Fitness Seller

Sixpack in 150 dagen?

Als je elke dag je buik traint, kun je ook elke dag je armen trainen...en je borst...en je benen...et cetera. :D

die beesten staan 7 dagen per week in de sportschool
maar die hebben geen werk, slapen en eten goed..
dus ligt ook aan je situatie, alleen de meeste raden het niet aan omdat je voldoende moet herstellen

Goed topic

Je moet ze niet elke dag trainen. Max 3x per week. En dan de ene keer veel herhalingen, de andere keer zwaar en weinig herhalingen.

Squatten

Je krijgt geen sixpack van alleen je buik trainen!
als je vetpercentage te hoog is kan je je buik jaren trainen maar heb je nog egen sixpack!

Beter gewoon alle spiergroepen trainen en vetpercentage omlaag brengen, dan zie je die sixpack vanzelf:P

Grote compounds, en klein beetje extra werk voor de abs en cutten zoals het hoort. Abs is grotendeels genetisch, bij de een zie je ze eerder. Ik zelf moet echt behoorlijk laag in vetperc zitten om ze goed te zien (7-8%). Bij een ander al bij 10%. En ik zou de rest ook gewoon trainen, abs zonder verder wat massa is ook niks imo

Ook voor jou dan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Grote compounds, en klein beetje extra werk voor de abs en cutten zoals het hoort. Abs is grotendeels genetisch, bij de een zie je ze eerder. Ik zelf moet echt behoorlijk laag in vetperc zitten om ze goed te zien (7-8%). Bij een ander al bij 10%. En ik zou de rest ook gewoon trainen, abs zonder verder wat massa is ook niks imo

idd dit bedoel ik ook..bij veel compounds train je je abs ook al..

Je kan idd beter twee keer per week je abs tegoei trainen, dan elke dan een beetje. Buik is een spiergroep zoals elke andere die rust nodig heeft.

Kvind het wel komisch hoe rond deze vakantie boek tijd six pack topics opduiken :P Als je je vetpercentage laag kan krijgen, is een six pack niet meer zo moeilijk.

maar je moet wel weten dat je twee soort buikspieren hebt en op 2 manieren kunt trainen
(kan trouwens zijn dat iemand dit heeft gezegd maar ik lees niet alle posts)

maar je hebt zoals het heet marathon lopers buikspieren vooral platte en bb'ers buikspieren van die groote die ook meer uitsteken.

marathon versie train je door elke dag 5 min te trainen en bb'er train je door 1x of 2x per week je hele buikspieren kapot te trainen gwoon een uur lang elke buikspier oefening te doen die je kent. ik zal vanavond als ik thuis ben uitgebreider posten ik sla die sites en links op in favorieten en heb het hier niet op deze pc

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

als je kijkt naar bijv mr olympia die trainen elke dag en die hebbe nog vrij platte buikspieren

btw gek ventje je hebt in je regels 2x nummer 3

Laatst bewerkt:
Kvind het wel komisch hoe rond deze vakantie boek tijd six pack topics opduiken :P Als je je vetpercentage laag kan krijgen, is een six pack niet meer zo moeilijk.

Haha echt he... Het word nog wel erger ik gok dat er over een maandje weer 150 nieuwe topics zijn over hoe krijg ik ABS :D

Hij kwam alleen om die vraag te stellen denk ik, want sindsdien heeft hij niet meer ingelogd?

maar je moet wel weten dat je twee soort buikspieren hebt en op 2 manieren kunt trainen

maar je hebt zoals het heet marathon lopers buikspieren vooral platte en bb'ers buikspieren van die groote die ook meer uitsteken.

marathon versie train je door elke dag 5 min te trainen en bb'er train je door 1x of 2x per week je hele buikspieren kapot te trainen gwoon een uur lang elke buikspier oefening te doen die je kent. ik zal vanavond als ik thuis ben uitgebreider posten ik sla die sites en links op in favorieten en heb het hier niet op deze pc

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

als je kijkt naar bijv mr olympia die trainen elke dag en die hebbe nog vrij platte buikspieren

btw gek ventje je hebt in je regels 2x nummer 3
Een echte scooby fan of niet? Is niet de eerste keer dat je iets letterlijk uit zn filmpjes overneemt. Kan iemand het even wetenschappelijk onderbouwen dat je abs plat (wtf?) worden wanneer je ze vaak traint?

lololololol

Je buikspieren zijn ook spieren, dus die moeten ook net als je benen, rug etc etc genoeg rust krijgen.

Alleen die irritante mannetjes in de gym die zich zelf fitness-instructeurs noemen beweren dat je je buik elke dag kan trainen.

buikspieren mogen een paar keren per week getraind worden. recupereren veel vluggen dan grote spieren.

Terug
Naar boven