AndroidHealthClinic

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem

Proficiat, Skinnie! Ze hebben je zeker op de schouders genomen en toen een ererondje gelopen? :D

:bow:
Mooi gedaan!

skinnie wat vond je vriendin ervan dat je met een ander meisje aan het trekken was?

• Topic Starter Topic Starter
Was een goede zaak, jullie gingen ineens beestig hard op hand over hand.

thanks! had wat goed te maken met de harnaspull

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

dank je:)

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Proficiat, Skinnie! Ze hebben je zeker op de schouders genomen en toen een ererondje gelopen? :D

ben wel gehuldigd:)

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

dank je:)

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

skinnie wat vond je vriendin ervan dat je met een ander meisje aan het trekken was?

ze had er meer moeite mee dat ik met pascal getrokken heb....:p

Gefeliciteerd, maar had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht. ;)

Mooi gedaan man!
Is er nog beeldmateriaal van getrokken van die trekpartij?

Skinnie kom je morgen nog buitenspelen? Ik geloof dat ze naast truckpull ook nog wat met stenen en boomstammen wilden spelen!

Insh a Skinnie :bow:
Super, mega mooie, onmenselijk sterke, fantastische, Goddelijke, beestachtige prestatie Skinnie man! :bow:
Van harte gefeliciteerd man.
En nu weer je op het bankdrukken storten..?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb hem even gepikt van de hyves van de vader van kelvin de ruiter:)

deze week 2 lichte trainingen, op mijn eigen advies: de helft van het gewicht, zelfde aantal reps.
volgende week weer knallen!

koning skinnie word al grijs :(

wireok.jpg

Staat je best goed, zo'n minirok
:duh:

...ik bedoel natuurlijk 'brede riem'!

Skinnie goed gedaan :thumbs:

Tip van de dag: als je weer veel mensen wil quoten, vink dan al deze symbooltjes
multiquote_off.gif
van de desbetreffende posts aan. Dat symbool staat rechts van het [Afbeelding niet meer beschikbaar] symbooltje. Dat scheelt een hoop tijd en werk. :)

volgens mij werd je gewoon geduwd door de vrachtwagen hé? :p

:jk:

net gedaan man :thumbs:

Terug
Naar boven