MuscleMeat

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Iemand die True Detective heeft gekeken? Damn, dat was een vette serie.
Beste police/crimi show die ik al gezien heb.

Nee man. Vikings is vet

Iemand die True Detective heeft gekeken? Damn, dat was een vette serie.
Beste police/crimi show die ik al gezien heb.

True story. Helaas is het afgelopen.

Het plot was trouwens wel een stuk een simpeler dan het vooraf leek.

Inderdaad. En het werd ook weinig uit de doeken gedaan de laatste ep. Mocht voor mij wel iets uitgebreider. Nu werd er echt hard gefocust op de relatie tussen beide heren.

Ik vind de serie Hannibal echt vet!

verder:

true detective
Ray donovan
Bates motel
game of thrones
Arrow
Vikings
House of cards
banshee
suits

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Als het goed is is elk seizoen een ander verhaal met andere acteurs.

Black Sails heeft me aardig verrast

7.5/10

Lost, 9/10

Heerlijke seriie, echt waar. Verveelde bijna niet, steeds spannend en alsmaar spanningsvragen die op kwamen.

Nadeel was dat het vanaf seizoen 5 een beetje onrealistisch werd, en ingewikkeld met die flash-sideways, tijdreizen etc... Vandaar dat ik het een 9 geef.

Gister de 1e aflevering van Breaking Bad gekeken, ben benieuwd :)

lost 9/10 wat

eerder 6/10 in mijn ogen

Eerste twee seizoenen waren echt goed.

Werd echt een onzinverhaal op een gegeven moment. Niet eens afgekeken

laatst begonnen met modern family... aardig hilarisch

Modern Family

3/10

Na 10 minuten gestopt met kijken, wat flauw zeg.
Slap aftreksel van two and a half men / still standing en dat soort wél leuke series.

Modern Family

3/10

Slap aftreksel van two and a half men / still standing en dat soort wél leuke series.

Wat een onzin zeg, je hebt duidelijk geen idee waar je over praat. Het lijkt by far niet op de series die je hierboven noemt...

Modern Family

3/10

Voor je een serie beoordeeld moet je wel meer dan 10 min van één aflevering bekijken. Bekijk eens een paar afleveringen en kom dan terug met een gefundeerde mening.

Lost, 9/10

Heerlijke seriie, echt waar. Verveelde bijna niet, steeds spannend en alsmaar spanningsvragen die op kwamen.

Nadeel was dat het vanaf seizoen 5 een beetje onrealistisch werd, en ingewikkeld met die flash-sideways, tijdreizen etc... Vandaar dat ik het een 9 geef.

Gister de 1e aflevering van Breaking Bad gekeken, ben benieuwd :)

Lol, dat heeft heel die serie verkracht, en jij geeft t een 9.

Hele verwachtingen heel die serie voor niks.

---------- Post added at 09:29 ---------- Previous post was at 09:29 ----------

lost 9/10 wat

eerder 6/10 in mijn ogen

Eerder dit ja.

Voor je een serie beoordeeld moet je wel meer dan 10 min van één aflevering bekijken. Bekijk eens een paar afleveringen en kom dan terug met een gefundeerde mening.

Kan m'n tijd wel wijzer besteden.

Dus een kind dat zijn hoofd door de trapleuning heensteekt, voor de 4e keer, is grappig?
Dus de standaard cliché 'oh je bent 15 en er komt voor het eerst een jongens langs (wait wut???) ik pak de camera' is grappig?

Laag niveau hebben jullie dan :roflol:

Kan m'n tijd wel wijzer besteden.

Dus een kind dat zijn hoofd door de trapleuning heensteekt, voor de 4e keer, is grappig?
Dus de standaard cliché 'oh je bent 15 en er komt voor het eerst een jongens langs (wait wut???) ik pak de camera' is grappig?

Laag niveau hebben jullie dan :roflol:
epic het over laag niveau hebben en dan met two and a half men aan komen zetten als goed alternatief :)

Terug
Naar boven