MuscleMeat

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem

Ik moet me schamen... :(
Heb vandaag pas dit log ontdekt, heb me zelden zo kapot gelachen !!!
Helamaal doorgezelezen.
Beste log ooit, daar durf ik om te wedden !

Abo erbij Skinnie !

Wel aardige trainingen ook :D

Hoppa :hornyna:

Laatst bewerkt:
15nk584.jpg

mijn katten die altijd op mijn sporttas gaan liggen:mad:

Lief hoor, had niet verwacht dat zo'n megamonster nog zo'n schattige poezels zou hebben :)

Wel een geile foto waar je in je onderbroekje staat hoppa! :hornyna:

Volgens mij is ecto Skinnie gestopt met trainen of zo, komen geen trainingen en ranzige schandknaapverhalen meer :(

Skinnie is een beetje teleurgesteld misschien..?
Er komen te weinig "leuke" berichtjes denk ik. ;)

Jammer dat Valentijnsdag al voorbij is ... anders kreeg-ie een doos bonbons en een pop van mij! :D

Hey skinnie mooie foto's weer en laat je niet onderuithalen door die mensen je onderbroek is gewoon mooi xxx

Misschien moet er meer gehoppaat worden...

Hoppa !! :hornyna:

Ouwe kanalenveger waar zit je nou man????

Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat die vast zit, hij word verdacht van meerdere verkrachtigingen en het stelen van halters.

Heb net de hele log doorlezen, hilarisch!
Zit nu al een uur lang 'HOPPA' te roepen :p
Ik volg je :D

• Topic Starter Topic Starter
en wat een leuke,vrolijke, motiverende berichtjes allemaal weer, skinnie blij:)

afgelopen donderdag wel getraint maar ging niet helemaal goed met squatten
de 8 x 130 kg ging makkelijk, maar bij de 140 kg dacht ik halverwege opeens aan de mooi ogen van mijn vriendin en bij de 6de rep ging het niet helemaal vloeiend en voelde een doffe onderrugpijn linksonder.
ben toen gestopt en heb met mijne stomme kop ook nog standing calfraises gedaan, wat ook al niet lekker aanvoelde.

daarvoor nog schouders gedaan wat wel lekker ging.
reverse pec deck:
na opwarmen
10 x 50 kg ik heb hem anders vastgepakt en pakte gelijk 10 kg meer!
5 x 50 kg
15 x 40 kg
4 x 50 kg

incl. lying side raises:

6 x 10 kg
15 x 7 kg
5 x 10 kg
14 x 7 kg

na die failbenentraining kon ik amper nog lopen, en opstaan vanuit zitstand en ligstand ging al helemaal moeilijk.
van het weekend flink blijven bewegen en vandaag weer klaar voor een fitnesstraining rug/biceps.
ga ik voor de verandering 10 x 10 doen met alleen de laatste set tot failure.

Moet ook nooit squatten met een erectie en een lange broek aan, dan kan je je been aan de kant waar je'em draagt niet buigen.
Verders nette training hoor !

Hee man, wanneer komt er weer een knaltraining met 130+kg bankdrukken?:windup::(

Ik gebruik ook al te lang die hoppa,

komt door jou skinnie...

Ik begin ook al in de sportschool te staren na fitness jochies en wil ze dan bij hun nek pakken en door elkaar schudden..... Volgens mij krijg ik het syndroom van skinnie.

Moet ook nooit squatten met een erectie en een lange broek aan, dan kan je je been aan de kant waar je'em draagt niet buigen.
Verders nette training hoor !

dank je:)

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

Hee man, wanneer komt er weer een knaltraining met 130+kg bankdrukken?:windup::(

deze week nog niet, is mijn fitnessweek:)

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

Ik gebruik ook al te lang die hoppa,

komt door jou skinnie...

Ik begin ook al in de sportschool te staren na fitness jochies en wil ze dan bij hun nek pakken en door elkaar schudden..... Volgens mij krijg ik het syndroom van skinnie.

je moet ze verkrachten!:mad:

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

gisteren lichte upperbodytraining gedaan, saai, futloos, achja even ruggetje ontzien..
liep wel een lekkere homo rond, maakte het een beetje goed:)

latpulldown 3 x 8
incl.benchpress 3 x 8
side raises 3 x 8
tri presdown 3 x 8
bi barbellcurl 3 x8
hammer rope 3 x 8

donderdag nog een keer en volgende week weer knallen!

:sad::sad::sad::sad::sad:

saaie week, vandaag nog een keer upperbody en volgende week weer knallen:)

Laatst bewerkt:
Leuke training skinnie ben benieuwd naar je volgende training, ben je al een beetje afgevallen groeten asparagus.

Leuke training skinnie ben benieuwd naar je volgende training, ben je al een beetje afgevallen groeten asparagus.

pfff.. saaie training, gisteren ook beetje hetzelfde als maandag maar dan 12-15 reps
verder niks beleeft, niemand verkracht... zelfs niemand geswaffeld, mijn test loopt terug als ik geen knaltraining heb.....:(

knallen dan! hiero! :doggy::doggy::hornyna: hoppa!

Terug
Naar boven