XXL Nutrition

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Ja idd beetje jammer allemaal, zijn nog maar weinig goede series op het moment. En films zijn de afgelopen jaren helemaal waardeloos.

Weinig goeie series??

Arrow
Banshee
Black sails
The blacklist
True detective
Vikings

Moet ik nog doorgaan?

Gisteren het vervolg gezien "The Walking Dead", ik heb me 45 minuten lang zitten ergeren aan Carl en zn Pa. Wat een marginale serie is dit toch geworden.

Couldn't agree more. Alleen voor mij was 't een minuut of twintig en toen heb ik 'm maar afgezet. Pulp.

Kent iemand nog een serie die wat lijkt op Blue Mountain State?

band of brothers weer aan het checken, ben nu bij episode 7. hulde aan deze mini serie, wat een spektakel en een indruk wat het achter laat..

True Detective is echt fakking epic iig nu.

Ga ook eens beginnen aan house of cards, ben benieuwd..

Ja doe maar want die je noemde vond ik allemaal k*t op vikings na.

True detective k*t? Dat is toch wel een erg goede imo.

Net begonnen aan house of cards, die is ook wel goed te doen volgens mij.

Neem aan dat je de classics al gezien hebt? Zie mijn post pagina terug naar de link in film topic, begin bovenaan en kijk rijtje af.

Edit: deze dus:

Hij was pas echt homo in Six Feet Under. Daarom was Dexter voor mij ook raar kijken. Mijn serie lijst so far:

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-review-topic-27968/index421.html#post8177574

band of brothers weer aan het checken, ben nu bij episode 7. hulde aan deze mini serie, wat een spektakel en een indruk wat het achter laat..
BoB, gewoonweg briljant!
True Detective is echt fakking epic iig nu.

Ga ook eens beginnen aan house of cards, ben benieuwd..
Net op tijd bro, S2 komt eraan.
Hoe kan je Banshee nou k*t vinden Ivo :O

Dit

True detective k*t? Dat is toch wel een erg goede imo.

Net begonnen aan house of cards, die is ook wel goed te doen volgens mij.

Neem aan dat je de classics al gezien hebt? Zie mijn post pagina terug naar de link in film topic, begin bovenaan en kijk rijtje af.

Edit: deze dus:

Meeste wel of anders geprobeerd, aangezien die reactie van jou een reactie op mij was :p

Ga je nog naar madball in amsterdam toe?

Meeste wel of anders geprobeerd, aangezien die reactie van jou een reactie op mij was :p

Ga je nog naar madball in amsterdam toe?

Vooralsnog alleen ieperfest en in april nog een mosh show in amtwerpen.

Doe meestal alleen maar een dagje/weekendje mosh, dan is het voor de roadtrip en achter aan de bar bier zuipen.

holy shit eerste ep van se2 van house of cards. geniaal gewoon die kevin spacey.

Heb gans seizoen House of cards gedownload, excited as phuck, dan bleek het 720p te zijn en m'n laptop doet altijd moeilijk om zoiets af te spelen (vertraagd beeld).

Ligt het aan mijn poverty laptop of kan ik het zo fixen ??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedoel je met welk programma ik het afspeel ? Dan is dat via gomplayer.

Kzal het nu eens met de vlc player proberen.

Je hebt me 600 euro gespaard virusje!! Thx :D
Het gaat veel soepeler nu. Niet perfect, heel sporadisch shockt het beeld, maar das detail.

Laatst bewerkt:
Naam docu: Foute vrienden
Onderwerp: Je volgt het leven van 4 vrienden over lange tijd. Allemaal "crimineel" maar wel met een goed hart.
Wat was (wel/ niet) interessant: Vond het mooi om te zien hoe de blij konden zijn met weinig, schijt hadden aan wat andere vonden en ondanks veel tegenslagen toch doorgingen. Omdat het echt over jaren heen is gefilmd zie je iedereen ook ouder worden en dat is best hard om te zien, maar ook mooi.
Cijfer 1-10: 8/10

Naam docu: Tegenlicht; privacy
Onderwerp: Online privacy
Wat was (wel/ niet) interessant: Blijft een super interessant en relevant onderwerp. Er wordt ook weer even een vergelijking gedaan met oost Duitsland en de drang van overheden om alles van de burger in kaart te brengen. Niet alleen de overheden maar ook de grote internationale bedrijven die steeds meer gaan handelen in data met toepassingen die steeds dieper in ons leven doordringen. Zo zie je dat Google steeds meer overnames doet om eigenlijk op elk moment info van hun gebruikers te kunnen ontvangen.
Cijfer 1-10: 8

Terug
Naar boven