XXL Nutrition

Six pack kweken

what's wrong with that? las ik laatst ergens...

ik heb het proberen te vertalen naar taal voor een 13 jarige, ik ga niet met termen of technieken smijten.
Minder vet eten?
1. Je weet niet hoeveel gram vet - en misschien nog wel belangrijker: welke vetten - hij eet op een dag.
2. Vetten zijn essentieel voor een gezond lichaam en zijn een belangrijk onderdeel van elk dieet, of je nu aan het cutten of bulken bent. Zeker als 13 jarige, wanneer je nog volop aan het groeien bent.

Je hoeft zeker niet met termen "te smijten", maar enkel het advies "minder vet eten" is erg fout. Misschien toch is handig om je te verdiepen in voeding. Dan weet je ook waarom.

Gij zei: eigenlijk moet je in de zomer niet op dbb komen haha
Maar dat is onzin want kzit er al langer op:rolleyes:

En ik begrijp jullie taaltje wel hoor dus hoeft het niet zo te 'vertalen':D

haha kerel, wat ik bedoel met: "eigenlijk moet je in de zomer niet op dbb komen" is dat je in de zomer wordt doodgegooid met topics over buik, borst en biceps.

Minder vet eten?
1. Je weet niet hoeveel gram vet - en misschien nog wel belangrijker: welke vetten - hij eet op een dag.
2. Vetten zijn essentieel voor een gezond lichaam en zijn een belangrijk onderdeel van elk dieet, of je nu aan het cutten of bulken bent. Zeker als 13 jarige, wanneer je nog volop aan het groeien bent.

Je hoeft zeker niet met termen "te smijten", maar enkel het advies "minder vet eten" is erg fout. Misschien toch is handig om je te verdiepen in voeding. Dan weet je ook waarom.

haha oke je hebt gelijk, was fout om te posten. ik had gewoon geen zin om eigenlijk een uitgebreid advies te typen en had dus beter niks kunnen post :)
maar ik doelde op dat je weinig verzadigde vetten moet eten en gewoon genoeg onverzadigde vetten. maar je hebt gelijk als je zegt dat vetten essentieel zijn voor een gezond lichaam en helemaal voor een 13 jarige. maar ik bedoelde dus niet met "minder vetten" dat je ook die gezonde vetten moest ontwijken ;)

Stevig gebouwd? 69kg, beest:eek:

Ga trainen, train alles en maak je geen zorgen over abs. Gewoon lekker trainen met veel compound oefeningen, squat, deadlift, mp, benchpress, rows, chinnen.

hij heeft overduidelijk al een betere lichaamsbouw dan jij

en geen zorgen maken over abs? dat is waarschijnlijk de reden dat jij ze nu ook al nooit meer zult krijgen..

squat jij zelf wel?

--------------

overigens: koolhydraten maken je vet, vetten niet.. anders zou je bij een cutdieet je vetten wel afbouwen en niet je carbs..

Train af en toe ook je buik op kracht, ..dus gewoon 6-8 HH en dan moeten je blokken gaan groeien dus in twee weken ongeveer 6 keer je buik trainen waarvan 3* op kracht(6-8HH) en 3* op massa (10-12HH)

Dus 3x per week buik? Je doet net alsof je er zoveel verstand van hebt maar het tegenovergestelde blijkt maar weer!
Hoezo is godsnaam 3x per week buik? Zijn je buikspieren soms hele speciale spieren en kunnen die wel 3x per week getraind worden zonder te herstellen?

Dus 3x per week buik? Je doet net alsof je er zoveel verstand van hebt maar het tegenovergestelde blijkt maar weer!
Hoezo is godsnaam 3x per week buik? Zijn je buikspieren soms hele speciale spieren en kunnen die wel 3x per week getraind worden zonder te herstellen?

buikspieren herstellen wel sneller als bijvoorbeeld benen ;)

hij heeft overduidelijk al een betere lichaamsbouw dan jij

en geen zorgen maken over abs? dat is waarschijnlijk de reden dat jij ze nu ook al nooit meer zult krijgen..

squat jij zelf wel?

--------------

overigens: koolhydraten maken je vet, vetten niet.. anders zou je bij een cutdieet je vetten wel afbouwen en niet je carbs..

Ja dus, zei ik dat ik zwaar gebouwd was dan? hij wel.

abs zijn k*t, cutten en ze zijn der.

nee, maar je weet ook wel waarom, of wou je beweren dat mijn advies slecht was? sukkel.

Om van te janken wat je hier leest. :roflol:

Buik, onderarmen en kuiten herstellen sneller.

Nou ja als jullie het eens zijn met bepaalde "adviezen" hier, mij best.

Het antwoord op deze vraag is dus ja. Je kuiten en buik kun je idd vaker trainen dan andere spiergroepen.

Het antwoord op deze vraag is dus ja. Je kuiten en buik kun je idd vaker trainen dan andere spiergroepen.

Wedden dat je elke spiergroep iedere dag kunt trainen?

Kijk als jij 5 reps over failure heen gaat (wat ik vaak genoeg zie), dan zul je inderdaad maar een keer per week kunnen trainen per spiergroep. Simpelweg omdat dit een erg zware belasting is. Kijk eens naar gewichtheffers. Die trainen meer dan een keer op een dag, en echt niet alleen buik.:D

Dus kunt niet gewoon zeggen: buik kun je vaker trainen dan andere spiergroepen". Dat hengt er maar van af hoe belastend je trainingen zijn en hoe snel je hersteld.

Ja dus, zei ik dat ik zwaar gebouwd was dan? hij wel.

abs zijn k*t, cutten en ze zijn der.

nee, maar je weet ook wel waarom, of wou je beweren dat mijn advies slecht was? sukkel.

haha, je kan wel praten over 'cutten en ze zijn er', maar ga eerst maar eens een keertje proberen te cutten.. it ain't that easy

ik vind je advies niet goed, aangezien hij een vraag heeft met betrekking tot zn buikspieren.. en dan is het antwoord 'maak je geen zorgen om je abs', dus een k*tantwoord..

geef op zn minst aan hoe zn buikspieren beter zichtbaar worden en vertel daarbij EXTRA dat hij het beste zn gehele lichaam kan trainen..

Wedden dat je elke spiergroep iedere dag kunt trainen?

Kijk als jij 5 reps over failure heen gaat (wat ik vaak genoeg zie), dan zul je inderdaad maar een keer per week kunnen trainen per spiergroep. Simpelweg omdat dit een erg zware belasting is. Kijk eens naar gewichtheffers. Die trainen meer dan een keer op een dag, en echt niet alleen buik.:D

Dus kunt niet gewoon zeggen: buik kun je vaker trainen dan andere spiergroepen". Dat hengt er maar van af hoe belastend je trainingen zijn en hoe snel je hersteld.

Heb ik gezegd van niet dan?

Ik smeek om een sticky

Terug
Naar boven