Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks bro!!
Iedereen geeft complimenten over mijn rug daar ben ik erg blij mee!!!!
Is mijn borst iets minder goed toppers of is die ook ok?

:shoot:
. Ga zo door kerel!Thanks man!
Kan toch niet constant naar een mannenfysiek gaan kijken;wat denk je wat mijn vrouw dan gaat zeggen:shoot:
Je borst mist wat in diepte; ik denk met pull-overs en decline benchpress/dumbles dat dat snel goed komt.

Dat gaat goed mossad. Ook jij na 3 maanden zeer goeie progressie! Bij de rug heb je de zwakke plekken meer weg gewerkt. Traps zien er beter uit. Probeer die lats nog wat meer dikte te geven (lekker BOR doen).
Borst is ook zeer netjes. Je linker arm staat omhoog en lijkt daarom voller maar bij je rechter borst zie je nog je borstbeen. Dus bovenkant borst (incline) flink trainen. Ook die onderkant borst doen (chest dips). Dat ziet er zo vet uit als je een mooie sixpak hebt en dan springt die borst er bovenuit.
Maar shit zeg. Nu kan ik niet achterblijven. Kijken wie er het bruutst uitziet over een half jaar!. Ga zo door kerel!
Benen bezitten volgens mij genoeg massa. Heb je ze hier aangespannen want zie geen definitie. Helaas zien we hier geen kuiten en hams. Maar toch netjes.
Ziet er ook goed uit dat eten... lekker knallen daarna!
Aardig wat massa op je borst bro, ziet er goed uit.
Lekker doorknallen!