermelden waard.
Walking dead/ In het begin ging het nog door die andere speler, bane of zo, maar toen die stierf ging het snel bergaf. De hoofdrolspeler, die zo stil mogelijk tracht te praten om mysterieus en stoer over te komen maar eigenlijke beta ecto is, werkt me echt op de zenuw; Marginale serie is inderdaad het juiste woord.