- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Thanks man 👊🏼 dat is idd helemaal waar. Heb nog niet veel massa aangezet (alles wat er zit is restant van soms beetje aanrommelen en jaren geleden intensief en fanatiek trainen.mag je zeker zeer tevreden mee zijn, en het is precies zoals metaal en doodlift hierboven aangeeft, als je nog veel verder cut dan ben je gewoon echt mager, maar ik begrijp dat het een doel is en dat je dat dan na zo een lange tijd ook wil halen.
niet teveel naar die dikke bodybuilders hier op het forum kijken hoor![]()
Voor nu zijn we er bijna, gaan we voor een mooie lichte bouwfase en proberen we zo lang mogelijk op een mooi VP te blijven 👌🏼
Haha ja klopt. Dat werkt vaak niet helemaal realistisch. Vaak al jaren lange trainings ervaring, stuk meer massa en/of gear (las dat je daardoor ook veel meer spierbehoud hebt tijdens je cut)

met sinterklaas, kerst, verjaardag zoontje en oud en nieuw gaat het lastig worden idd. Dus hoop met weekje of 4 wel klaar te zijn. Gaat nu gestaag met +/- 0,5kg per week, dus zou moeten lukken als ik strak op de voeding blijf. Merk inderdaad dat ik het dit najaar eigenlijk continu koud heb.. nooit last van gehad, maar bijna overal waar ik kom heb ik het wel koud 😅 kijk vaak uit naar de warme auto terug haha.
Zou het gewoon als eensociaal afgedwongen refeed zien. Als je ervoor en erna netjes op schema zit is er echt niet zo veel aan de hand. Nothing some extra cardio won't fix 
moet leuk blijven en ook vol te houden zijn 👌🏼