XXL Nutrition

skillvian log en voorstellen

Skillvian

Novice
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Mijn naam is Syl en ik ben sinds begin november 2013 serieus begonnen met krachttraining, toen ben ik ook meteen lid geworden van DBB.
Ik train vaak samen met Chickenkip die al veel langer actief is op dit forum en sommigen van jullie ongetwijfeld zullen kennen.

De reden dat ik ben begonnen met trainen is omdat het op een hele vervelende manier uitging met mijn ex en krachttraining de enige uitlaatklep was waarin in mijn agressie kwijt kon (naast karate wat ik sinds mijn 10e doe) .
Na de eerste paar keer in de gym was ik meteen hooked en als ik een paar dagen niet kon trainen werd ik heel onrustig en gestrest.
Chickenkip heeft me in het begin op sleeptouw genomen samen met een paar andere jongens die zich al langer met bodybuilding bezig hielden.

Een voordeel van mijn persoonlijkheid is dat als ik iets leuk of interessant vind, ik me er volledig in vastbijt, dit zorgde samen met mijn genetics ervoor dat ik al vrij snel bij de anderen in de buurt kwam op het gebied van kracht en massa. Binnen een paar maanden had ik een trainings en voedingsschema gemaakt en had al aardige “beginnergains”. Ook werd ik in die periode qua lezen actief op DBB en begon ik met het doorspitten van de Sticky’s (waar ik superveel aan heb gehad). Ondanks dat ik zoveel op het forum gelezen had heb ik nooit de moeite genomen om me voor te stellen, dus bij deze.

Ik zal proberen wat foto’s te vinden/maken van toen ik begon en waar ik nu ben en mijn trainingsschema plaatsen……

Bedankt voor het lezen!!

Ik weet niet zeker of het helemaal lukt met de foto's.

Dit is de zomer van 2013.. ongeveer 1,5 maand voor ik begon met trainen.

rpqk392a_zpsfd99d19e.jpg

De volgende foto's zijn vanmiddag na de training gemaakt, geen pomp meer.

5mzve6u5_zps0b1e42d9.jpg

u2krifg_zpsb69a9594.jpg

p8z21c3g_zpsdd76c60a.jpg

1f60rvy7_zps522ef379.jpg

hoi welkom op dbb wat zijn je doelen

• Topic Starter Topic Starter
haha dankjewel! Mijn doel is jou outbuffen

is al gebeurd

;(

Netjes man, hele zieke kuiten!

Terug
Naar boven