MuscleMeat

Sticky Show Your Watch

Wil deze gaan halen, klein watches

IMG_4661.PNG

IMG_4664.PNG

Heb hem net toevallig besteld, zit 2 jaar garantie op dus als er iets is krijgen ze het wel te horen haha.

dat zijn horloges die je op alieexpress moet bestellen.

Heb hem binnengekregen en het was inderdaad niet veel. Kleiner dan verwacht, van binnen zag het er niet super mooi uit en bandje was niet fijn. Retourtje dus:o

Heb dit weekend dit horloge gekocht voor als ik aan het surfen ben.

G-schok was 150€ ongeveer
IMG_4491.JPG

De nieuwe aanwinst van vandaag. Ben er echt heel blij mee :o

e6be88841a6fbbdc799c93358785ac735e3bd380.jpg

Wat betaal je voor zon ding en hoe kom je eraan haha

Wat betaal je voor zon ding en hoe kom je eraan haha

De wondere wereld van marktplaats. Wat ik er voor heb betaald en wat hij waard is zijn twee verschillende dingen. ;) De band alleen is waarschijnlijk meer waard dan het Klein horloge van hierboven. :)

Wat je zegt ben je zelf :$

Hij komt uit 1975 en was het eerste Seiko LCD horloge dat internationaal beschikbaar was.

Al kreeg ik geld toe dan droeg ik het nog niet.

Vind hem ook strontlelijk maar ben dan wel altijd benieuwd wat hij waard is en wat je voor zon oud klokkie betaald

Al kreeg ik geld toe dan droeg ik het nog niet.

Hij is niet echt in goeie conditie. Maar wellicht dat ik hem de komende tijd wat opknap. Dan wordt hij al een stuk toonbaarder. Zijn verder heel harde klokjes.

Seiko-0624-14.jpg

Vind hem ook strontlelijk maar ben dan wel altijd benieuwd wat hij waard is en wat je voor zon oud klokkie betaald

Denk dat ik onder de streep aan de deal 30 euro over hou plus dit klokjes gratis. Een goed exemplaar zoals hier boven is honderden euro's waard. In die staat waarschijnlijk 300-500 euro.

Ik ben op zoek naar de Breitling Chronomat 44, zoals in de afbeelding hieronder:

breitling-chronomat-44-chronograph-dual-tone-cb011012-b968-375c-7422-3.jpg

Laagste prijs die ik tot nu toe heb gevonden is 9300 euro. Als iemand een leuk (en betrouwbaar) adresje heeft, dan houd ik me aanbevolen ;)

Ziet er wel dik uit. Ik zou gewoon de sites zoals chrono24 etc in de gaten houden

Ziet er wel dik uit. Ik zou gewoon de sites zoals chrono24 etc in de gaten houden

Thanks! Dat doe ik ook inderdaad, alleen als er goedkopere modellen zijn dan zijn dit vaak tweedehands horloges.. of zit de shop ver buiten Europa.
Liefst haal ik hem in Nederland, of anders Duitsland ;)

Ik zou idd als je zo'n horloge koopt hem altijd zelf ophalen. Je kunt het ook proberen op breitling/horloge forums maar ik verwacht dat je zelf al goed hebt rondgekeken dus veel goedkoper ga je het niet krijgen dan die 9300

Ja, die 9300 ben ik tegengekomen op Montredo (Duits). Ziet er betrouwbaar uit. Bij Breitling dealers in NL ligt de prijs voor dit model op 12.000 euro.

Terug
Naar boven