Fitness Seller

Sticky Show Your Watch

Mooie klok en goeie keuze :o Een veel beter horloge dan de Daniel Wellingtons bijvoorbeeld die je tegenwoordig zo veel ziet.

Moet ook toegeven dat ik die bijna had gekocht. Maar na wat research bleek dat inderdaad niet veel te zijn kwaliteits gezien.

Ah! Een invicta zo te zien

invicta-pro-diver-8928.jpg
Nee een homage van die klok :thinking:

Wow mooi ding post eens betere foto :s
Heb je al op whatsapp

Je moet ervan houden maar ik ben nog steeds verliefd op mijn klok. Seiko Monster met een Nato strap.

Niet dat het veel uitmaakt, maar ik heb begrepen dat ze uberhaupt niet in Europa verkrijgbaar waren en nu ook niet meer gemaakt worden.

IMG_3405.JPG

Heb deze al echt bijna 4 jaar denk ik
41cbAtjj78L._UX342_.jpg

en deze bijna 2 jaar nu:
heren-horloges-armani-emporio-ar5988.jpg

zoek nu eigenlijk een beetje iets zoals zo'n daniel wellington, heeft iemand misschien leuke suggesties?

Edit: Hoe zit het trouwens met 2e hands rolexen kopen? die verliezen hun waarde toch niet?

Laatst bewerkt:
zoek nu eigenlijk een beetje iets zoals zo'n daniel wellington, heeft iemand misschien leuke suggesties?

Edit: Hoe zit het trouwens met 2e hands rolexen kopen? die verliezen hun waarde toch niet?

De Orient Bambino van Raw25x op de vorige pagina is erg leuk. Zelfde prijsklasse ook ongeveer.

hier nog liefhebbers van Graham horloges ?

Silverstone RS Skeleton (2STAG.B02A.C17) of Silverstone RS GMT :wanker:

op mijn to buy list als ik veel extra doekoes heb

Laatst bewerkt:
IMG_7225.JPG

Supaaah lume

Helson Sharkdiver?

@vsral goed geraden, kudos.
@rob91 als je opzoek bent naar een seiko zou ik is kijken bij monsterwatches. Nederlandse site.

IMG_7221.JPG

Bronze sharkdiver blijft epic! (wil er zelf ook ooit eentje)
Congrats met je goede smaak ;)

Terug
Naar boven