Fitness Seller

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

Wat is het hier dood. Ik heb een nieuwe serie nodig om te kijken, nog aanraders? Heb vrij veel gezien al :(

Geen zin om je posthistory te checken dus een double kan voorkomen:

Game of Thrones
Vikings
The Wire
Boardwalk Empire
House of Cards
Banshee
Breaking Bad

Wat is het hier dood. Ik heb een nieuwe serie nodig om te kijken, nog aanraders? Heb vrij veel gezien al :(

Game of Thrones :heart:
Vikings
Suits
Hannibal (net begonnen met kijken en moet zeggen dat best wel goed is)
Agents of SHIELD (leuk voor puur actie)
Black Sails (heeft me ook aangenaam verrast)

Fargo (net begonnen)
True Detective

Geen zin om je posthistory te checken dus een double kan voorkomen:

Game of Thrones
Vikings
The Wire
Boardwalk Empire
House of Cards
Banshee
Breaking Bad

Was vergeten:

MadMen (samen met House of Cards m'n persoonlijke fav. maar is niet voor iedereen geschikt)
Lost (tot seizoen 4 srs nice, daarna tegenvallend imo)

En zoals hierboven vermeld, True detective.

Een paar series waar ik alles al van gezien heb en die ik persoonlijk erg leuk vond. Kijk maar of er wat voor je tussen zit.

Crisis ( nieuwe serie)
Hell on Wheels
Justified
Sons of anarchy
True detective
The blacklist
Person of interest

Thx staat een hoop tussen wat ik al heb gezien maar ook een hoop niet :D het word mad men .

Heb gister de laatste aflevering van het eerste seizoen van de Sopranos gezien. Heb me er echt met moeite doorheen gesleept, werd gek van die gesprekken met die psychiater. Is seizoen 2 anders? Anders begin ik er niet eens aan. Had veel meer goodfellas/godfather achtige praktijken verwacht.

Mm, gesprekken met de psychiater blijven alle seizoenen wel. Als je seizoen 1 echt niks vond is het misschien niks voor je. Blijft toch wel serie nummer 1 in mijn boek.

Mm, gesprekken met de psychiater blijven alle seizoenen wel. Als je seizoen 1 echt niks vond is het misschien niks voor je. Blijft toch wel serie nummer 1 in mijn boek.
Ook mijn nummer 1 serie. Zeker de moeite waard om te blijven kijken, je komt er misschien wat langzaam in maar de spanning komt echt wel.

fargostill.0_standard_640.0.jpg

Behoorlijke geniale serie dit. Lekkere twin peaks vibe en blijft behoorlijk trouw aan de orginele film. Briljante rol van Billy Bob ook!

• Like
Waarderingen: Em87
Prison break net af gekeken

Wat is Scofield een held en hoe Wentworth dat acteert, echt geweldig. Hele serie was geweldig.

Ik heb net breaking bad af gekeken. wat een baze serie gvdomme.
Ik zit nog steeds te zoeken naar een serie die dit kan evenaren: good acting, nice plot en graag serieus.
iemand een vette serie?
Ben nu bezig met dexter, erg nice maar kan toch niet tippen aan breaking bad.

2 gaat ook nog wel, 3 en 4 waren om te janken.

---------- Post added at 08:36 ---------- Previous post was at 08:35 ----------

Heb gister de laatste aflevering van het eerste seizoen van de Sopranos gezien. Heb me er echt met moeite doorheen gesleept, werd gek van die gesprekken met die psychiater. Is seizoen 2 anders? Anders begin ik er niet eens aan. Had veel meer goodfellas/godfather achtige praktijken verwacht.

Het is meer verhaal maar er gebeuren heus wel dingen. Het is wat meer realistisch, als je alleen maar hersenloze actie verwacht is het niks voor jou.

Kom er net achter dat maandag een nieuw seizoen van 24 begint. Laatste seizoen(en) was bagger maar ga het toch wel kijken.

Haha, kijk maar niet verder dan.
Misschien Arrow ofzo eens proberen.

• Like
Waarderingen: Em87
Terug
Naar boven