XXL Nutrition

Serieus cutten graag advies !!

Djoggo

Cool Novice
Waardering
11
Lengte
1m78
Massa
86kg
Beste forumleden,

Ik ga voor het eerst cutten en wil het meteen goed doen. ik heb me daarom best goed er op voorbereid d.m.v. een voedingsschemate maken. Maar ik heb het vermoeden, weet het vrij wel zeker dat ik nog de nodige advies van jullie nodig heb. Hieronder ga ik mijn voeding en trainingsschema posten.

Voedingsschema:

*Ff de berekeningen voor af *

Mijn BMR: 1971

Activiteitsfactor: 1,55 ( trainingsdagen) en 1,25 ( rustdagen)

Onderhoudsniveau: 3055 kcal (trainingsdagen) en 2365 kcal ( rustdagen)

Voor cutten( 80% van onderhoudniveau) : 2444 kcal (traningsdagen) en 1971 kcal (rustdagen)

Nu echt mijn voedingschema:

! Trainingsdag !

10:00 (1)
Hoeveelheid kcal e k v
Brinta 30g 110 4 22 1
Magere melk 300ml 107 10 14 1
Whey protein 30g 114 27 1 1
Havermouth 30g 102 4 17 2
Visoliecapsule 1stuk 8 0 0 1
Appel 1stuk 60 1 14 0
Totaal 501 46 68 5

12:30 (2)

Bruinbrood (4 sneetjes) 140g 346 14 63 4
Kipfilet (beleg) 80g 123 13 1 7
Boter 10g 32 0 0 4
Manderijn 1stuk 16 0 4 0
Totaal 517 27 68 14

14:30 (3)

Musliebrood( 4 sneetjes) 150g 410 12 78 5
Kipfilet(beleg) 80g 85 18 0 2
Boter 10g 75 0 0 8
Totaal 577 30 79 16

16:30 voor gym (4)

bruinbrood( 2sneetjes) 60g 147 6 27 2
Whey protein 30g 74 3 14 1
BCAA's (5 pillen) 8g 32 8 0 0
Boter 10g 15 2 0 1
Kipfilet (beleg) 30g 46 5 0 3

Totaal 339 46 28 5

18:00 na gym (5)

Broccoli 250g 50 5 8 0
Kipfilet 300g 318 66 0 6
Visolie capsule 1stuk 8 0 0 1
Totaal 376 71 8 7

20:00 (6)

Wortelen 100g 32 1 7 0
Tomaten 60g 10 1 2 0
Totaal 42 2 9 0

21:30 (7)

Magere kwark 200g 118 21 8 0
Rozijnen 15g 41 0 10 0
Totaal 159 21 18 1

Totaal Calorien Eiwitten Koolydraten Vetten
2511 242 276 48

Calorientekort= Voedingschemacalorien - onderhoudsniveau - Cardiosessie --->

2511- 3055 - 500 = -1044 tekort per dag.

! Rustdag !

Hoeveelheid kcal e k v
Brinta 30g 110 4 22 1
Magere melk 300ml 107 10 14 1
Whey protein 30g 114 27 1 1
Havermouth 30g 102 4 17 2
Totaal 441 45 54 5

12:30 (2)

Bruinbrood (4 sneetjes) 140g 346 14 63 4
Kipfilet (beleg) 80g 123 13 1 7
Boter 10g 32 0 0 4
Manderijn 1stuk 16 0 4 0
Totaal 517 27 68 14

15:00 (3)

Bruinbrood( 4 sneetjes) 150g 410 12 78 5
Tonijn (uit blik) 100g 107 26 0 1
Boter 10g 75 0 0 8
Totaal 490 40 63 9

17:00 (4)

Wortelen 100g 32 1 7 0
Tomaten 60g 10 1 2 0
Totaal 42 2 9 0

19:00 (5) (wat de pot schaft) hier een voorbeeld

Aardappelen 200g 170 5 37 0
Snijbonen 150g 24 3 3 0
Kipfilet 120g 127 26 0 2
Totaal 329 35 40 3

21:30 (7)

Magere kwark 200g 118 21 8 0
Rozijnen 15g 41 0 10 0
Totaal 159 21 18 1

Totaal Calorien Eiwitten Koolydraten Vetten
1994 174 251 32

Calorientekort= Voedingschemacalorien - onderhoudsniveau --->

1944 - 3055 = -470 tekort per dag.

Voor cardio doe ik 1 week crosstrainer en de andere week ren ik op de treadmill.
Ik doe mijn cardio van 45 min lang (500-600 kcal) met intervallen en dan zit mijn hartslag gedurende de sessie tussen 60-80 % van mijn maximale hartslag( gem 70%).

Mijn trainingschema ziet er als volgt uit:

Maandag: Benen + Buik

Woensdag: Rug + Schouders

Vrijdag: Borst + Armen

Ik train alle spiergroepen met 3 sets en herhalingen van 10, 8 en 6 soms 12, 10, 8 en zwaar.
Verder doe ik soms op dinsdag en donderdag boksen. Moet ik dan mijn rustdag schema aanhouden of trainingsschema ? want het is wel zwaar maar het is toch wel meer conditie.
En soms op zaterdag of zondag jogg ik buiten ff een half uurtje ongeveer.

Doel: is om naar 12 % te zakken en uiteindelijk naar 10-9 %.

Zouden jullie mijn voedingsschema willen na chekken en advies geven over wat eventueel anders moet of beter is, en graag ook advies over mijn trainingsschema !

Stats: lengte: 178 cm, gewicht: 84 kilo, Bodyvet%: ongv tussen 16-18%

Alvast bedankt.

G.T.

Oja misschien handig om te weten ik ben ongeveer 1 jaar geleden begonnen met trainen en best wel serieus vanaf het begin (min 3x per week). maar ik heb dat zonder een voedingsschema en cardio sessie's gedaan. Daarom ben ik dus nu van 73 kilo naar 84 kilo gegaan maar gepaard met vet.

Laatst bewerkt:
Hier staat echt alles in baas!

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=112937

Verlaag je koolhydraat inname, verhoog je verbruik! S'ochtends je koolhydraten pakken, deze naar de avond/middag toe afbouwen. Staat eigenlijk allemaal in de bovenstaande post en links in die post!

http://www.bodybuilding.com/fun/dorian-yates-blood-guts-6-week-trainer.htm

Bovenstaande heeft mij van 15-16% naar de 10-11% geholpen. Woog 103kg ben er nu 97kg bij 1,97m. Probeer je Koolhydraat inname te verlagen naar *100gr per dag. Veel vis, groenten en magere kwark eten! Wat cardio erbij, houd je eiwit inname HOOG, rustdag of niet, denk s'ochtends aan snel op te nemen eiwitten om de spier afbraak te stoppen! S'avonds voor het slapen langzame eiwitten om de spier opbouw/ afbraak tijdens het slapen optimaal te houden. Standaard shit!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hier staat echt alles in baas!

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=112937

Verlaag je koolhydraat inname, verhoog je verbruik! S'ochtends je koolhydraten pakken, deze naar de avond/middag toe afbouwen. Staat eigenlijk allemaal in de bovenstaande post en links in die post!

http://www.bodybuilding.com/fun/dorian-yates-blood-guts-6-week-trainer.htm

Bovenstaande heeft mij van 15-16% naar de 10-11% geholpen. Woog 103kg ben er nu 97kg bij 1,97m. Probeer je Koolhydraat inname te verlagen naar *100gr per dag. Veel vis, groenten en magere kwark eten! Wat cardio erbij, houd je eiwit inname HOOG, rustdag of niet, denk s'ochtends aan snel op te nemen eiwitten om de spier afbraak te stoppen! S'avonds voor het slapen langzame eiwitten om de spier opbouw/ afbraak tijdens het slapen optimaal te houden. Standaard shit!

hahaha thanx voor je reactie ! maar volgens mij vond je et een btje teveel om het allemaal te lezen he ? koolhydraten zouden idd omlaag kunnen maar merk nu al dat ik weinig energie heb en moeilijk kan concentreren en heb me concentratie nodig want zit nog op school(studeren).
voorderest eet ik ook magere kwark voordat ik ga slapen.

Ik zou eerder advies willen over mijn verhouding tussen khoolydraten eiwitten en vetten en of ik de juiste bronnen voor die 3 gebruik. zulke dingen eigenlijk wat anders moet of beter is en dat liever wat concreter/

alle kritiek is welkom ! thanx

hahaha thanx voor je reactie ! maar volgens mij vond je et een btje teveel om het allemaal te lezen he ? koolhydraten zouden idd omlaag kunnen maar merk nu al dat ik weinig energie heb en moeilijk kan concentreren en heb me concentratie nodig want zit nog op school(studeren).
voorderest eet ik ook magere kwark voordat ik ga slapen.

