Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso de koolhydraten uit maaltijden 2 en 3 schrappen en verplaatsen naar maaltijd 5. Je hebt ze nodig om het herstel van je spieren te bevorderen na je training.
Val je nu nog af, of zit je op een plateau? Indien het laatste, refeeden: 3 dagen op onderhoud eten en daarna weer beginnen met je cutschema, maar minimaal 1 x per week refeeden, beter nog 1 x in de 4 dagen.
Op een refeed dag vul je je calorieën aan tot je onderhoud met extra koolhydraten, zodat je glycogeenreserves weer aangevuld kunnen worden.
Duurt 45 min en zit dan tegen de 571 kcal aan soms 600.
Mag ik vragen wat voor cardio jij doet? Dit kan nooit in 3 kwartier volgens mij.
Denk dat ik al een tijdje op men plateau zit, sterker nog lijkt alsof ik dikker begin te worden... Ik zal dat refeeden toepassen hoop dat het echt werkt. Ik denk dat ik gewoon lager in calorieën moet zitten max 2000 per dag om lager in bodyfat te komen.
Sowieso de koolhydraten uit maaltijden 2 en 3 schrappen en verplaatsen naar maaltijd 5. Je hebt ze nodig om het herstel van je spieren te bevorderen na je training.
Val je nu nog af, of zit je op een plateau? Indien het laatste, refeeden: 3 dagen op onderhoud eten en daarna weer beginnen met je cutschema, maar minimaal 1 x per week refeeden, beter nog 1 x in de 4 dagen.
Op een refeed dag vul je je calorieën aan tot je onderhoud met extra koolhydraten, zodat je glycogeenreserves weer aangevuld kunnen worden.
Mwah, dat zou ik niet doen, tenzij je zoveel spiermassa bent kwijtgeraakt dat je onderhoud nu een stuk lager is geworden. Maar dat hoop ik niet voor je!
Heb je onlangs wel je vetpercentage gemeten?