Fitness Seller

Sjimpiej's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Lekkere push training. Wederom opbouw, letten op vorm en excentrische fase slow + lichtere gewichten/minder reps.

2022 jul. 31
Ochtendgewicht 80,1kg
Duur: 55 min

Dumbbell Press:
24x12 -4kg
20x12 Backoff 80%
16x12 Backoff 60%

Incline SM press:
30x12 -10kg
25x12 Backoff 80%
20x12 Backoff 60%

Machine flyes:
33x12 -14kg goeie vorm
36,5x12 -10,5kg wederom goeie feeling
36,5x12

Cable lat raise/ss/front raise:
5x10 -2,5kg
2,5x12 0kg
5x10
2,5x12

Triset cable extensions :
5x121212 -3x4 reps
5x999 -3x4 reps
5x777 -3x4 reps


Logged using RepCount
 
Mooi vroeg begonnen? En dat op zondag.. Netjes hoor. :)
 
Yes yes, wekkertje om 7 uur. 700gr minder op de weegschaal dan gister. Lekker begin van de dag 👌
 
Prima pull training. Wederom weer opbouwen na vakantie. Denk de 6 trainingen van de cyclus opbouwen, volgende cyclus gewichten tussen deze trainingen en trainingen voor de vakantie. 3e cyclus weer volle bak.

Valt me, zeker nu bij pull, goed op dat wanneer gewichten wat lager gaan en meer focus op vorm de MMC weer veel beter is. Merk dit het sterkste bij pull trainingen. Wellicht dus verder met iets lichtere gewichten dan voor vakantie en vorm volledig goed behouden voor optimale pomp/feeling in spier.

Merk wel vandaag dat het weer ff een omslag is van vakantie en alles eten waar ik trek in heb, naar nu weer strak op het voedingsschema. Kan in de middag best hangry/chagie zijn. Cola zero helpt dan goed 👌

2022 aug. 1
Ochtendgewicht 80,3kg
Duur 50min

Cable Pullover:
21x15 -3,5kg
21x15

Barb Line Bent over T-Bar row 1:
20x12 -10kg - mooie volle reps
17,5x12 Backoff 80%
15x12 Backoff 70%

Cable Row single handle 1:
23,5x12 -5kg
23,5x12

Close Grip Pulldown double-d handle 1:
59,5x10 -7,5kg
59,5x12
47x12 Backoff 75%

Chest supported rear lateral DB raises 1:
10x15 -4kg
10x15
10x15

One arm cable curl 1:
10x10 -2,5kg
10x10
10x10

Hammer Curl DB 1:
12x10 -2kg
12x10
12x10


Logged using RepCount
 
No fun, maar zolang je de voorraadkast niet plundert :p (zou ik noooooit doen..)
Haha nee zeker geen fun inderdaad :roflol: voorraad kast blijft gelukkig van af gebleven. Als ik me eenmaal laat gaan heb ik er daarna helemaal spijt van :D dus ff door zetten. Hoop de cut op flink tempo door te kunnen zetten.

En dat je dat nooit zou doen, geloof ik helemaal :roflol:
 
Merk wel vandaag dat het weer ff een omslag is van vakantie en alles eten waar ik trek in heb, naar nu weer strak op het voedingsschema. Kan in de middag best hangry/chagie zijn
haha zalig hoe je lichaam gelijk weer het vakantie eten wilt :p gelukkig ben je ook weer snel het andere weer gewoon :)
 
haha zalig hoe je lichaam gelijk weer het vakantie eten wilt :p gelukkig ben je ook weer snel het andere weer gewoon :)
Ja zeker weten. Die heerlijke suiker behoefte 😅 maar inderdaad dat is eventjes volhouden en dan is je lichaam het weer gewend.. jij ook lekker last van zo te lezen??
 
Ja zeker weten. Die heerlijke suiker behoefte 😅 maar inderdaad dat is eventjes volhouden en dan is je lichaam het weer gewend.. jij ook lekker last van zo te lezen??
ik moet toegeven dat ik nu wel ergens een chocolade cakje of cocktail mis ja :p
wat wel handig is, vermits in Spanje alles veel later is, dat ik savonds geen trek heb of toch maar pas veel later. We gaan dit ook proberen aan te houden, ipv om 5u avondeten, zal het nu uurtje of 6 of later worden
 
Ja dat lijkt me zeker te schelen👌 als het honger gevoel pas later komt en je ook betijds naar bed gaat. Maar we gaan er gewoon weer voor 💪op naar ons shredded lifestyle :D
 