Ik zou eerder advies willen over mijn verhouding tussen khoolydraten eiwitten en vetten en of ik de juiste bronnen voor die 3 gebruik. zulke dingen eigenlijk wat anders moet of beter is en dat liever wat concreter/

alle kritiek is welkom ! thanx

Heb alles gelezen! Je eet veel brood! Zouten en koolhydraten, onnodig! Koolhydraat gebruik is wennen! Langzaam afbouwen! Energie uit je eiwitten en vetten halen! Ga langzaam je brood met pasta of nog liever rijst vervangen!

Jij vond het een beetje teveel om te lezen want dit staat allemaal in mijn 1ste post!

Maak je schema's zelf! Iedereen is en eet anders! Om een doel voor jezelf te stellen is makkelijk, hier komen een stuk moeilijker! Zoek dingen die goed voor je zijn maar je ook lekker vind! Zo is het makkelijker vol te houden en je doel een stuk dichterbij! Staat allemaal in de post, dude!

Edit: Ik studeer. Verhouding: Eiwit: 220-250gr. Vet: 50-80gr. Koolh.: 100-110gr. Kcal: 1800-2000. Probeer je maaltijden op elkaar af te stemmen, als je vetten eet, geen koolhydraten en andersom.

Laatst bewerkt:
De 1e reactie is goed mbt voeding, ik geef wel de voorkeur aan minder carbs en dan met name minder brood. Voor afwisseling zie dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=275372

Hoelang doe je cardio? Probeer sessies van een kcal of 600-700 te pakken, maw minuut of 45.
Rustdagen heb je wel nodig, ik vind 2 rustdagen per week het absolute minimum maar das persoonlijk evenals ik 2 cardiosessies per dag ook prettig vind.

Goodluck :)

duurt 45 min en zit dan tegen de 571 kcal aan soms 600. ( heb het meteen erbij gezet) Ik eet zoveel brood omdat ik grotendeels van mijn dag op school zit en het daarom een beetje lastig is om hele maaltijden mee te nemen

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Heb alles gelezen! Je eet veel brood! Zouten en koolhydraten, onnodig! Koolhydraat gebruik is wennen! Langzaam afbouwen! Energie uit je eiwitten en vetten halen! Ga langzaam je brood met pasta of nog liever rijst vervangen!

Jij vond het een beetje teveel om te lezen want dit staat allemaal in mijn 1ste post!

Maak je schema's zelf! Iedereen is en eet anders! Om een doel voor jezelf te stellen is makkelijk, hier komen een stuk moeilijker! Zoek dingen die goed voor je zijn maar je ook lekker vind! Zo is het makkelijker vol te houden en je doel een stuk dichterbij! Staat allemaal in de post, dude!

Edit: Ik studeer.

rustig aan vriend, ik bedoelde het niet beledigend. Jou 1e post had ik gezien en gelezen maar dat had ik allmaal al doorgenomen voordat ik hieraan begon, heb (bijna) alle stickies etc al gelezen. Voor het brood probleem check mijn vorige post. Wanneer ik niet naar school moet vervang ik brood voor idd rijst pasta enz.

maat thanx voor je advies ik ga mijn koolhydraten gebruik langzaam proberen te verlagen tot de zomervakantie en dat dan proberen een maandje of 2 vast te houden tot school weer begint.

En nog een vraagje over vetten ik neem nu visoliecapsule is dit goed genoeg of moet ik het ook uit andere bronnen halen olijfolie lijnzaad zulke dingen ?

Laatst bewerkt:
Geen haat hier! Brood moet eruit! Pan rijst op het vuur en voor 3 dagen rijst koken! Tonijn, rijst, tupperwear!

Je hebt mee gekregen dat ik ook studeer! HBO, bouwkunde 3de jaar, niet heel lastig. Maar het is studeren.

Zal ik voor het gemak mijn schema even posten:

7:00
BEEEP BEEEP BEEEP opstaan, douche en shit!

8:00
Magere yoghurt met Musli (met noten) 1 kom, weeg mun yoghurt niet zal ong. 200gr zijn.
BCAA's
Visolie
Vitamine
water
- hier stop ik de spier afbraak en geef ik mijn lijf genoeg energie om de dag te beginnen.

