Fitness Seller

Six Pack Vraagje

steek dagelijks je vinger ongeveer een uurtje in je reet, voor je het weet heb je een six pack waar het hele dorp jaloers op is !

Veell goed advies dat gegeven wordt in dit topic. Maar ik zou het nog even negeren als ik jou was. 12 jaar vind ik namelijk veel te jong om te gaan bulken en krachttrainen.

Doe dat schema dat je gemaakt hebt, voeg erbij dat je elke keer pompt en probeer wat meer te eten als nu en veel melk en water te drinken. Hierdoor zal je je doel zeker en vast bereiken.

Veell goed advies dat gegeven wordt in dit topic. Maar ik zou het nog even negeren als ik jou was. 12 jaar vind ik namelijk veel te jong om te gaan bulken en krachttrainen.

Doe dat schema dat je gemaakt hebt, voeg erbij dat je elke keer pompt en probeer wat meer te eten als nu en veel melk en water te drinken. Hierdoor zal je je doel zeker en vast bereiken.
Inderdaad, dat je eerst eens nog wat groeit tot je 15e en dan kan je serieus beginnen. Geduld is een schone deugd! Als je enkel een sixpack wilt, krijg je dit resultaat: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Ik denk eerder dat een gespierd lichaam mooier én sterker is dan de sixpack hier op de foto.

Niet overdrijven

Inderdaad, dat je eerst eens nog wat groeit tot je 15e en dan kan je serieus beginnen. Geduld is een schone deugd! Als je enkel een sixpack wilt, krijg je dit resultaat: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Ik denk eerder dat een gespierd lichaam mooier én sterker is dan de sixpack hier op de foto.
Beter kei hard je bek gaan houden
sniperx heeft meer kennis over bb dan jou
en hij iziet er gespierder uit dan jou

en nu oprotten met je fake troep

Beter kei hard je bek gaan houden
sniperx heeft meer kennis over bb dan jou
en hij iziet er gespierder uit dan jou

en nu oprotten met je fake troep
Jouw stats zijn fake troep. En als ik zeg dat je je hele lichaam moet trainen al een debiel advies is, dan weet ik wel wie hier kennis heeft :rolleyes: Over dat gespierdheid, mijn doel is kracht.

Jullie lijken wel altijd ruzie te hebben xD

6x per dag eten: ontbijt - tussendoor - middag - tussendoor - avond - 1 uur voor het slapengaan. Bij het ontbijt eet je fruit voor het aanvullen van je glucose-peil (anders vult je lichaam dat doodleuk met eiwitten en dat wil je niet), eieren (snelste van de snelle eiwitten die er zijn), brinta,... Middag eet je wat de pot schaft. Als tussendoor kan je kiezen uit tonijn/makreel/kip met (zilvervlies)rijst en groenten/zalm/weiting/koolvis/kabeljauw/... Als avondmaal wat boterhammen met goed dik beleg en 1 uur voor het slapengaan een halve kg magere kwark. Voor spiermassa bij te kweken moet je boven je onderhoud eten. Doe zo weinig mogelijk cardio (lopen, fietsen) want dat brengt je testosteron-peil naar de zak. Na je training chocomelk (niet 1 glas maar een halve l ofzo, ik weet het niet precies want ik neem altijd dextrose (= druivensuiker) na m'n training). "Je bent een zoogdier, en zoogdieren drinken melk" ~ Mark Rippetoe: drink dus melk! Vergeet ook niet om per dag 2 - 2,5l water naar binnen te gieten. Water bevordert spierherstel: het is als de benzine voor een auto.

blijf dit aanhoude, en bouw rustig alles op en je bent op je 20 een beest ( met een sixpack )

Bedankt voor het compliment :)

Ik vind ook dat je zeer goed bezig bent aangezien je 15 bent hoor;)
Nu je gewicht omhoog je staat gelijk met mij hahah

Als iemand mij zit uit te maken omdat ik goed bezig ben, geef ik weerwerk :D

waarom zeg je dat je goed bezig bent. 75% van wat je lult slaat nergens op of is irrelevant met de vraag.

Tbody moet ook ze muil houwe want die heb fake pics en fake stats :)

Zo opgelost

Haha, naja. 't offtopic gaan boeit niet zoveel meer want die sixpack guy heb ik niet meer gezien en anders is onze boodschap wel duidelijk. :D

Je bent nog maar 12 jaar man, doe even normaal?
Ga lekker voetballen buiten.

Als jij nu aan krachttraining gaat beginnen, dat belemerd je groei, waardoor je als een dwerg kan eindigen. Je lichaam moet zich nog ontwikkelen. Ga goed eten, op tijd slapen en lekker een team sport of iets anders beoefenen man.

Succes!:yes:

Je bent nog maar 12 jaar man, doe even normaal?
Ga lekker voetballen buiten.

Als jij nu aan krachttraining gaat beginnen, dat belemerd je groei, waardoor je als een dwerg kan eindigen. Je lichaam moet zich nog ontwikkelen. Ga goed eten, op tijd slapen en lekker een team sport of iets anders beoefenen man.

Succes!:yes:

Bron? :) In exchange heb ik er een die dat tegenspreekt.

Bron? :) In exchange heb ik er een die dat tegenspreekt.

Ik bedoel enkel als hij nu als een idioot gaat trainen, dan blijft hij klein. Iemand die ik ken begon op een jong leeftijd zwaar te trainen en is niet meer gaan groeien.

Jij kan gelijk hebben, maar ik zeg enkel wat ik zie en hoor.

Klinkt allemaal heel leuk en aardag, maar ik vind dat je meer moet eten

Ik bedoel enkel als hij nu als een idioot gaat trainen, dan blijft hij klein. Iemand die ik ken begon op een jong leeftijd zwaar te trainen en is niet meer gaan groeien.

Jij kan gelijk hebben, maar ik zeg enkel wat ik zie en hoor.

Ik ken ook iemand die begon op een jonge leeftijd zwaar te trainen en die is 'n kop langer dan mij, betekent dit nu dat je van trainen lang wordt? Nee. Dit betekent dat je totaal geen idee hebt wat voor een vage conclusie je aan het trekken bent.

Terug
Naar boven