Solway Firth
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.859
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatste tijd lees ik vaker dit soort berichten, wordt het misschien tijd voor een goede refeed? Je bent ook al lang aan het cutten toch?veel getraind, energie en motivatie vandaag ver te zoeken. Laatste dagen ook veel honger.
Ga dat inderdaad zo aan de coach mailen inderdaad. Is nu een beetje 50/50 qua goeie en slechte dagen. Sowieso is 5x trainen teveel merk ik, maar telkens in de middag denk ik: toch maar ff gaan. Ben nu al ruim een jaar aan het cutten, sinds januari serieus mee. Ook een drukke week gehad prive en op werk. Veel honger gehad. Thanks voor je berichtje 🤝🏼Laatste tijd lees ik vaker dit soort berichten, wordt het misschien tijd voor een goede refeed? Je bent ook al lang aan het cutten toch?
Niet dat ik wil vergelijken ofzo, maar zo begon het bij mij een tijdje terug ook. Ik ben toen een beetje dom/eigenwijs geweest en dat heeft me wel wat gekost.

Stapje terug is soms juist meer gains 💪Ga dat inderdaad zo aan de coach mailen inderdaad. Is nu een beetje 50/50 qua goeie en slechte dagen. Sowieso is 5x trainen teveel merk ik, maar telkens in de middag denk ik: toch maar ff gaan. Ben nu al ruim een jaar aan het cutten, sinds januari serieus mee. Ook een drukke week gehad prive en op werk. Veel honger gehad. Thanks voor je berichtje 🤝🏼
Ja precies dat. Ff wat meer herstel tussendoor. Stemmetje in mn hoofd zegt overdag: lekker gaan, afvallen, spier behouden en knallen maar. Valt soms beetje tegen in de gym 😅
Thanks man! Dat zijn de complimenten waar ik van hou 😏Serieus resultaat al man, die cut. Armen, schouders en core zien er goed uit.
Hoe lang ben je eigenlijk?
Vraag je je af hoe dat in godsnaam past allemaalDoor AYCE qua gemiddelde helaas niet gedropt, maar was te verwachten. Vooral gezien ik me daarna thuis nog flink heb zitten volstoppen.
.Woensdag mag ik ook weer ayce aanschuiven, dan denk je nou ik zal wel zo vol zitten daarna hoef ik echt niks meer...yeah rightFf flink volproppen heb ik nooit veel moeite mee gehadop de rem trappen als ik eenmaal begonnen ben is een ander verhaal 😅

Precies dat! Dacht vorige week zaterdag na ronde 4, ik kan niet meer. Ronde 5 kwam het ijs. Half uurtje later buiten en had alleen nog maar snaai voor ogen voor als ik thuis kwam 😂😂Woensdag mag ik ook weer ayce aanschuiven, dan denk je nou ik zal wel zo vol zitten daarna hoef ik echt niks meer...yeah right![]()
![]()

Dank je wel maat! Dan met de feestdagen weer wat losser 👌🏼Nog even sterk blijven en de puntjes op de i zetten.
Je bent er bijna, lekker gewerkt kerel!![]()