15-20 min fietsen naar het station.

10:00
250gr magere franse kwark
koffie
water

12:00
Tonijn, 140gr
tomaat
komkommer
water

14:00
250mg kwark
appel (vitamine c!!! concentratie!!)
water

16:00
2 eieren (met eigeel, zit al heel de dag op mun reet hoef alleen na te denken. Maar toch zijn de koolhydraten die ik vandaag al op heb (ver) op, lichaam gaat aan de gang met mun vetten!)
water

15-20min cardio, van station naar huis! (zit niet altijd hier, ivm rooster.. Maar mijn schema is redelijk flexibel)

18:00
Avond eten, de pot schaft meestal kip, vis of rood vlees! Mamma houd van me, en houd daarom rekening met me! Ik eet hier geen rijst, pasta, aardappelen of friet! Alleen groenten en vlees!
water

19:30
15-20 min fietsen naar de TRAINING!
BCAA's
TRAINING
BCAA's
15-20 min cardio naar huis!

21:00/30
Whey (complex, langzame en snelle)! Mix hem meestal met halfvolle melk!

23:00 Bed tijd!

En bij een rust dat laat je een training en 40min cardio weg!

Eiwit: 220-250gr. Vet: 50-80gr. Koolh.: 100-110gr. Kcal: 1800-2000.

Laatst bewerkt:
/abbo

Ik begin vanaf morgen met cutten en is ook me 1e cut, moet nog veel leren:p

Geen haat hier! Brood moet eruit! Pan rijst op het vuur en voor 3 dagen rijst koken! Tonijn, rijst, tupperwear!

Je hebt mee gekregen dat ik ook studeer! HBO, bouwkunde 3de jaar, niet heel lastig. Maar het is studeren.

Zal ik voor het gemak mijn schema even posten:

7:00
BEEEP BEEEP BEEEP opstaan, douche en shit!

8:00
Magere yoghurt met Musli (met noten) 1 kom, weeg mun yoghurt niet zal ong. 200gr zijn.
BCAA's
Visolie
Vitamine
water
- hier stop ik de spier afbraak en geef ik mijn lijf genoeg energie om de dag te beginnen.

15-20 min fietsen naar het station.

10:00
250gr magere franse kwark
koffie
water

12:00
Tonijn, 140gr
tomaat
komkommer
water

14:00
250mg kwark
appel (vitamine c!!! concentratie!!)
water

16:00
2 eieren (met eigeel, zit al heel de dag op mun reet hoef alleen na te denken. Maar toch zijn de koolhydraten die ik vandaag al op heb (ver) op, lichaam gaat aan de gang met mun vetten!)
water

15-20min cardio, van station naar huis! (zit niet altijd hier, ivm rooster.. Maar mijn schema is redelijk flexibel)

18:00
Avond eten, de pot schaft meestal kip, vis of rood vlees! Mamma houd van me, en houd daarom rekening met me! Ik eet hier geen rijst, pasta, aardappelen of friet! Alleen groenten en vlees!
water

19:30
15-20 min fietsen naar de TRAINING!
BCAA's
TRAINING
BCAA's
15-20 min cardio naar huis!

21:00/30
Whey (complex, langzame en snelle)! Mix hem meestal met halfvolle melk!

23:00 Bed tijd!

En bij een rust dat laat je een training en 40min cardio weg!

Eiwit: 220-250gr. Vet: 50-80gr. Koolh.: 100-110gr. Kcal: 1800-2000.

Oo ok. Ben ook een hbo student tijdens de ''normale'' 6weken is er idd niet zoveel aan de hand maar tijdens de tentamenweken is het wel moeilijk vol te houden vind ik zelf en eet ik ook meer dan normaal.

voorderest vind ik dat je schema er goed uit ziet wel eet je veel kwark en je cardio bestaat uit fietsen naar school gym etc? kan dat ook want haal je wel de juiste hartslag enz? + verder zie ik dat je tegen de 2 meter aan zit en dan eet je maar 1800-2000 kcal per dag vind je dat niet zwaar ?

/abbo

Ik begin vanaf morgen met cutten en is ook me 1e cut, moet nog veel leren:p

/abbo ?

