Fitness Seller

shot put log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Woensdag:

anderhalf uur discus geworpen. Erg wisselvallig.

Donderdag:

Squatten:

12x60kg
10x110
6x130
3x3x160 ( nog geprobeerd om 3x180 te doen, maar dat heeft dan niks meer met explosieviteit te maken, dus te zwaar)

Einde training

Vrijdag:

Hele ochtend gedoken.
S'avonds techniek training gedaan met discus. een worp of 60 gemaakt en het ging echt super lekker. Zeer tevreden over deze training.

Zaterdag:

Een stukje hardgelopen naar een lange trap en daar sprong oefeningen op gedaan.

3x kikkersprongen
3x loopsprongen
3x met hoge frequentie gerend.

Nice nice.. van welke regio kom je? Heb je grote trainingsgroep? of ben je meer op je zelf aangewezen?

hee klein vraagje ik verveel me altijd dood in de grote vakanties enzo.

daarom lijkt het me leuk om 7 keer per week aan fitness te doen. is dat gezond of maak ik mezelf dan kapot?

graag zou ik willen weten wat ik dan per dag moet trainen enzo.....

:loopband: :loopband: :loopband: :loopband: :loopband: :loopband: :loopband:

Zondag:

Competitie wedstrijd:

Discus 39.70 een hele trieste vertoning, ik ben echt koning van het inwerpen aan het worden. Als ik inwerp gooi ik alles rond de 43/44 mtr, maar helaas telt dat niet. In de wedstrijd word ik er ook moedeloos van.

kogel: Same story 13.82. beste van het seizoen tot nu toe, maar met instoten 2 worpen over de 14.50. Ik raakte die echt lekker en in de wedstrijd, alles prut.

Aankomende tijd nog harder trainen en meer wedstrijden pakken, want ik moet voor oktober over de 45 mtr.

Stoppen met inwerpen dus !

Ik ken dat fenomeen, mijn eerste worpen zijn doorgaans het beste !
Ik warm daarom alleen nog maar op door middel van wat lopen, huppelen en wat squats, daarna stretching. Het gooiwerk bewaar voor de werkelijke 3 wedstrijdworpen..........

Stoppen met inwerpen dus !

Ik ken dat fenomeen, mijn eerste worpen zijn doorgaans het beste !
Ik warm daarom alleen nog maar op door middel van wat lopen, huppelen en wat squats, daarna stretching. Het gooiwerk bewaar voor de werkelijke 3 wedstrijdworpen..........

Ik zal het een keer proberen :D

Nice nice.. van welke regio kom je? Heb je grote trainingsgroep? of ben je meer op je zelf aangewezen?

Regio Noord holland Noord
Ik train samen met mijn trainings maat Marcel Mahie. Die heeft vroeger bij van Commenee gezeten, de toenmalige bondstrainer. We trainen nu ongeveer 5 keer in de week samen.

Zaterdag avond:

Verjaardag gevierd en de laatste 2 a 3 uur niet meer bewust meegemaakt, dus dat is goed.

Maandag:

Discus training, technisch wel aardig maar wel wat wisselvallig.
een worp of 50 gemaakt.

Nog wedstrijden in de planning panzer??

Nee, ff een maandje lekker 3 a 4 keer in de week gooien, en dan weer een wedstrijdje pakken. Tenminste, dat staat in de planning.

Hoe zwaar zijn die discussen?

Vorig jaar op school gooide ik 35m met een discuss, maar die zal wel lichter zijn dan die jij gebruikt dan...

Wel coole log :)

Dinsdag:

Bankdrukken:
1x12x65
1x6x100
1x3x125
1x3x130
1x3x135 ( laatste gemist )

Flyers

3x8x20kg

Push down

2x6x50kg

einde training

Dinsdag:

Discus

10 stand
20 halve draai
25 anderhalve draai

Ging redelijk, ik draaide alleen mijn tweede draai niet ver genoeg door met een aantal worpen. Moet meer gefocust zijn op een training.:mad:

Donderdag:

Opstappen

2x 10 x 65kg
1x 6 x 80kg
3x3x100kg

Discus meteen begonnen met anderhalve draai. ging wel lekker

Vrijdag: RUST!!
Nou ja, rust. Dit weekend is Fields of Rock, en daar ga ik tot zondag avond ff een kijkje nemen. Zal dus wel niet echt uitgerust thuis komen.

Train ze allemaal dit weekend!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven