MuscleMeat

Sjimpiej's trainingslog

Ja helemaal waar.. zaterdag met de kids naar pannenkoeken restaurant geweest, zoon liet een halve met poedersuiker liggen en als ik eenmaal aan suiker begin is het lastig om in te houden..

Donderdag met mn ma uit eten en die zei: we gaan nooit samen uit eten dus je gaat ff niet op de calorieën letten en lekker genieten 🤣 done 🤣

Rest van de week weer strak erop idd 💪
Haha ja dan is het helemaal moeilijk. Als je nog "verstandig" kiest in een restaurant dan is het al moeilijk om enigszins in te schatten wat je nou gegeten hebt. Maar als je gewoon all-in gaat op het gene waar je het meeste zin in hebt, dan schiet je vaak je dagelijkse kcal doel wel aardig voorbij vermoed ik.

Achja, er is ook zoiets als leven, toch? Precies, gewoon herpakken, je hebt geen deadline die je moet halen dus je kunt gewoon weer mooi doorgaan waar je gebleven bent en dan zou het wel goed moeten komen als dit geen wekelijks dingetje wordt :)

Ja helemaal waar.. zaterdag met de kids naar pannenkoeken restaurant geweest, zoon liet een halve met poedersuiker liggen en als ik eenmaal aan suiker begin is het lastig om in te houden..

Donderdag met mn ma uit eten en die zei: we gaan nooit samen uit eten dus je gaat ff niet op de calorieën letten en lekker genieten 🤣 done 🤣

Rest van de week weer strak erop idd 💪
Herken het, sommige dagen moet je gewoon all in gaan. Beter 1 hele dag vol gas cheaten dan heel de week elke dag een beetje.

Volgend weekend word me zoontje gedoopt, kan al garanderen dat ik die 1960 kcal smorgens al voorbij ga, maar zou bepaalde levensgebeurtenissen niet laten beïnvloeden door jou traject.

Het moest allemaal maar niet zo lekker zijn :p heb me ook enkele malen laten trakteren op restaurant, en alsnog je varkenshaasje / kip of steak neemt.. de nodige behandelingen in de keuken ga je nooit niet weten xD..
Veel plezier met je vakantie alvast! Ik passeer luxemburg deze maandag 🎉

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja dan is het helemaal moeilijk. Als je nog "verstandig" kiest in een restaurant dan is het al moeilijk om enigszins in te schatten wat je nou gegeten hebt. Maar als je gewoon all-in gaat op het gene waar je het meeste zin in hebt, dan schiet je vaak je dagelijkse kcal doel wel aardig voorbij vermoed ik.

Achja, er is ook zoiets als leven, toch? Precies, gewoon herpakken, je hebt geen deadline die je moet halen dus je kunt gewoon weer mooi doorgaan waar je gebleven bent en dan zou het wel goed moeten komen als dit geen wekelijks dingetje wordt :)
Ja inderdaad dat. Begon met spinazie salade met warme geitenkaas en honingdressing. Die viel nog wel mee en de lamskoteletten ook. Maar "de chocolade verassing" dat was pas een verassing aan calorieën 🤣

Maar idd hoef niet op het podium te staan binnen een jaar. Zijn lekker bezig en moet op zn tijd eens kunnen 👌

Herken het, sommige dagen moet je gewoon all in gaan. Beter 1 hele dag vol gas cheaten dan heel de week elke dag een beetje.

Volgend weekend word me zoontje gedoopt, kan al garanderen dat ik die 1960 kcal smorgens al voorbij ga, maar zou bepaalde levensgebeurtenissen niet laten beïnvloeden door jou traject.
Alvast gefeliciteerd man 👌 (als je dat zo zegt met dopen iig 🙄). Maar helemaal waar. Dagje lekker er voor gaan geeft een veel betere verzadiging in de bovenkamer dan elke dag een beetje.. had ik nu ook idd, doe niet vaak alleen iets met mn ma, ze had er super veel zin in en ik ook, dus lekker ff genieten 👌

• Like
Waarderingen: AK
Ja inderdaad dat. Begon met spinazie salade met warme geitenkaas en honingdressing. Die viel nog wel mee en de lamskoteletten ook. Maar "de chocolade verassing" dat was pas een verassing aan calorieën 🤣

Maar idd hoef niet op het podium te staan binnen een jaar. Zijn lekker bezig en moet op zn tijd eens kunnen 👌
Desserts zijn vaak zo schandalig kcalrijk, vooral dat soort dingen :roflol: Ohh lekker, salade met warme geitenkaas en honing :heart:

Het moest allemaal maar niet zo lekker zijn :p heb me ook enkele malen laten trakteren op restaurant, en alsnog je varkenshaasje / kip of steak neemt.. de nodige behandelingen in de keuken ga je nooit niet weten xD..
Veel plezier met je vakantie alvast! Ik passeer luxemburg deze maandag 🎉
Haha ja zeker weten! Je doet je best, maar dan gaat soms de rem er even vanaf 🤣 weer eens wat anders dan de rijst met kip of 400kcal avond eten.

Lekker man! Ook op vakantie dus? Stukje verder dan luxemburg? Heel veel plezier 👌 enjoy iig 🤝

Desserts zijn vaak zo schandalig kcalrijk, vooral dat soort dingen :roflol: Ohh lekker, salade met warme geitenkaas en honing :heart:
Ja echt.. dit dus..

20220707_200738.jpg

Lekkere push training.

Helaas twee keer langer gepraat, waardoor afgekoeld tussendoor en werksetjes stuk zwaarder gingen..
Cable flyes gingen niet lekker.
Rest prima 👌

2022 jul. 10
Duur: 90min
Ochtendgewicht: 78kg (dikke drop, super blij mee 💪)

Seated DB press:
24x9 RPE 10 +1rep NICE
20x11 Backoff 80% -1rep helaas
16x15 Backoff 60% +1rep nice

Cable lateral raise:
7,5x11 RPE 9 +2,5kg - rechts eerst
7,5x8 RPE 9
7,5x7 Backoff R+L7 +1partial L

HS iso lateral horiz chest press:
60x10 RPE 9
50x10 Backoff 80% +1partial
40x12 Backoff 70% +1rep

Cable flyes:
10x11 RPE 9 - borst goed op - eerst goede feeling voor gewicht verhogen -4reps?? -> nxt borst goed knijpen
10x10 RPE 10 -2reps
10x10 Backoff

Front raise DB:
10x13 RPE 8 +1rep
10x14 RPE 9 +1rep
10x16 Backoff +2rep

V-bar pushdown:
42x11 RPE 9 +3,5kg +1partial
42x9 RPE 9
35x16 Backoff 80% +1partial

Seated cable overhead extensions rope:
15x12 RPE 9 +1rep - ellebogen goed bij elkaar, laatste nu telkens wijder
15x11 RPE 9 +1rep
12,5x17 Backoff 80% +3reps -laatste 3 reps wel ff 2sec pauze bovenin

Logged using RepCount

Goeie pull sessie met wederom goeie progressive overload 💪

2022 jul. 11
Ochtendgewicht 78,0 (wederom 💪)
Duur: 75min

Cable Pullover:
24,5x18 RPE 8 +1rep
24,5x17 RPE 9 +1rep

Barb Line Bent over T-Bar row 2:
30x11 RPE 9 +1rep - slow excentrisch is veel betere feeling
25x13 Backoff 80% +1rep
20x15 Backoff 70% +1rep

Cable Row single handle 2:
28,5x11 RPE 9 +1partial
23,5x19 Backoff 80% +2reps ltst 2 2sec pauze

Close Grip Pulldown double-d handle 2:
67x11 RPE 10 +0reps
49,5x23 Backoff 75% +1rep
49,5x19 Backoff 75% +1rep

Chest supported rear lateral DB raises 2:
14x20 RPE 10 +2reps
14x18 RPE 10 +0reps - ltst 2 junk
14x14 RPE 10 +2reps

One arm cable curl 2:
12,5x10 RPE 10 +0reps +1frcd
10x16 Backoff 80% -4reps +4frcd (denk vorige keer forced als volledige reps ingevoerd, anders erg groot verschil)
10x12 Backoff 80% -4reps +4frcd (idem)

Hammer Curl DB 2:
14x13 RPE 9 +1rep , mooie slow reps, halter goed naar borst en goed strekken
12x19 Backoff 80% +1rep
12x15 Backoff 80% +1rep

Logged using RepCount

Gaat lekker hier, mooie highreppers :flexbiceps:

Thanks man! Feeling is nu lekker op alle oefeningen en progressive overload gaat lekker 💪

Omdat het de laatste voor de vakantie is, besloten full body te doen. Training vandaag niet getracked.

Pendulum squat -> seated cable rows -> dumbbell bench press -> side raises -> biceps cable curl -> tricep cable curl -> calf raises -> 15 min loopband

Besloten om morgen checkin te doen. Vrijdag drukke ochtend met pakken etc. Al 4 dagen lang op 78.0 kg.. lichaam treitert me flink 🤣 hopelijk morgenochtend net ff eronder. Zou mooi begin van de vakantie zijn 👌 dan vanaf morgen ochtend het dieet voor de komende twee weken ff loslaten

Terug
Naar boven