Je kunt echt prima cutten op 40/40/20. Er zijn meerdere manieren bijv. carb-cyclen maar met dat schema dat in je beginpost staat ga je echt wel vet verliezen. Probeer dit gewoon een aantal weken uit. Gaat het te langzaam kun je wat kcals schrappen, gaat het te snel moet je wat meer eten.

Op niet trainingsdagen zou ik alleen de carbs wat lager houden.

is goed thanx hou me er al een weekje ongeveer aan, maar wil het graag verbeteren/perfectioneren voor beter resultaat. Dus is het niet handig als ik amandelen, lijnzaad olie weet ik veel wat allemaal erbij toevoeg ? tips graags over producten, voedsel waarmee je hwet resultaat bevorderd?

hoezo doe jij 2 verschillende onderhoudsniveau's (rust en trainingsdagen) ? ik dacht juist altijd dat je op rust net zoveel kcal neemt als op trainingsdagen, je hebt die kcal nodig om te groeien. maar ik kan hier mis zitten ?

Oo ok. Ben ook een hbo student tijdens de ''normale'' 6weken is er idd niet zoveel aan de hand maar tijdens de tentamenweken is het wel moeilijk vol te houden vind ik zelf en eet ik ook meer dan normaal.

voorderest vind ik dat je schema er goed uit ziet wel eet je veel kwark en je cardio bestaat uit fietsen naar school gym etc? kan dat ook want haal je wel de juiste hartslag enz? + verder zie ik dat je tegen de 2 meter aan zit en dan eet je maar 1800-2000 kcal per dag vind je dat niet zwaar ?

/abbo ?

Lage kcal inname is wennen, ben het langzaam gaan afbouwen. At eerst net zoals jou ook brood... Ben dit gaan verwisselen met rijst. Heb een tijdje 110 kilo gewogen + buik, ben het langzaam gaan afbouwen en woog binnen 2 maanden 103, maar het buikje was er nog. Heb nu de serieuze cut ingezet! 1800-2000 is een indicatie. Zitten ook dagen tussen dat ik was hoger zit, i.v.m. mijn moeders kook kunsten. Ben erg tevreden met het resultaat dat ik hiermee heb behaald! Tja of mijn cardio effectief is, ik val af en de spieren blijven. Probeer ook zo effectief mogelijk te eten, wanneer heb ik wat nodig! Mijn training is s'avonds na mijn avond eten. Hier heb ik dus volle energie om te gaan, de rest van de dag eet ik op of onder onderhoud.

Kijk hoe je dagen zijn opgebouwd en ga hier op eten! Als je voeding klopt ben je er voor een groot eind en geraak je binnen de 2 maanden op je 10% die andere 2% moet je eraf cadrio'en!

hoezo doe jij 2 verschillende onderhoudsniveau's (rust en trainingsdagen) ? ik dacht juist altijd dat je op rust net zoveel kcal neemt als op trainingsdagen, je hebt die kcal nodig om te groeien. maar ik kan hier mis zitten ?

Klopt!! Op je herstel/ rust dagen moet je ook alles binnen krijgen, belangrijkste is dat je de eiwit inname hoog houd. S'ochtends je spierafbraak stopt.

Wat ik doe is 'smorgens enkel een shake nemen, en pas smiddags KH tot me nemen...

Vind ik persoonlijk makkelijker vol te houden...

We zijn weer een tijdje verder en ik heb met jullie tips gewerkt en mijn voedingsschema wat aangepast.
Ben nu ook ongeveer een maandje en 2 weken verder ( voor mijn topic was ik al begonnen). Wat ik merk is dat ik wat droger oog maar het verschil is nihil. Wel ben ik van 84 naar 80,5 kilo gezakt maar volgens mij heb ik veel spieren ervoor ingeleverd i.p.v vet want ik zie niet echt dat mijn buikspieren beter te voorschijn zijn gekomen of 3,5 kilo vet kwijt ben geraakt. Voor mijn cut zag ik de eerste 2 buikspieren lichtjes nu zie ik die wel helemaal en die daaronder beginnen ook heel lichtjes te komen maar ben zeker niet tevreden met het resultaat.

Ik kon zeker weten veel verder zijn en wil dat graag ook doen in de komen 3 maanden. Daarom wil ik graag weer advies van jullie wat ik anders/ beter kan doen om meer (beter) resultaat te halen. Advies op trainingschema,cardio,voedingsschemaetc is allemaal welkom.

