- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Haha ja dan is het helemaal moeilijk. Als je nog "verstandig" kiest in een restaurant dan is het al moeilijk om enigszins in te schatten wat je nou gegeten hebt. Maar als je gewoon all-in gaat op het gene waar je het meeste zin in hebt, dan schiet je vaak je dagelijkse kcal doel wel aardig voorbij vermoed ik.Ja helemaal waar.. zaterdag met de kids naar pannenkoeken restaurant geweest, zoon liet een halve met poedersuiker liggen en als ik eenmaal aan suiker begin is het lastig om in te houden..
Donderdag met mn ma uit eten en die zei: we gaan nooit samen uit eten dus je gaat ff niet op de calorieën letten en lekker genieten 🤣 done 🤣
Rest van de week weer strak erop idd 💪
Achja, er is ook zoiets als leven, toch? Precies, gewoon herpakken, je hebt geen deadline die je moet halen dus je kunt gewoon weer mooi doorgaan waar je gebleven bent en dan zou het wel goed moeten komen als dit geen wekelijks dingetje wordt

heb me ook enkele malen laten trakteren op restaurant, en alsnog je varkenshaasje / kip of steak neemt.. de nodige behandelingen in de keuken ga je nooit niet weten xD..
Ohh lekker, salade met warme geitenkaas en honing 
. Misschien nu ook extra gemotiveerd om voor de vakantie ff goed strikt te blijven