XXL Nutrition

Show Your Watch

Bezoekers in dit topic

Heeft iemand een Swole clock? vind ze er wel leuk uitzien.

Dit?

Gelukkig heb ik er geen :o

swole-Zeus.png
 
Vorige week aangeschaft. Ik heb totaal geen kennis van horloges, maar vond deze mooi.

IMG_1966.jpg
 
No offence, ieder z'n ding, maar ik heb ook helemaal niets met al die oude Seiko's...
 
Horloges zijn voor oudjes/streskippen
 
Wat is hier nou zo mooi aan?

Gelukkig heb ik m niet :o

Ik vind het horloge qua ontwerp erg aantrekkelijk. Zeker de witte variant vind ik erg mooi met het contrast tussen de zwarte bezel en accenten en de witte plaat. Dit is een zeldzaam model waar ik al een tijdje naar opzoek was en heb een gokje gewaagd en deze gekocht. Het is een echte "tool watch" en hij is gebruikt waar sporen van te zien zijn maar daar erger ik me niet aan. Hij is ook al 48 jaar oud :eek: Het geeft juist wel karakter. Eerdaags laat ik hem servicen en komt er een nieuw glaasje in, de rest blijft volledig origineel.

Vintage horloges worden de laatste tijd steeds meer gewaardeerd en dan met name de vinatge sport horloges zoals deze. Dit horloge heeft een aardige waarde, een stuk meer dan jullie waarschijnlijk denken. ;) Vintage horloges zijn een leuke investering. Mijn intresse ligt vooral bij de vintage Seiko. Seiko heeft echt een enorme varieteit aan horloge gemaakt met interessante ontwerpen en uurwerken.

Vandaag draag is dus weer een Seiko :cool:

31fb7888a5c38e08367aa50fd5cd499266fd43d1.jpg
 
IMG_0235.JPG


Gewoon functioneel... gps, hartslag en gaan met die banaan...
 
Laatst bewerkt:
Na geen goeie nachtrust meer kunnen hebben door meaantje wat meer verdiept in horloges. Niet dat je mening me wat interesseert hoor maar ben wel meer in gaan verdiepen waar voor dank.
Dit is me eerste budget dresswatch geworden.
IMG_7073.JPG
IMG_7073.JPG
 
Na geen goeie nachtrust meer kunnen hebben door meaantje wat meer verdiept in horloges. Niet dat je mening me wat interesseert hoor maar ben wel meer in gaan verdiepen waar voor dank.
Dit is me eerste budget dresswatch geworden.

Mooie klok en goeie keuze :o Een veel beter horloge dan de Daniel Wellingtons bijvoorbeeld die je tegenwoordig zo veel ziet.
 
Back
Naar boven