Hier onder mijn aangepaste voedingschema:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

link: [Link niet meer beschikbaar]

We zijn weer een tijdje verder en ik heb met jullie tips gewerkt en mijn voedingsschema wat aangepast.
Ben nu ook ongeveer een maandje en 2 weken verder ( voor mijn topic was ik al begonnen). Wat ik merk is dat ik wat droger oog maar het verschil is nihil. Wel ben ik van 84 naar 80,5 kilo gezakt maar volgens mij heb ik veel spieren ervoor ingeleverd i.p.v vet want ik zie niet echt dat mijn buikspieren beter te voorschijn zijn gekomen of 3,5 kilo vet kwijt ben geraakt. Voor mijn cut zag ik de eerste 2 buikspieren lichtjes nu zie ik die wel helemaal en die daaronder beginnen ook heel lichtjes te komen maar ben zeker niet tevreden met het resultaat.

Ik kon zeker weten veel verder zijn en wil dat graag ook doen in de komen 3 maanden. Daarom wil ik graag weer advies van jullie wat ik anders/ beter kan doen om meer (beter) resultaat te halen. Advies op trainingschema,cardio,voedingsschemaetc is allemaal welkom.

Hier onder mijn aangepaste voedingschema:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

link: [Link niet meer beschikbaar]

ik zie dat imagehack het niet doet hier... weet iemand een andere site die het wel gewoon doet ?

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Mijn idee erachter was, als k net als trainingsdagen zou eten dan zou ik bijna geen calorien te kort hebben en daarom niet mijn vet reserves zou gebruiken. Maar wat ik zo hoor is het beter om gewoon evenveel calorien in te nemen ?

Lage kcal inname is wennen, ben het langzaam gaan afbouwen. At eerst net zoals jou ook brood... Ben dit gaan verwisselen met rijst. Heb een tijdje 110 kilo gewogen + buik, ben het langzaam gaan afbouwen en woog binnen 2 maanden 103, maar het buikje was er nog. Heb nu de serieuze cut ingezet! 1800-2000 is een indicatie. Zitten ook dagen tussen dat ik was hoger zit, i.v.m. mijn moeders kook kunsten. Ben erg tevreden met het resultaat dat ik hiermee heb behaald! Tja of mijn cardio effectief is, ik val af en de spieren blijven. Probeer ook zo effectief mogelijk te eten, wanneer heb ik wat nodig! Mijn training is s'avonds na mijn avond eten. Hier heb ik dus volle energie om te gaan, de rest van de dag eet ik op of onder onderhoud.

Kijk hoe je dagen zijn opgebouwd en ga hier op eten! Als je voeding klopt ben je er voor een groot eind en geraak je binnen de 2 maanden op je 10% die andere 2% moet je eraf cadrio'en!

Klopt!! Op je herstel/ rust dagen moet je ook alles binnen krijgen, belangrijkste is dat je de eiwit inname hoog houd. S'ochtends je spierafbraak stopt.

ja klopt probeer het ook zo veel mogelijk op men dag af te stemmen daarom eet ik na mijn training alleen nog maar kipfilet en broccoli en voor het slapen gaan nog 250 gram kwark ( bijna geen calorien)

Ik bedoelde dat ik dit topic ga volgen;)

Zijn er trouwens bepaalde producten die vetverbranding bevorderen? Las ergens iets over lijnzaadolie? :p

oo ok. Voglens mij niet ze zeggen wel dat bv knoflook, uien en nog een paar producten het bevorderen maar volgens mij merk je dat bijna niet. dus ik hou het gewoon bij cardio dat is tenminste zeker

Duurt 45 min en zit dan tegen de 571 kcal aan soms 600.

Mag ik vragen wat voor cardio jij doet? Dit kan nooit in 3 kwartier volgens mij.

Ik had vandaag met veel inspanning 150 kcal in 12 min ongeveer. Deed 1 minuut sloom-3 minuten voluit-1 minuut sloom etc

Duurt 45 min en zit dan tegen de 571 kcal aan soms 600.

Mag ik vragen wat voor cardio jij doet? Dit kan nooit in 3 kwartier volgens mij.

Gewoon op de crosstrainer, interval, level 13, je leeftijd gewicht etc invullen en aan het einde van de rit staat er 550 tot 600 calorien.

Weet niemand een site waarmee ik een plaatje( mijn voeingschema) kan uploaden ?

Terug
Naar boven