YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Wat is het hier dood. Ik heb een nieuwe serie nodig om te kijken, nog aanraders? Heb vrij veel gezien al![]()
Spongebob
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het hier dood. Ik heb een nieuwe serie nodig om te kijken, nog aanraders? Heb vrij veel gezien al![]()

Geen zin om je posthistory te checken dus een double kan voorkomen:
Game of Thrones
Vikings
The Wire
Boardwalk Empire
House of Cards
Banshee
Breaking Bad

Ook mijn nummer 1 serie. Zeker de moeite waard om te blijven kijken, je komt er misschien wat langzaam in maar de spanning komt echt wel.Mm, gesprekken met de psychiater blijven alle seizoenen wel. Als je seizoen 1 echt niks vond is het misschien niks voor je. Blijft toch wel serie nummer 1 in mijn boek.
Prison break net af gekeken
Wat is Scofield een held en hoe Wentworth dat acteert, echt geweldig. Heleserieseizoen 1 was geweldig.
Heb gister de laatste aflevering van het eerste seizoen van de Sopranos gezien. Heb me er echt met moeite doorheen gesleept, werd gek van die gesprekken met die psychiater. Is seizoen 2 anders? Anders begin ik er niet eens aan. Had veel meer goodfellas/godfather achtige praktijken verwacht.
Heb gister de laatste aflevering van het eerste seizoen van de Sopranos gezien. Heb me er echt met moeite doorheen gesleept, werd gek van die gesprekken met die psychiater. Is seizoen 2 anders? Anders begin ik er niet eens aan. Had veel meer goodfellas/godfather achtige praktijken verwacht.
Haha, kijk maar niet verder dan.
Misschien Arrow ofzo eens proberen.