- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom er net achter dat maandag een nieuw seizoen van 24 begint. Laatste seizoen(en) was bagger maar ga het toch wel kijken.
Heb gister de laatste aflevering van het eerste seizoen van de Sopranos gezien. Heb me er echt met moeite doorheen gesleept, werd gek van die gesprekken met die psychiater. Is seizoen 2 anders? Anders begin ik er niet eens aan. Had veel meer goodfellas/godfather achtige praktijken verwacht.
wil fargo gaan kijken wie volgt dit en is het aanrader?
zijn pas 4 eps uit
Fargo schijnt wel goed te zijn ja, werd hier op dbb ook al eerder aangeraden. Moet er zelf nog mee beginnen.
Daar ga ik binnenkort ook maar is aan beginnen!Was een beetje dit topic aan het door spitten, en kwam de naam, black sails tegen. Gelijk maar even gechecked wat het was mede omdat alles met piraten t*ring vet is maar wordt het vaak niet goed uitgewerkt op het witte doek. Maar dit vind ik toch een erg vette serie!! veel bekende namen komen ook voor.

Iemand nog een goede aanrader voor me, ben zojuist klaar met sons of anarchy en ben weer toe aan een nieuwe. Heb de meeste populairen namelijk wel gezien..
Prison Break (8)
Dexter (9)
Suits (10)
Homeland (7,5)
The Walking Dead (Seizoen 1 en 2 goed rest bagger..)
Sons of Anarchy (8,5)
Breaking Bad (7,5)
Lost (8,5)
House of Cards (9)
Game of Thrones (8)
The Vampire Diaries (9,5)
Arrow (7)
Sopranos (7,5)
Cijfers zijn om beetje indruk te geven wat me smaak is. Ben benieuwd of iemand nog iets leuks weet![]()
. Als je van dat soort dingen houdt moet je The Orginals kijken, spin off en veel beter dan die teen drama van The Vampire Diaries. Iemand nog een goede aanrader voor me, ben zojuist klaar met sons of anarchy en ben weer toe aan een nieuwe. Heb de meeste populairen namelijk wel gezien..
Prison Break (8)
Dexter (9)
Suits (10)
Homeland (7,5)
Sons of Anarchy (8,5)
Breaking Bad (7,5)
Lost (8,5)
House of Cards (9)
Game of Thrones (8)
Arrow (7)
Sopranos (7,5)
Cijfers zijn om beetje indruk te geven wat me smaak is. Ben benieuwd of iemand nog iets leuks weet![]()

Iemand nog een goede aanrader voor me, ben zojuist klaar met sons of anarchy en ben weer toe aan een nieuwe. Heb de meeste populairen namelijk wel gezien..
Prison Break (8)
Dexter (9)
Suits (10)
Homeland (7,5)
Sons of Anarchy (8,5)
Breaking Bad (7,5)
Lost (8,5)
House of Cards (9)
Game of Thrones (8)
Arrow (7)
Sopranos (7,5)
Vikings
True Detective (niet voor iedereen)
Sherlock (2010)
Teen Wolf (gezien je TVD erg leuk vindt)
.
. Meer suggesties zijn altijd welkom 
Misschien komen de hoge punten bij sommige series omdat ik ze nogal recent gezien heb.. Lost in enkele weken helemaal gezien door operatie dus daardoor kan het ook wel komen (denk ook dat nogmaals zo serie me niet echt gaat boeien en vindt het ook maar een matig punt Terra Nova).
Middeleeuwse series zijn niet echt me ding, ook al moet ik zeggen dat GoT me toch wel goed mee vermaak. Maar liever gewoon wat meer van deze tijd. True Detective is te recent en zijn momenteel te weinig aflv van uit dus hier wacht ik nog even. En sherlock tja.. al regelmatig voorbij zien komen maar nog steeds niet geprobeerd op de een of andere manier trekt het me gewoon niet. En Teen Wolf is echt een ramp.. is niks vergeleken met TVD.
Person of Interest heb ik nog niet vaak van gehoord en zoals ik lees is het misschien wel een poging waard. Meer suggesties zijn altijd welkom
![]()
TVD is niets, enige die entertainend is aan die serie is (was) Damon z'n sociopathische houding en opmerkingen. Wat vind je er zo goed aan? Teen Wolf is niet echt goed maar nog steeds veel beter dan het hele 'wie zal Elena kiezen/Elena is in gevaar/Elena is boos op x' bullshit. Het is zo'n typische vrouwenserie waar meisjes die kijken zich in de schoenen van Elena zien en dat alles rond hun draait.
. Ik overdrijf ook nogal wel met het punt wat ik hierboven geef, maar de eerste paar seizoenen vond ik het zeker wel waard. Wat maakt deze serie zo goed? Tja.. dat is een goede eigenlijk is het niet bijzonders en steeds van het zelfde. Maar sommige series geven je gewoon een bepaald gevoel en dat had ik hierbij wel, vooral enkele scenes tussen Damon en Alaric. Alleen de laatste paar seizoenen zijn erg moeizaam om door heen te komen en begint ook snel te vervelen. Maar welke serie heeft dit niet? Bij iedere serie bereik je wel een punt dat je interesse in de serie langzaam verdwijnt en dat de makers maar weer met een nieuw seizoen komen omdat het zo populair is.. Maar wat serie echt niet goed doet.The Wire, gaat over een politie eenheid die achter een drugsbende aanzit. Per seizoen kom je dan verder in je organisatie.Iemand nog een goede aanrader voor me, ben zojuist klaar met sons of anarchy en ben weer toe aan een nieuwe. Heb de meeste populairen namelijk wel gezien..
Prison Break (8)
Dexter (9)
Suits (10)
Homeland (7,5)
Sons of Anarchy (8,5)
Breaking Bad (7,5)
Lost (8,5)
House of Cards (9)
Game of Thrones (8)
Arrow (7)
Sopranos (7,5)