Ja dat lijkt me zeker te schelen👌 als het honger gevoel pas later komt en je ook betijds naar bed gaat. Maar we gaan er gewoon weer voor 💪op naar ons shredded lifestyle :D
yes met afentoe een slippertje :p
 
Vandaag 2 try out boxen binnen gekregen. De protein bars en de try-out box.
Try out box is nu helft van de prijs.
Vind ze super gevuld iig voor prima prijs

Foto hieronder bevat 15 repen vanuit de protein bar box en overige uit het try-out pakket. Schijnt wel elke keer anders te zijn qua inhoud ;)

20220802_111027.jpg
 
Lekkere benen training. Erg warm in de sportschool en viel wat zwaarder dan verwacht (gewicht wel omlaag, maar wederom slow excentrisch). Voel de benen goed, dus dik tevreden 💪

2022 aug. 2
Duur 60min
Ochtendgewicht 79,7

Romanian Deadlifts BB:
60x12 Totaal gewicht
50x12 Backoff 80%
40x12 Backoff 70%

Lying leg curls:
35x12 -3,75kg
35x12
27,5x12 Backoff 75%

Linear hack press:
25x12 -5kg
20x12 Backoff 80%
15x12 Backoff 70%

Leg Extensions2:
40x12-10-8 -10kg (cluster set met telkens 20sec rust)

HS uni lateral leg press:
45x12 -10kg
35x12 Backoff 75%

Hip adductor:
120x12 -10kg
95x12 Backoff 80%
85x12 Backoff 70%

Standing calf raises:
80x20 -20kg - slow, hold onder en boven in
80x20
80x20
80x20
80x20


Logged using RepCount
 
Eet je ook in restaurants?
Zo ja, hoe kies je de juiste maaltijd op het menu die bij jouw dieet past?
 
Vandaag 2 try out boxen binnen gekregen. De protein bars en de try-out box.
Try out box is nu helft van de prijs.
Vind ze super gevuld iig voor prima prijs

Foto hieronder bevat 15 repen vanuit de protein bar box en overige uit het try-out pakket. Schijnt wel elke keer anders te zijn qua inhoud ;)

Bekijk bijlage 564002
Die vegan N'joy is één van de weinige echt lekkere vegan proteinbars :heart:
 
Gaan niet heel vaak uit eten, maar als ik ergens eet houd ik wel enigzins rekening ja. Vanavond bbq bij mijn ouders, heb ze gevraagd wat we eten en heb daar mijn voedingsschema vanochtend voor de hele dag op aangepast zodat ik goed uitkom einde dag met calorieën.

Met uit eten gaan ligt het er een beetje aan waarheen. Is het met de kids ergens een happie eten of pannenkoeken restaurant, dan houd ik bij het eten wel rekening met calorieën inderdaad en zoek ik daar iets op uit.
Zou ik een speciaal etentje hebben, met vrouw of zoals laatst keertje met mn ma, dan houd ik er minder rekening mee. Maar dat is ook omdat ik dat niet vaak doe ;)

Bestellen vrouw en kids een keer snackbar of pizza, dan eet ik vaak mijn eigen eten (vaak rijst, groente en kip van musclemeat zodat ik het snel klaar heb)
 
Die vegan N'joy is één van de weinige echt lekkere vegan proteinbars :heart:
Thanks, ben benieuwd 😇 ben niet heel veel bezig met vegan, maar die van barebells (niet vegan volgens mij) bijvoorbeeld vind ik erg lekker. Die van xxl ken ik eigenlijk allemaal nog niet. Smaken klinken iig erg goed 👌
 
Ooit Vegan barebells geprobeerd? Vind die Zoute Pinda & Hazelnoot Noga beide ook wel goeie.
Oh ja, die heb ik eens 2 jaar geleden geprobeerd en die vond ik ook wel lekker als ik het mij goed herinner idd. Ze liggen momenteel ook in de AH, straks nog eens eentje kopen om goed te kunnen vergelijken welke nu het lekkerste is :piggy:
 
Oh ja, die heb ik eens 2 jaar geleden geprobeerd en die vond ik ook wel lekker als ik het mij goed herinner idd. Ze liggen momenteel ook in de AH, straks nog eens eentje kopen om goed te kunnen vergelijken welke nu het lekkerste is :piggy:
In mijn vegan tijd een keer al die vegan repen besteld en dat waren de twee waarvan mijn vriendin en ik toen 6 dozen hebben laten komen :roflol:
 
Back
Naar boven