XXL Nutrition

Serieus cutten graag advies !!

• Topic Starter Topic Starter
[afbeelding niet meer beschikbaar]

We zijn weer een tijdje verder en ik heb met jullie tips gewerkt en mijn voedingsschema wat aangepast.
Ben nu ook ongeveer een maandje en 2 weken verder ( voor mijn topic was ik al begonnen). Wat ik merk is dat ik wat droger oog maar het verschil is nihil. Wel ben ik van 84 naar 80,5 kilo gezakt maar volgens mij heb ik veel spieren ervoor ingeleverd i.p.v vet want ik zie niet echt dat mijn buikspieren beter te voorschijn zijn gekomen of 3,5 kilo vet kwijt ben geraakt. Voor mijn cut zag ik de eerste 2 buikspieren lichtjes nu zie ik die wel helemaal en die daaronder beginnen ook heel lichtjes te komen maar ben zeker niet tevreden met het resultaat.

Ik kon zeker weten veel verder zijn en wil dat graag ook doen in de komen 3 maanden. Daarom wil ik graag weer advies van jullie wat ik anders/ beter kan doen om meer (beter) resultaat te halen. Advies op trainingschema,cardio,voedingsschemaetc is allemaal welkom.

Hier onder mijn aangepaste voedingsschema:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Kom op man...

Sowieso de koolhydraten uit maaltijden 2 en 3 schrappen en verplaatsen naar maaltijd 5. Je hebt ze nodig om het herstel van je spieren te bevorderen na je training.

Val je nu nog af, of zit je op een plateau? Indien het laatste, refeeden: 3 dagen op onderhoud eten en daarna weer beginnen met je cutschema, maar minimaal 1 x per week refeeden, beter nog 1 x in de 4 dagen.

Op een refeed dag vul je je calorieën aan tot je onderhoud met extra koolhydraten, zodat je glycogeenreserves weer aangevuld kunnen worden.

Sowieso de koolhydraten uit maaltijden 2 en 3 schrappen en verplaatsen naar maaltijd 5. Je hebt ze nodig om het herstel van je spieren te bevorderen na je training.

Val je nu nog af, of zit je op een plateau? Indien het laatste, refeeden: 3 dagen op onderhoud eten en daarna weer beginnen met je cutschema, maar minimaal 1 x per week refeeden, beter nog 1 x in de 4 dagen.

Op een refeed dag vul je je calorieën aan tot je onderhoud met extra koolhydraten, zodat je glycogeenreserves weer aangevuld kunnen worden.

Denk dat ik al een tijdje op men plateau zit, sterker nog lijkt alsof ik dikker begin te worden... Ik zal dat refeeden toepassen hoop dat het echt werkt. Ik denk dat ik gewoon lager in calorieën moet zitten max 2000 per dag om lager in bodyfat te komen.

Duurt 45 min en zit dan tegen de 571 kcal aan soms 600.

Mag ik vragen wat voor cardio jij doet? Dit kan nooit in 3 kwartier volgens mij.

Als je hardloopt klopt dit ongeveer, als ik 30' loop tegen 11km/u verbrand ik ong. 472kcal

Grtz

Denk dat ik al een tijdje op men plateau zit, sterker nog lijkt alsof ik dikker begin te worden... Ik zal dat refeeden toepassen hoop dat het echt werkt. Ik denk dat ik gewoon lager in calorieën moet zitten max 2000 per dag om lager in bodyfat te komen.

Mwah, dat zou ik niet doen, tenzij je zoveel spiermassa bent kwijtgeraakt dat je onderhoud nu een stuk lager is geworden. Maar dat hoop ik niet voor je!

Heb je onlangs wel je vetpercentage gemeten?

De reden waarom ik zo weinig koolhydraten na me training inneem, is omdat ik hier ergens in een sticky las dat wanneer je geen tot weinig koolhydraten na je training eet je vet verbranding door blijft gaan ( lichaam gaat dan niet de nieuwe koolhydraten gebruiken). Nu vraag ik me af wat beter is om te doen ?

Mwah, dat zou ik niet doen, tenzij je zoveel spiermassa bent kwijtgeraakt dat je onderhoud nu een stuk lager is geworden. Maar dat hoop ik niet voor je!

Heb je onlangs wel je vetpercentage gemeten?

Heb een paar keer rond gekeken bij o.a. kijkshop, mediamarkt en nog een paar winkels maar ze verkopen het niet, alleen weegschalen maar die zijn niet betrouwbaar wat ik hier heb gelezen. Ik heb trouwens mijn voedingsschemaweer een beetje aangepast en de magere melk eruit gehaald ipv dat eet ik het nu gewoon met water.

verder denk ik dat ik al het brood eruit ga halen wanneer ik zomervakantie heb en ongeveer rond de 2100 calorien in totaal ga zitten als ik dan niet na 3 maanden echt resultaat zie dan ga ik onder de 1800 zitten dan maar veel spier inleveren en voortaan goed op me voeding letten.

Terug
Naar boven