AndroidHealthClinic

Six pack kweken

Scum88

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
82kg
Ok ik val maar gelijk met de deur in huis ik wil graag een six pack.
Ik zie tegenwoordig steeds meer mensen met een six/eight pack en ik het ziet er gezond/stoer uit. En mischien mijn borstspieren wat droger en groter.

Kunnen jullie mischien een soort dieet/trainings plan samenstellen?

Leeftijd: 13:rolleyes:
Lengte: 183 CM
Gewicht: 69 KG
BMI: 20.2
Vetpercentage: Geen idee ligt denk ik rond de 10-12

Ik weet dat ik best wel jong ben maar ben best groot/stevig gebouwd en kan iedere dag naar sport club(Pellikaan) dus heb genoeg apperaten tot mijn beschikking:D

Alvast bedankt:D

Ok ik val maar gelijk met de deur in huis ik wil graag een six pack.
Ik zie tegenwoordig steeds meer mensen met een six/eight pack en ik het ziet er gezond/stoer uit. En mischien mijn borstspieren wat droger en groter.

Kunnen jullie mischien een soort dieet/trainings plan samenstellen?

Leeftijd: 13:rolleyes:
Lengte: 183 CM
Gewicht: 69 KG
BMI: 20.2
Vetpercentage: Geen idee ligt denk ik rond de 10-12

Ik weet dat ik best wel jong ben maar ben best groot/stevig gebouwd en kan iedere dag naar sport club(Pellikaan) dus heb genoeg apperaten tot mijn beschikking:D

Alvast bedankt:D

Stevig gebouwd? 69kg, beest:eek:

Ga trainen, train alles en maak je geen zorgen over abs. Gewoon lekker trainen met veel compound oefeningen, squat, deadlift, mp, benchpress, rows, chinnen.

• Topic Starter Topic Starter
Maar ik heb nu vetpercentage van rond de 10(heb met dat meten enzo gedaan weet niet of het nauwkeurig is)hoeveel zou ik nog moeten afvallen om echt duidelijk blokjes te zien?

als jou vetpercentage rond de 10 zit zou je je blokjes eigenlijk al moeten zien :dunno:

Tja, ik heb ook niet echt accuraat gemeten weet je mischien hoe je wel accuraat kan meten?:?

Deze manier heb ik gebruikt:
Calculator berekent vetpercentage

Omvang middel: 31 inches
Gewicht: 69
M/V Man
Vetperc: 11.71 %
Vet Kg: 8
VVM: 61 Kg
Behoefte Kcal p dag: 1853

Als ik m'n buik aanspan zie je wel licht 6 blokjes maar wel het nogal droog hebben, heb een vriend ook van 13 en heeft hele droge blokjes:O

Laatst bewerkt:
lang leven de zomer!

eigenlijk moet je in de zomer niet op dbb komen haha ;)

ot: als je blokjes wil zien moet je minder vet hebben dus ga rennen, fietsen, minder vet eten en buik trainen.

Traps, are the NEW abs:twitch:

idd

who needs abs when you've got traps :cool:

lang leven de zomer!

eigenlijk moet je in de zomer niet op dbb komen haha ;)

ot: als je blokjes wil zien moet je minder vet hebben dus ga rennen, fietsen, minder vet eten en buik trainen.
Tja maar had het in de winter erg druk met honkbal training, maar heb tijdje niet zoveel aan m'n buikie gedaan en ben van plan nu weer vrij intensief te gaan trainen.

Heb toch iedere dag wel de tijd:rolleyes:

eey jij bent ook 13 he ? waar woon je ? dan kunnen we samen rennen en trainen :P

ik heb het proberen te vertalen naar taal voor een 13 jarige, ik ga niet met termen of technieken smijten.

wat lul jij nou
Gij zei: eigenlijk moet je in de zomer niet op dbb komen haha
Maar dat is onzin want kzit er al langer op:rolleyes:

En ik begrijp jullie taaltje wel hoor dus hoeft het niet zo te 'vertalen':D

Train af en toe ook je buik op kracht, ..dus gewoon 6-8 HH en dan moeten je blokken gaan groeien dus in twee weken ongeveer 6 keer je buik trainen waarvan 3* op kracht(6-8HH) en 3* op massa (10-12HH)

Terug
Naar boven