Fitness Seller

Six pack kweken

denk aan het dual factor principe..

je kan elke dag dezelfde groep trainen zonder dat deze na de workout geheel herstelt, je kan dan na een bepaalde tijd gaan deloaden, waarna er wel degelijk herstel en groei plaatsvindt.

Je kan iemand met een stuk hout of een knuppel op je buik laten slaan. Op het moment van de klap moet je je buikspieren zo hard mogelijk aanspannen. Ik weet het, het is een paardenmiddel, maar het is de snelste manier om die hardnekkige blokjes te dwingen tot groei! Wie niet groeien wil, moet maar voelen!

Je kan iemand met een stuk hout of een knuppel op je buik laten slaan. Op het moment van de klap moet je je buikspieren zo hard mogelijk aanspannen. Ik weet het, het is een paardenmiddel, maar het is de snelste manier om die hardnekkige blokjes te dwingen tot groei! Wie niet groeien wil, moet maar voelen!

Yeah Buddy!!

Ga eerst eens een jaar goed bulken met een goed trainingsschema ernaast.
Ga volgend jaar nadenken over je sixpack en begin met cutten (als je dat dan nog belangrijk vind).
Het is altijd de combinatie van training en voeding.
Als er niks onder je vetlaag zit valt er weinig te zien, als er te veel vet op je blokken zit zal je ook weinig zien.
Lees de stickys, verdiep je in training en voeding, trek je plan en ga er voor.
Maar verwacht niet in 2 maanden tijd als een jonge god op het strand te liggen, it aint that simple :o

Komt goed

Het komt goed ik ben ook net als jou zelfde gewicht zelfde lengte en ik ben 14:p

Ik ben pas begonnen met trainen maar ik doe veel buikspier oefeningen en het komt al langzaam aan ik voel de bovenste 2 al dus als je goed traint goed afvalt en veel buik oefeningen doed dan komt het wel langzaam langzaam

Het komt goed ik ben ook net als jou zelfde gewicht zelfde lengte en ik ben 14:p

Ik ben pas begonnen met trainen maar ik doe veel buikspier oefeningen en het komt al langzaam aan ik voel de bovenste 2 al dus als je goed traint goed afvalt en veel buik oefeningen doed dan komt het wel langzaam langzaam

Topic is meer als 2 jaar oud hij is nu minstens 15 en hopelijk heeft hij z'n sixpack :P

het komt goed ik ben ook net als jou zelfde gewicht zelfde lengte en ik ben 14:p

ik ben pas begonnen met trainen maar ik doe veel buikspier oefeningen en het komt al langzaam aan ik voel de bovenste 2 al dus als je goed traint goed afvalt en veel buik oefeningen doed dan komt het wel langzaam langzaam

kijk zo valt je tekst nog meer op

wtf doe je met 13 op een BB forum? damn...

WTF, idd *BER BUMP:mad::mad:

@ TS.....je bent enthousiast...da's leuk...maar verder heb je er nog niet veel kaas van gegeten!

Ga de sticky's lezen en post wat verstandigs als een trainings en eetschema voor advies.
Bij jouw lengte en gewicht moet je niet vragen om abs, want die heb je waarschijnlijk nog niet eens.

Ga een jaartje bulken en knallen en neem daarbij naar evenredigheid ook je abs mee.
Ga na een jaar een keer proberen of je abs onder het vet zitten door te cutten.

Gaan we nou allemaal reageren op een topic van 2 jaar oud? :P

Terug
Naar boven