XXL Nutrition

Sticky Series & Docu's Kritiek & Review Topic

The Wire, gaat over een politie eenheid die achter een drugsbende aanzit. Per seizoen kom je dan verder in je organisatie.

Goeie aanrader inderdaad, top serie. Wel in je achterhoofd houden dat het kan zijn dat je er even in moet komen omdat het als het ware 1 groot verhaal is.

Goeie aanrader inderdaad, top serie. Wel in je achterhoofd houden dat het kan zijn dat je er even in moet komen omdat het als het ware 1 groot verhaal is.
Dat zeker en dat seizoen 2 een beetje apart is. Maar afgaande op zijn vorige series zal een dergelijk verhaal hem wel aanstaan.

En aangezien je Suits erg leuk vind, misschien White collar. Beetje het zelfde idee, een oplichter die voor een grote man aan de slag gaat en de moeilijkheden die dat zo nu en dan met zich meebrengt.

the sopranos 7,5 ik had je ter plekke neergestoken brutale vlerk.

the sopranos wat is dat voor k*tserie, nooit de moeite genomen om te kijken :roflol:

haters gonna be mad af

White Collar was deze helemaal vergeten hier heb ik ooit paar aflv van gezien en deze sprak me wel aan, waarom ik hier toen der tijd mee gestopt ben..? Misschien weinig tijd toen. Hier ga ik nog wel is aan beginnen.

The Wire hoor ik regelmatig van dat je toch wel een aantal afleveringen gezien moet hebben (+/- 7?) en dat het erg traag allemaal is.. Weet niet of ik daar momenteel zo zin in heb, misschien als ik wat meer tijd heb. Dit is ook wel bij de meeste series zo maar de opbouw is erg traag ook nog een seizoen 2 hoorde ik.

The Sopranos is een goede serie maar ook deze was erg traag allemaal en er gebeurde maar vrij weinig, heb deze wel volledig afgekeken maar dit is niet zo serie waarbij je denkt ''Zal ik hem nog is een keer gaan kijken!'' Het heeft wel erg goede scenes met Tony maar het hele maffia verhaal hoe dit opgebouwd is verliep mij wat te traag. Sons of Anarchy is een vergelijkbare serie die ik recent helemaal gezien heb maar hier gebeurd toch zoveel meer in wat de serie toch een stuk spannender maakt.

White Collar was deze helemaal vergeten hier heb ik ooit paar aflv van gezien en deze sprak me wel aan, waarom ik hier toen der tijd mee gestopt ben..? Misschien weinig tijd toen. Hier ga ik nog wel is aan beginnen.

The Wire hoor ik regelmatig van dat je toch wel een aantal afleveringen gezien moet hebben (+/- 7?) en dat het erg traag allemaal is.. Weet niet of ik daar momenteel zo zin in heb, misschien als ik wat meer tijd heb. Dit is ook wel bij de meeste series zo maar de opbouw is erg traag ook nog een seizoen 2 hoorde ik.

The Sopranos is een goede serie maar ook deze was erg traag allemaal en er gebeurde maar vrij weinig, heb deze wel volledig afgekeken maar dit is niet zo serie waarbij je denkt ''Zal ik hem nog is een keer gaan kijken!'' Het heeft wel erg goede scenes met Tony maar het hele maffia verhaal hoe dit opgebouwd is verliep mij wat te traag. Sons of Anarchy is een vergelijkbare serie die ik recent helemaal gezien heb maar hier gebeurd toch zoveel meer in wat de serie toch een stuk spannender maakt.

The Sopranos heb ik 3 keer gezien haha

The Wire, gaat over een politie eenheid die achter een drugsbende aanzit. Per seizoen kom je dan verder in je organisatie.

The wire gaat over een politie eenheid die achter een drugsbende aanzit. Als je dat na 5seizoenen aan the wire hebt overgehouden heb je de helft niet begrepen denk ik.

The wire gaat over een politie eenheid die achter een drugsbende aanzit. Als je dat na 5seizoenen aan the wire hebt overgehouden heb je de helft niet begrepen denk ik.
Op de rest doelde ik met de 2e zin. Schijnbaar snapte je dat niet :rolleyes:

Baltimore drug scene, seen through the eyes of drug dealers, and law enforcement. Aldus IMDB

Op de rest doelde ik met de 2e zin. Schijnbaar snapte je dat niet :rolleyes:

Baltimore drug scene, seen through the eyes of drug dealers, and law enforcement. Aldus IMDB

Seizoen 1 gaat over de Barksdale organisatie en de politie-eenheid die zich daar mee bezig houdt.
Seizoen 2 focust op de haven (medewerkers) en de internationale drugshandel
Seizoen 3 komt de politiek er meer bij
Seizoen 4 het schoolsysteem
Seizoen 5 De media

edit: how verkeerde topic xD

Seizoen 1 gaat over de Barksdale organisatie en de politie-eenheid die zich daar mee bezig houdt.
Seizoen 2 focust op de haven (medewerkers) en de internationale drugshandel
Seizoen 3 komt de politiek er meer bij
Seizoen 4 het schoolsysteem
Seizoen 5 De media

In een notendop samengevat kan ik me hier bij aansluiten.

I'm just a humble mother****er with a big-ass d*ck
The Bunk !

Lost vs. Prison break vs. Suits Vs. Sherlock Holmes

Welke is t leukste?

brb k*tseries als lost en prison break boven suits plaatsen

Suits is een van de beste series tot nu toe! Lost vond ik ook erg goed de eerste 2 misschien 3 seizoenen maar daarna wordt het erg moeizaam om af te kijken, je wilt graag weten wat er nu eigenlijk aan de hand is met het eiland. Maar om hiervoor alle seizoenen te gaan kijken... uhm.. nee! of je moet teveel vrije tijd hebben.

SH geen idee maar het hele verhaal spreekt me niet echt aan. Prison Break is ook zeker wel een aanrader! Het was mijn eerste serie die ik gezien had en het is erg vermakelijk vooral seizoen 1 dit was echt een top seizoen. Als je Dexter nog niet gezien hebt is ook echt een aanrader. Pagina terug staat een lijstje van de series die ik gezien heb, welke serie je ook pakt je zult je met elke vermaken!

Ik ga zelf momenteel aan White Collar of Person of Interest beginnen, het verhaal voor zover ik gelezen heb van PoH spreekt me wel erg aan :)

Lost begint zo ongelooflijk sterk. De spanning, de mysterie, de characters.
Maar men wist blijkbaar niet hoe men het de knopen aan elkaar kon rijgen, want richting het laatste seizoen wordt het een compleet ongeloofwaardig verhaal en dat is zo zonde!

Prisonbreak vond ik maar mhaw mhaw. Paar spannende afleveringen.
Suits vind ik wel oke, begin een beetje zat te worden van die romantische shit tussen Rachel en Hoofdpersoon.
Sherlock holmes moet ik nog aan beginnen. Wel een paar goede verhalen over gehoord.

Nog een tip, ik weet niet of die al genoemd is, True Detectives. Ook de moeite waard!

Terug
Naar boven